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Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.

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führen wolten. Vnd wie jhrer viel bißher dieselbige Frage per generalitates verschlagen haben / ist zuuor vermeldet. Jetzundt aber fahen sie vnuerholen an / gar grobe Späne zu demselben jhren Schwermerischen Gebäw / de carne Christi non adoranda, zu hawen / dafür wir nohtwendig vnser Kirchen aus Gottes Wort verwahren müssen.

Dann da vnser Gegentheil bißher in genere mit der altenBeza Apolog. 3. wider Selnec. Kirchen geredet: Christum vnicum Emanuelem nostrum vnica adoratione propria cum carne adorandum, So schreiben jetzunder jhre fürnembste Rädelsführer öffentlich also: Christum, sicut vnum est [fremdsprachliches Material], cum Verbo vnica adoratione inuocandum, non tamen qua bomo, sed qua Deus est.

Et diserte negant carnem Christi cum ipsa Deitate proprie a veris Christianis inuocari & adorari. Totum quidem Christum a nobis adorari & inuocari, sed non in totum Christi adorationem & innocationem nostram proprie neque ferri neque dirigi in ipsam Christi carnem, seu humanam eius naturam, sed in ipsam Christi Deitatem. Item, adorationem non ad totum Christi, sed adDanaeus in examine. wider Chemnitium / pag. 415. vnd folgenden. ipsius Deitatem referimus. Et dum Christum adoramus & inuocamus, ad ipsam Christi carnem etiam in illa vnione personae manentem, proprie non dirigitur aut spectat illa nostra inuocatio & adoratio.

Addunt praeterea, eum, qui ad ipsam Christi carnem adorationem & inuocationem suam dirigit, ex ipsius Dei ore, Hierem. 17. maledictum esse: & eos, qui ad carnem Christi proprie dirigunt suam inuocationem, esse veros idololatras. Carnem enim Christi non esse obiectum adorationis & inuocationis nostrae.

Item: Qui conseruos suos adorant & inuocant, ab ipso Spiritu sancto per Angelum repraehenduntur & damnantur. Apocal. 19, & 22. At Christus, aiunt, qua homo est, conseruus noster est, ergo, qua homo Christus, non est adorandus vel inuocandus.

fuͤhren wolten. Vnd wie jhrer viel bißher dieselbige Frage per generalitates verschlagen haben / ist zuuor vermeldet. Jetzundt aber fahen sie vnuerholen an / gar grobe Spaͤne zu demselben jhren Schwermerischen Gebaͤw / de carne Christi non adoranda, zu hawen / dafuͤr wir nohtwendig vnser Kirchen aus Gottes Wort verwahren muͤssen.

Dann da vnser Gegentheil bißher in genere mit der altenBeza Apolog. 3. wider Selnec. Kirchen geredet: Christum vnicum Emanuelem nostrum vnica adoratione propria cum carne adorandum, So schreiben jetzunder jhre fuͤrnembste Raͤdelsfuͤhrer oͤffentlich also: Christum, sicut vnum est [fremdsprachliches Material], cum Verbo vnica adoratione inuocandum, non tamen quà bomo, sed quà Deus est.

Et disertè negant carnem Christi cum ipsa Deitate propriè à veris Christianis inuocari & adorari. Totum quidem Christum à nobis adorari & inuocari, sed non in totum Christi adorationem & innocationem nostram propriè neque ferri neque dirigi in ipsam Christi carnem, seu humanam eius naturam, sed in ipsam Christi Deitatem. Item, adorationem non ad totum Christi, sed adDanaeus in examine. wider Chemnitium / pag. 415. vnd folgenden. ipsius Deitatem referimus. Et dum Christum adoramus & inuocamus, ad ipsam Christi carnem etiam in illa vnione personae manentem, propriè non dirigitur aut spectat illa nostra inuocatio & adoratio.

Addunt praeterea, eum, qui ad ipsam Christi carnem adorationem & inuocationem suam dirigit, ex ipsius Dei ore, Hierem. 17. maledictum esse: & eos, qui ad carnem Christi propriè dirigunt suam inuocationem, esse veros idololatras. Carnem enim Christi non esse obiectum adorationis & inuocationis nostrae.

Item: Qui conseruos suos adorant & inuocant, ab ipso Spiritu sancto per Angelum repraehenduntur & damnantur. Apocal. 19, & 22. At Christus, aiunt, quà homo est, conseruus noster est, ergò, quà homo Christus, non est adorandus vel inuocandus.

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[31/0081] fuͤhren wolten. Vnd wie jhrer viel bißher dieselbige Frage per generalitates verschlagen haben / ist zuuor vermeldet. Jetzundt aber fahen sie vnuerholen an / gar grobe Spaͤne zu demselben jhren Schwermerischen Gebaͤw / de carne Christi non adoranda, zu hawen / dafuͤr wir nohtwendig vnser Kirchen aus Gottes Wort verwahren muͤssen. Dann da vnser Gegentheil bißher in genere mit der alten Kirchen geredet: Christum vnicum Emanuelem nostrum vnica adoratione propria cum carne adorandum, So schreiben jetzunder jhre fuͤrnembste Raͤdelsfuͤhrer oͤffentlich also: Christum, sicut vnum est _ , cum Verbo vnica adoratione inuocandum, non tamen quà bomo, sed quà Deus est. Beza Apolog. 3. wider Selnec. Et disertè negant carnem Christi cum ipsa Deitate propriè à veris Christianis inuocari & adorari. Totum quidem Christum à nobis adorari & inuocari, sed non in totum Christi adorationem & innocationem nostram propriè neque ferri neque dirigi in ipsam Christi carnem, seu humanam eius naturam, sed in ipsam Christi Deitatem. Item, adorationem non ad totum Christi, sed ad ipsius Deitatem referimus. Et dum Christum adoramus & inuocamus, ad ipsam Christi carnem etiam in illa vnione personae manentem, propriè non dirigitur aut spectat illa nostra inuocatio & adoratio. Danaeus in examine. wider Chemnitium / pag. 415. vnd folgenden. Addunt praeterea, eum, qui ad ipsam Christi carnem adorationem & inuocationem suam dirigit, ex ipsius Dei ore, Hierem. 17. maledictum esse: & eos, qui ad carnem Christi propriè dirigunt suam inuocationem, esse veros idololatras. Carnem enim Christi non esse obiectum adorationis & inuocationis nostrae. Item: Qui conseruos suos adorant & inuocant, ab ipso Spiritu sancto per Angelum repraehenduntur & damnantur. Apocal. 19, & 22. At Christus, aiunt, quà homo est, conseruus noster est, ergò, quà homo Christus, non est adorandus vel inuocandus.

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592, S. 31. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_widerlegung_1592/81>, abgerufen am 24.11.2024.