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Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.

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den / welche das gesetz Gottes straffet / vnd tröstet also der Geist Christi nicht allein / Sondern er straffet auch (das eigentliche ampt des gesetzes in dem führendt vnd gebrauchend) den ewigen zorn Gottes den jenigen / welche an den Son nicht wollen glauben. Ob nun wol das gesetz in specie oder mit namen des vnglaubens an den Son Gottes nicht gedenckt / sondern nur in gemein von allen vnglauben gegen Gottes wort redet / darunter freylich auch diese art des vnglaubens / nemblich / der vnglaube an den Son Gottes / gehört / vnd mit verstanden werden mus / so führet doch oder brauchet Christus in disem fall / wann er von dem vnglauben / an seine selbst eigen Person handelt / vnd denselben in specie oder mit namen straffet / des gesetzes ampt / vnd desselbigen eygen wercks / verrichtet also opus alienum, vt faciet proprium Jesai. 28. das ist / Er verrichtet ein frembd ampt / welches eigentlich dem gesetz zustehet / auff das er da sein eigen werck vnd ampt inn der zerknirschten vnd gedemütigten Hertzen verrichten möge / welchs ist trösten / vnd auch des Euangelij (eigentlich zu reden) eigen ampt ist.

Wann nun dises recht betrachtet / vnd vnterschiedlich / als es billich sein soll / angesehen wirt / findet sich gar fein vnd klar / das ob wol Christus im Euangelio sagt / oder das Euangeliun spricht: wer nicht glaubet an den Son / vber dem bleibet der zorn Gottes / das dannoch dises nicht des Euangelij (eigentlich dauon zu reden wie im vnterscheit beyder lehren / gesetzes vnd Euangelij / geschehen soll vnd muß) eigen ampt vnd werck sey / solche Sünde straffen / vnd nicht des gesens: sondern das Christus in disen vnd dergleichen reden das gesetze in die handt genommen / dessen eigen ampt vnd werck erkleret vnd verrichtet / vnd vns dises liecht angezündet / das wir sehen vnd verstehen können / daß das gesetz / so sonst in gemein allen vnglauben straffet / wann es von Christo gefüret / gebrauchet / vnd aus den hellen schein des Euangelij eigentlich jlluminiert vnd erkleret wirdt / auch diese art des vnglaubens an

den / welche das gesetz Gottes straffet / vnd troͤstet also der Geist Christi nicht allein / Sondern er straffet auch (das eigentliche ampt des gesetzes in dem fuͤhrendt vnd gebrauchend) den ewigen zorn Gottes den jenigen / welche an den Son nicht wollen glauben. Ob nun wol das gesetz in specie oder mit namen des vnglaubens an den Son Gottes nicht gedenckt / sondern nur in gemein von allen vnglauben gegen Gottes wort redet / darunter freylich auch diese art des vnglaubens / nemblich / der vnglaube an den Son Gottes / gehoͤrt / vnd mit verstanden werden mus / so fuͤhret doch oder brauchet Christus in disem fall / wann er von dem vnglauben / an seine selbst eigen Person handelt / vnd denselben in specie oder mit namen straffet / des gesetzes ampt / vnd desselbigen eygen wercks / verrichtet also opus alienum, vt faciet proprium Jesai. 28. das ist / Er verrichtet ein frembd ampt / welches eigentlich dem gesetz zustehet / auff das er da sein eigen werck vnd ampt inn der zerknirschten vnd gedemuͤtigten Hertzen verrichten moͤge / welchs ist troͤsten / vnd auch des Euangelij (eigentlich zu reden) eigen ampt ist.

Wann nun dises recht betrachtet / vnd vnterschiedlich / als es billich sein soll / angesehen wirt / findet sich gar fein vnd klar / das ob wol Christus im Euangelio sagt / oder das Euangeliũ spricht: wer nicht glaubet an den Son / vber dem bleibet der zorn Gottes / das dannoch dises nicht des Euangelij (eigentlich dauon zu reden wie im vnterscheit beyder lehren / gesetzes vnd Euangelij / geschehen soll vnd muß) eigen ampt vnd werck sey / solche Suͤnde straffen / vnd nicht des gesens: sondern das Christus in disen vnd dergleichen reden das gesetze in die handt genommen / dessen eigen ampt vnd werck erkleret vnd verrichtet / vnd vns dises liecht angezuͤndet / das wir sehen vnd verstehen koͤnnen / daß das gesetz / so sonst in gemein allen vnglaubẽ straffet / wann es von Christo gefuͤret / gebrauchet / vñ aus dẽ hellen schein des Euangelij eigentlich jlluminiert vnd erkleret wirdt / auch diese art des vnglaubens an

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[0626] den / welche das gesetz Gottes straffet / vnd troͤstet also der Geist Christi nicht allein / Sondern er straffet auch (das eigentliche ampt des gesetzes in dem fuͤhrendt vnd gebrauchend) den ewigen zorn Gottes den jenigen / welche an den Son nicht wollen glauben. Ob nun wol das gesetz in specie oder mit namen des vnglaubens an den Son Gottes nicht gedenckt / sondern nur in gemein von allen vnglauben gegen Gottes wort redet / darunter freylich auch diese art des vnglaubens / nemblich / der vnglaube an den Son Gottes / gehoͤrt / vnd mit verstanden werden mus / so fuͤhret doch oder brauchet Christus in disem fall / wann er von dem vnglauben / an seine selbst eigen Person handelt / vnd denselben in specie oder mit namen straffet / des gesetzes ampt / vnd desselbigen eygen wercks / verrichtet also opus alienum, vt faciet proprium Jesai. 28. das ist / Er verrichtet ein frembd ampt / welches eigentlich dem gesetz zustehet / auff das er da sein eigen werck vnd ampt inn der zerknirschten vnd gedemuͤtigten Hertzen verrichten moͤge / welchs ist troͤsten / vnd auch des Euangelij (eigentlich zu reden) eigen ampt ist. Wann nun dises recht betrachtet / vnd vnterschiedlich / als es billich sein soll / angesehen wirt / findet sich gar fein vnd klar / das ob wol Christus im Euangelio sagt / oder das Euangeliũ spricht: wer nicht glaubet an den Son / vber dem bleibet der zorn Gottes / das dannoch dises nicht des Euangelij (eigentlich dauon zu reden wie im vnterscheit beyder lehren / gesetzes vnd Euangelij / geschehen soll vnd muß) eigen ampt vnd werck sey / solche Suͤnde straffen / vnd nicht des gesens: sondern das Christus in disen vnd dergleichen reden das gesetze in die handt genommen / dessen eigen ampt vnd werck erkleret vnd verrichtet / vnd vns dises liecht angezuͤndet / das wir sehen vnd verstehen koͤnnen / daß das gesetz / so sonst in gemein allen vnglaubẽ straffet / wann es von Christo gefuͤret / gebrauchet / vñ aus dẽ hellen schein des Euangelij eigentlich jlluminiert vnd erkleret wirdt / auch diese art des vnglaubens an

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_widerlegung_1592/626>, abgerufen am 22.11.2024.