Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.wir pacetanti viri beyseits setzen / vnd die studirende Jugent vnd einfeltige Christen dafür warnen. Demnach sagen wir / das die wort D. Philippi in locis communibus, in loco de libro arbitrio: Humana voluntas in conuersione hominis non est ociosa, sed agit aliquid. Iten: Hic ergo tres causae concurrunt: Verbum Dei, Spiritus Sanctus, & mens & voluntas adsentiens. Item Librum arbitrium est sacultas applicandisese ad gratiam. Item: Das D. Philippus sagt in expositione Symboli Niceni. Humana voluntas in conuersione ad Deum non habet se pure passiue. In Examine ordinandorum: Tres ergo causae concurrunt in conuersione hominis: Verbum Dei, Spiritus Sanctus & voluntas adsentiens, vnd dergleichen / nicht recht seyn / vnd mit der reynen vnd gesunden Lehr der Propheten vnd Apostel / welch / bezeuget / das der Mensch in Sünden todt ist / vnd das der Glaube vnd bekerung zu Gott / allein Gottes werck sey / nicht stimmen. Weil auch in vielen libellis methodicis, vnd sonderlich in Rethorica D. Philippi tres causae efficientes conuersionis, neben Chrysost: vnd Basilij Sprüchen gesetzt / so hat man im Con cordibuch deutlich angezeigt / das / wann in der bekerung des menschen zu Gott geredt wirdt / diese ahrt zu reden nicht kan passiert / sondern billich müsse ausgesetzt werden. Da aber jemants also redet: Voluntatem hominis, quatenus sanata seu renata est, esse comitem Spiritus Sancti. Item: Voluntatem hominis, accepto iam Spiritu Sancto, non esse ociosam. Wie solche reden auch im Concordibuch erkleret / mit dem / achten wir / solte nicht zu streiten sein / er wolte es dann dazu gebrauchen / das die allbereit in specie ausgesetzten Bücher vnd Lehrer dadurch entschüldiget werden solten. Vnd in Summa / wann man von den efficientibus causis conuersionis redet / so ist es gewisse / das der natürliche wille wir pacetanti viri beyseits setzen / vnd die studirende Jugent vnd einfeltige Christen dafuͤr warnen. Demnach sagen wir / das die wort D. Philippi in locis communibus, in loco de libro arbitrio: Humana voluntas in conuersione hominis non est ociosa, sed agit aliquid. Iten: Hic ergo tres causae concurrunt: Verbum Dei, Spiritus Sanctus, & mens & voluntas adsentiens. Item Librum arbitrium est sacultas applicandisese ad gratiam. Item: Das D. Philippus sagt in expositione Symboli Niceni. Humana voluntas in conuersione ad Deum non habet se purè passiuè. In Examine ordinandorum: Tres ergo causae concurrunt in conuersione hominis: Verbum Dei, Spiritus Sanctus & voluntas adsentiens, vnd dergleichen / nicht recht seyn / vnd mit der reynen vnd gesunden Lehr der Propheten vnd Apostel / welch / bezeuget / das der Mensch in Suͤnden todt ist / vnd das der Glaube vnd bekerung zu Gott / allein Gottes werck sey / nicht stimmen. Weil auch in vielen libellis methodicis, vnd sonderlich in Rethorica D. Philippi tres causae efficientes conuersionis, neben Chrysost: vnd Basilij Spruͤchen gesetzt / so hat man im Con cordibuch deutlich angezeigt / das / wann in der bekerung des menschen zu Gott geredt wirdt / diese ahrt zu reden nicht kan passiert / sondern billich muͤsse ausgesetzt werden. Da aber jemants also redet: Voluntatem hominis, quatenus sanata seu renata est, esse comitem Spiritus Sancti. Item: Voluntatem hominis, accepto iam Spiritu Sancto, non esse ociosam. Wie solche reden auch im Concordibuch erkleret / mit dem / achten wir / solte nicht zu streiten sein / er wolte es dann dazu gebrauchen / das die allbereit in specie ausgesetzten Buͤcher vnd Lehrer dadurch entschuͤldiget werden solten. Vnd in Summa / wann man von den efficientibus causis conuersionis redet / so ist es gewisse / das der natuͤrliche wille <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0619" n="300"/> wir pacetanti viri beyseits setzen / vnd die studirende Jugent vnd einfeltige Christen dafuͤr warnen.</p> <p>Demnach sagen wir / das die wort D. Philippi in locis communibus, in loco de libro arbitrio: Humana voluntas in conuersione hominis non est ociosa, sed agit aliquid. Iten: Hic ergo tres causae concurrunt: Verbum Dei, Spiritus Sanctus, & mens & voluntas adsentiens. Item Librum arbitrium est sacultas applicandisese ad gratiam. Item: Das D. Philippus sagt in expositione Symboli Niceni. Humana voluntas in conuersione ad Deum non habet se purè passiuè. In Examine ordinandorum: Tres ergo causae concurrunt in conuersione hominis: Verbum Dei, Spiritus Sanctus & voluntas adsentiens, vnd dergleichen / nicht recht seyn / vnd mit der reynen vnd gesunden Lehr der Propheten vnd Apostel / welch / bezeuget / das der Mensch in Suͤnden todt ist / vnd das der Glaube vnd bekerung zu Gott / allein Gottes werck sey / nicht stimmen.</p> <p>Weil auch in vielen libellis methodicis, vnd sonderlich in Rethorica D. Philippi tres causae efficientes conuersionis, neben Chrysost: vnd Basilij Spruͤchen gesetzt / so hat man im Con cordibuch deutlich angezeigt / das / wann in der bekerung des menschen zu Gott geredt wirdt / diese ahrt zu reden nicht kan passiert / sondern billich muͤsse ausgesetzt werden.</p> <p>Da aber jemants also redet: Voluntatem hominis, quatenus sanata seu renata est, esse comitem Spiritus Sancti. Item: Voluntatem hominis, accepto iam Spiritu Sancto, non esse ociosam. Wie solche reden auch im Concordibuch erkleret / mit dem / achten wir / solte nicht zu streiten sein / er wolte es dann dazu gebrauchen / das die allbereit in specie ausgesetzten Buͤcher vnd Lehrer dadurch entschuͤldiget werden solten.</p> <p>Vnd in Summa / wann man von den efficientibus causis conuersionis redet / so ist es gewisse / das der natuͤrliche wille </p> </div> </body> </text> </TEI> [300/0619]
wir pacetanti viri beyseits setzen / vnd die studirende Jugent vnd einfeltige Christen dafuͤr warnen.
Demnach sagen wir / das die wort D. Philippi in locis communibus, in loco de libro arbitrio: Humana voluntas in conuersione hominis non est ociosa, sed agit aliquid. Iten: Hic ergo tres causae concurrunt: Verbum Dei, Spiritus Sanctus, & mens & voluntas adsentiens. Item Librum arbitrium est sacultas applicandisese ad gratiam. Item: Das D. Philippus sagt in expositione Symboli Niceni. Humana voluntas in conuersione ad Deum non habet se purè passiuè. In Examine ordinandorum: Tres ergo causae concurrunt in conuersione hominis: Verbum Dei, Spiritus Sanctus & voluntas adsentiens, vnd dergleichen / nicht recht seyn / vnd mit der reynen vnd gesunden Lehr der Propheten vnd Apostel / welch / bezeuget / das der Mensch in Suͤnden todt ist / vnd das der Glaube vnd bekerung zu Gott / allein Gottes werck sey / nicht stimmen.
Weil auch in vielen libellis methodicis, vnd sonderlich in Rethorica D. Philippi tres causae efficientes conuersionis, neben Chrysost: vnd Basilij Spruͤchen gesetzt / so hat man im Con cordibuch deutlich angezeigt / das / wann in der bekerung des menschen zu Gott geredt wirdt / diese ahrt zu reden nicht kan passiert / sondern billich muͤsse ausgesetzt werden.
Da aber jemants also redet: Voluntatem hominis, quatenus sanata seu renata est, esse comitem Spiritus Sancti. Item: Voluntatem hominis, accepto iam Spiritu Sancto, non esse ociosam. Wie solche reden auch im Concordibuch erkleret / mit dem / achten wir / solte nicht zu streiten sein / er wolte es dann dazu gebrauchen / das die allbereit in specie ausgesetzten Buͤcher vnd Lehrer dadurch entschuͤldiget werden solten.
Vnd in Summa / wann man von den efficientibus causis conuersionis redet / so ist es gewisse / das der natuͤrliche wille
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