Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.keil vnsern Kirchen gern auff dringen wolt / nicht gelehret oder gesetztgegenteils vnerfündtliche Calumuien. sey: sondern das derselbige fürnemlich dahin gehe / das / weil Christus nach seiner angenomenen Menschlichen natur zur rechten Handt Gottes sitze / vber alle Creaturen erhöhet ist / jme alles vnter seine Füsse gethan / vnd alles erfüllet / Ephes. 1. 4. Psalm. 8. Das er auch / vermög seiner allmechtigen regierung / Gewalt vnd herrschafft / alle Creaturen jm gegenwertig habe / vnd mit sei nem Leibe sey vnd sein könne / wo er wolle / an allen orten / da er in seinen wort sagt / das er da sein wölle / als bey seiner Kirchen / Mat. 18 vnd 28. vnd in seinem H. Abendtmal / darinn er durch eine specialem & extraordinariam institutionem, durch eine sonderliche einsetzung / seinen Leib vnd Blut gegenwertig auszutheilen verheissen hat. Vnd da gleich solche Lere auch expressis verbis in den 3. Articulum weitseufftig gesetzt / das doch die Paxisten denselben vmb gemelter Lehre willen nit würden getadelt haben / sintemal sie selbst lehren vnd bekennen / auch vor anno 30. vnd ehe die Augspurgische Confession vbergeben / gelehretvnd bekennet ha ben / das Christus mit seinem Leibe zu gleich an vielen orten auff einmal in seinem Abendtmal gegeuwertig sein könne / ohne zerstörung desselben / Zum teil vmb der persönlichen vereinigung willen / etc. Zum theil / dieweil jhme / als Gott / nichts vnmüglich. Da auch die Icsuiten diese Lere anfechten wolten / müsten sie sich selbst vnd alle Scribenten / so etlich hundert Jar nach einander bey den Papisten solches gelehret / verdammen. Zum andern / weil aber vnser Gegenteil fürnemlich auff die gemeine alleuthalbenheit dringet / vnd das Christlich Concordibuch beschüldigt / als lere es verdeckter weise / das Christus mit seinent Menschlichen Leibe in allen Creaturen sey / als in laub / graß / in steinen / Oepffeln / Bieren / in allen vnsaubern orten / in allem vnuernünfftigen Viehe / in allen Bierkanden / in allen haffenkesen / ja er sey auch mit demselben seinem Leibe / da er noch in mutter Leibe war / zugleich in Herodias vnd aller Weiber vnd Jungfrau - keil vnsern Kirchen gern auff dringen wolt / nicht gelehret oder gesetztgegenteils vnerfuͤndtliche Calumuien. sey: sondern das derselbige fuͤrnemlich dahin gehe / das / weil Christus nach seiner angenomenen Menschlichen natur zur rechten Handt Gottes sitze / vber alle Creaturen erhoͤhet ist / jme alles vnter seine Fuͤsse gethan / vnd alles erfuͤllet / Ephes. 1. 4. Psalm. 8. Das er auch / vermoͤg seiner allmechtigen regierung / Gewalt vnd herrschafft / alle Creaturen jm gegenwertig habe / vnd mit sei nem Leibe sey vnd sein koͤnne / wo er wolle / an allen orten / da er in seinen wort sagt / das er da sein woͤlle / als bey seiner Kirchẽ / Mat. 18 vnd 28. vnd in seinem H. Abendtmal / darinn er durch eine specialem & extraordinariam institutionem, durch eine sonderliche einsetzung / seinen Leib vnd Blut gegenwertig auszutheilen verheissen hat. Vnd da gleich solche Lere auch expressis verbis in den 3. Articulum weitseufftig gesetzt / das doch die Paxisten denselben vmb gemelter Lehre willen nit wuͤrden getadelt haben / sintemal sie selbst lehren vnd bekennen / auch vor anno 30. vnd ehe die Augspurgische Confession vbergeben / gelehretvnd bekennet ha ben / das Christus mit seinem Leibe zu gleich an vielen orten auff einmal in seinem Abendtmal gegeuwertig sein koͤnne / ohne zerstoͤrung desselben / Zum teil vmb der persoͤnlichen vereinigung willen / etc. Zum theil / dieweil jhme / als Gott / nichts vnmuͤglich. Da auch die Icsuiten diese Lere anfechten wolten / muͤsten sie sich selbst vnd alle Scribenten / so etlich hundert Jar nach einander bey den Papisten solches gelehret / verdammen. Zum andern / weil aber vnser Gegenteil fuͤrnemlich auff die gemeine alleuthalbenheit dringet / vnd das Christlich Concordibuch beschuͤldigt / als lere es verdeckter weise / das Christus mit seinent Menschlichen Leibe in allen Creaturen sey / als in laub / graß / in steinen / Oepffeln / Bieren / in allen vnsaubern orten / in allem vnuernuͤnfftigen Viehe / in allen Bierkanden / in allen haffenkesen / ja er sey auch mit demselben seinem Leibe / da er noch in mutter Leibe war / zugleich in Herodias vnd aller Weiber vñ Jungfrau - <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0531" n="256"/> keil vnsern Kirchen gern auff dringen wolt / nicht gelehret oder gesetzt<note place="right">gegenteils vnerfuͤndtliche Calumuien.</note> sey: sondern das derselbige fuͤrnemlich dahin gehe / das / weil Christus nach seiner angenomenen Menschlichen natur zur rechten Handt Gottes sitze / vber alle Creaturen erhoͤhet ist / jme alles vnter seine Fuͤsse gethan / vnd alles erfuͤllet / Ephes. 1. 4. Psalm. 8. Das er auch / vermoͤg seiner allmechtigen regierung / Gewalt vnd herrschafft / alle Creaturen jm gegenwertig habe / vnd mit sei nem Leibe sey vnd sein koͤnne / wo er wolle / an allen orten / da er in seinen wort sagt / das er da sein woͤlle / als bey seiner Kirchẽ / Mat. 18 vnd 28. vnd in seinem H. Abendtmal / darinn er durch eine specialem & extraordinariam institutionem, durch eine sonderliche einsetzung / seinen Leib vnd Blut gegenwertig auszutheilen verheissen hat. Vnd da gleich solche Lere auch expressis verbis in den 3. Articulum weitseufftig gesetzt / das doch die Paxisten denselben vmb gemelter Lehre willen nit wuͤrden getadelt haben / sintemal sie selbst lehren vnd bekennen / auch vor anno 30. vnd ehe die Augspurgische Confession vbergeben / gelehretvnd bekennet ha ben / das Christus mit seinem Leibe zu gleich an vielen orten auff einmal in seinem Abendtmal gegeuwertig sein koͤnne / ohne zerstoͤrung desselben / Zum teil vmb der persoͤnlichen vereinigung willen / etc. Zum theil / dieweil jhme / als Gott / nichts vnmuͤglich. Da auch die Icsuiten diese Lere anfechten wolten / muͤsten sie sich selbst vnd alle Scribenten / so etlich hundert Jar nach einander bey den Papisten solches gelehret / verdammen.</p> <p>Zum andern / weil aber vnser Gegenteil fuͤrnemlich auff die gemeine alleuthalbenheit dringet / vnd das Christlich Concordibuch beschuͤldigt / als lere es verdeckter weise / das Christus mit seinent Menschlichen Leibe in allen Creaturen sey / als in laub / graß / in steinen / Oepffeln / Bieren / in allen vnsaubern orten / in allem vnuernuͤnfftigen Viehe / in allen Bierkanden / in allen haffenkesen / ja er sey auch mit demselben seinem Leibe / da er noch in mutter Leibe war / zugleich in Herodias vnd aller Weiber vñ Jungfrau - </p> </div> </body> </text> </TEI> [256/0531]
keil vnsern Kirchen gern auff dringen wolt / nicht gelehret oder gesetzt sey: sondern das derselbige fuͤrnemlich dahin gehe / das / weil Christus nach seiner angenomenen Menschlichen natur zur rechten Handt Gottes sitze / vber alle Creaturen erhoͤhet ist / jme alles vnter seine Fuͤsse gethan / vnd alles erfuͤllet / Ephes. 1. 4. Psalm. 8. Das er auch / vermoͤg seiner allmechtigen regierung / Gewalt vnd herrschafft / alle Creaturen jm gegenwertig habe / vnd mit sei nem Leibe sey vnd sein koͤnne / wo er wolle / an allen orten / da er in seinen wort sagt / das er da sein woͤlle / als bey seiner Kirchẽ / Mat. 18 vnd 28. vnd in seinem H. Abendtmal / darinn er durch eine specialem & extraordinariam institutionem, durch eine sonderliche einsetzung / seinen Leib vnd Blut gegenwertig auszutheilen verheissen hat. Vnd da gleich solche Lere auch expressis verbis in den 3. Articulum weitseufftig gesetzt / das doch die Paxisten denselben vmb gemelter Lehre willen nit wuͤrden getadelt haben / sintemal sie selbst lehren vnd bekennen / auch vor anno 30. vnd ehe die Augspurgische Confession vbergeben / gelehretvnd bekennet ha ben / das Christus mit seinem Leibe zu gleich an vielen orten auff einmal in seinem Abendtmal gegeuwertig sein koͤnne / ohne zerstoͤrung desselben / Zum teil vmb der persoͤnlichen vereinigung willen / etc. Zum theil / dieweil jhme / als Gott / nichts vnmuͤglich. Da auch die Icsuiten diese Lere anfechten wolten / muͤsten sie sich selbst vnd alle Scribenten / so etlich hundert Jar nach einander bey den Papisten solches gelehret / verdammen.
gegenteils vnerfuͤndtliche Calumuien. Zum andern / weil aber vnser Gegenteil fuͤrnemlich auff die gemeine alleuthalbenheit dringet / vnd das Christlich Concordibuch beschuͤldigt / als lere es verdeckter weise / das Christus mit seinent Menschlichen Leibe in allen Creaturen sey / als in laub / graß / in steinen / Oepffeln / Bieren / in allen vnsaubern orten / in allem vnuernuͤnfftigen Viehe / in allen Bierkanden / in allen haffenkesen / ja er sey auch mit demselben seinem Leibe / da er noch in mutter Leibe war / zugleich in Herodias vnd aller Weiber vñ Jungfrau -
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