Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.oder anzunemen haben. Wo dem also / weshalben klecken sie dann etliche viel paginas voll / vnd bemühen sich zu erweisen / das sie jrer meynung sey. Lieben Gesellen / dencket nur nicht / das die Leute so Alber sind / das sie solchs nicht mercken. Ist euch so gar nichts darumb zuthun / warumb last jhrs euch so sawer werden / vnd füllet so viel Bletter voll / das jhr die Leuhte beredet / sie sey für euch / das doch nicht wahr ist. Abermals bekennen sie gleichwol / das sie in allen andern Artickeln Newstedter Buch pag [unleserliches Material - 1 Zeichen fehlt]5. Des gegenteils bekentnüs / das sie an den zwey den Artickeln von der person Christi vnd heiligen Abendtmal / etc. mit der Augspurgischen Confession einig sindt Von rechten verstand des dritten Artickels der Augspurgischen Confession. Newstedter Buch. pag. 55.mit der Augspurgischen Confession einig / ausgenommen in diesen zweyen / de persona Christi, vnd de Coena domini, darinnen die Kirchen der Augspurgische Confession mit den Sacramentierern niemals einig gewesen. Wann sie nun hie die Warheit schreiben / warumb vnterfangen sie sich dann eben an diesem Blat vnd wenig zeilen hernach ex ipsis verbis Augustanae Confessionis zu erweisen / das sie auch in ermeidten zweyen Artickeln mit jnen gleichstimmig sey? So feinerwegen sie / was sie schreiben vnd machen. Sie begeren mann solle beweisen / das in der Augspurgischen Confession / vnd sonderlich in tertio Articulo die lehre des Christlichen Concordibuchs stehe / so es von der Person Christi führet / vud das der gantze Christus / auch nach seiner angenommenen / Menschliehen natur / zugleich mehr als an einen ort seyn könne / vnd meynen sie haben schon gewonnen. Es bedarff aber solches nicht viel wort: Sintemal der dritte Articulus der Augspurgischen Confession expresse diese wort hat: Christus ist auff gefaren gen Himel / sitzct zur rechten Gottes / das er ewig herrsche vber alle Creaturen / vnd regiere / das er alle / so an jhn glauben / durch den Heiligen Geist reinige / stercke vnd tröste / jhnen auch leben vnd allerley Güter außtheile / vnd wider den Teuffel vnd wieder die sünde schätze vnd beschirme etc. Nu ists ein einhelliger Consens vnd bestendige meynung der ersten alten Kirchen / das der Artickel oder anzunemen haben. Wo dem also / weshalben klecken sie dann etliche viel paginas voll / vnd bemuͤhen sich zu erweisen / das sie jrer meynung sey. Lieben Gesellen / dencket nur nicht / das die Leute so Alber sind / das sie solchs nicht mercken. Ist euch so gar nichts darumb zuthun / warumb last jhrs euch so sawer werden / vnd fuͤllet so viel Bletter voll / das jhr die Leuhte beredet / sie sey fuͤr euch / das doch nicht wahr ist. Abermals bekennen sie gleichwol / das sie in allen andern Artickeln Newstedter Buch pag [unleserliches Material – 1 Zeichen fehlt]5. Des gegenteils bekentnuͤs / das sie an den zwey den Artickeln von der person Christi vñ heiligen Abendtmal / etc. mit der Augspurgischen Confessiõ einig sindt Võ rechten verstand des dritten Artickels der Augspurgischen Cõfession. Newstedter Buch. pag. 55.mit der Augspurgischen Confession einig / ausgenommen in diesen zweyen / de persona Christi, vnd de Coena domini, darinnen die Kirchen der Augspurgische Confession mit den Sacramentierern niemals einig gewesen. Wann sie nun hie die Warheit schreiben / warumb vnterfangen sie sich dann eben an diesem Blat vnd wenig zeilen hernach ex ipsis verbis Augustanae Confessionis zu erweisen / das sie auch in ermeidten zweyen Artickeln mit jnen gleichstimmig sey? So feinerwegen sie / was sie schreiben vnd machen. Sie begeren mann solle beweisen / das in der Augspurgischen Confession / vnd sonderlich in tertio Articulo die lehre des Christlichen Concordibuchs stehe / so es von der Person Christi fuͤhret / vud das der gantze Christus / auch nach seiner angenommenen / Menschliehen natur / zugleich mehr als an einen ort seyn koͤnne / vnd meynen sie haben schon gewonnen. Es bedarff aber solches nicht viel wort: Sintemal der dritte Articulus der Augspurgischen Confession expressè diese wort hat: Christus ist auff gefaren gen Himel / sitzct zur rechten Gottes / das er ewig herrsche vber alle Creaturen / vnd regiere / das er alle / so an jhn glauben / durch den Heiligen Geist reinige / stercke vnd troͤste / jhnen auch leben vnd allerley Guͤter außtheile / vnd wider den Teuffel vnd wieder die suͤnde schaͤtze vnd beschirme etc. Nu ists ein einhelliger Consens vnd bestendige meynung der ersten alten Kirchen / das der Artickel <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0526"/> oder anzunemen haben. 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Es bedarff aber solches nicht viel wort: Sintemal der dritte Articulus der Augspurgischen Confession expressè diese wort hat: Christus ist auff gefaren gen Himel / sitzct zur rechten Gottes / das er ewig herrsche vber alle Creaturen / vnd regiere / das er alle / so an jhn glauben / durch den Heiligen Geist reinige / stercke vnd troͤste / jhnen auch leben vnd allerley Guͤter außtheile / vnd wider den Teuffel vnd wieder die suͤnde schaͤtze vnd beschirme etc. Nu ists ein einhelliger Consens vnd bestendige meynung der ersten alten Kirchen / das der Artickel </p> </div> </body> </text> </TEI> [0526]
oder anzunemen haben. Wo dem also / weshalben klecken sie dann etliche viel paginas voll / vnd bemuͤhen sich zu erweisen / das sie jrer meynung sey.
Lieben Gesellen / dencket nur nicht / das die Leute so Alber sind / das sie solchs nicht mercken. Ist euch so gar nichts darumb zuthun / warumb last jhrs euch so sawer werden / vnd fuͤllet so viel Bletter voll / das jhr die Leuhte beredet / sie sey fuͤr euch / das doch nicht wahr ist.
Abermals bekennen sie gleichwol / das sie in allen andern Artickeln mit der Augspurgischen Confession einig / ausgenommen in diesen zweyen / de persona Christi, vnd de Coena domini, darinnen die Kirchen der Augspurgische Confession mit den Sacramentierern niemals einig gewesen.
Newstedter Buch pag _5. Des gegenteils bekentnuͤs / das sie an den zwey den Artickeln von der person Christi vñ heiligen Abendtmal / etc. mit der Augspurgischen Confessiõ einig sindt Võ rechten verstand des dritten Artickels der Augspurgischen Cõfession. Newstedter Buch. pag. 55. Wann sie nun hie die Warheit schreiben / warumb vnterfangen sie sich dann eben an diesem Blat vnd wenig zeilen hernach ex ipsis verbis Augustanae Confessionis zu erweisen / das sie auch in ermeidten zweyen Artickeln mit jnen gleichstimmig sey? So feinerwegen sie / was sie schreiben vnd machen.
Sie begeren mann solle beweisen / das in der Augspurgischen Confession / vnd sonderlich in tertio Articulo die lehre des Christlichen Concordibuchs stehe / so es von der Person Christi fuͤhret / vud das der gantze Christus / auch nach seiner angenommenen / Menschliehen natur / zugleich mehr als an einen ort seyn koͤnne / vnd meynen sie haben schon gewonnen. Es bedarff aber solches nicht viel wort: Sintemal der dritte Articulus der Augspurgischen Confession expressè diese wort hat: Christus ist auff gefaren gen Himel / sitzct zur rechten Gottes / das er ewig herrsche vber alle Creaturen / vnd regiere / das er alle / so an jhn glauben / durch den Heiligen Geist reinige / stercke vnd troͤste / jhnen auch leben vnd allerley Guͤter außtheile / vnd wider den Teuffel vnd wieder die suͤnde schaͤtze vnd beschirme etc. Nu ists ein einhelliger Consens vnd bestendige meynung der ersten alten Kirchen / das der Artickel
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