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Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.

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Derowegen ob der HErr Christus gleich nicht eben der wort gebraucht: Im Brot ist mein Leib / geben doch seine wort / das ist mein Leib / eben den verstant / welchen die andere phrasis gibet / von deswegen / daß die zwey / brot vnd Leib / im Abentmal Sacramenlich oder nach den worten der einsetzung mit einander vereiniget sein / vnd gegenwertig ausgetheilet werden.

Es ist auch den Christlichen Concordienbuch nicht fürnemlich vmb diese phrases / Im Brot / vnter dem Brot / oder mit dem Brot / zu thun / sondern vmb die wahre gegenwart des Leibs vnd Bluts Christi selbst / welche Christus stracks vnd mit klaren worten Tomo 3. Jenensi. In seiner grossen Bekentnüs.in verbis Testamenti sui asseriert hat. Wie dann auch Lutherus selbst sich dahin erkleret hat / das er dieselben phrases gern wolt fallen lassen / wann nuhr vnser gegentheil mit vns bekennen wolte / vermöge der hellen Wort Institutionis, das Christi Leib im Abendtmal gegenwertig ausgetheilet werde / vnd nicht das Brot alleine / als ein bloß gedenckzeichen seines weit abwesenden Leibs. Aber das ist vmbsonst.

Lassen vns demnach durch der Widersacher groß geschrey vnser freyheit in Christo / diese particulas, welche auch der Orthodoxae Antiquitati gemein gewest / zugebrauchen vnd zu behalten / nicht nemen / sondern führen sie in dem verstande / denn die wort deß Testaments Christi mit sich dringen / wie gemeldt / vmb der Sacramentlichen vereinigung willen / des jrrdischen vnd himlischen dinges / das ist / deß Brots vnd Leibs Christi / welche gegenwertig vbernatürlicher weise jm Abendtmal miteinander vereiniget sein.

Tretten auch dißfalls von den worten Christi nicht / ob wir wol solcher Partickel vnd reden / dem exemplo Orthodoxae Antiquitatis nach / gebrauchen: sondern behalten sie vnsern glauben / wider die Bepstische Transsubstantiation / vnd wider vnsers gegentheils nuda Symbola oder blosse gedenckzeichen / vor menniglichen damit an Tag zu geben vnd zu bekennen.

Derowegen ob der HErr Christus gleich nicht eben der wort gebraucht: Im Brot ist mein Leib / geben doch seine wort / das ist mein Leib / eben den verstant / welchen die andere phrasis gibet / von deswegen / daß die zwey / brot vnd Leib / im Abentmal Sacramenlich oder nach den worten der einsetzung mit einander vereiniget sein / vnd gegenwertig ausgetheilet werden.

Es ist auch den Christlichen Concordienbuch nicht fuͤrnemlich vmb diese phrases / Im Brot / vnter dem Brot / oder mit dem Brot / zu thun / sondern vmb die wahre gegenwart des Leibs vnd Bluts Christi selbst / welche Christus stracks vnd mit klaren worten Tomo 3. Jenensi. In seiner grossen Bekentnuͤs.in verbis Testamenti sui asseriert hat. Wie dann auch Lutherus selbst sich dahin erkleret hat / das er dieselben phrases gern wolt fallen lassen / wann nuhr vnser gegentheil mit vns bekennen wolte / vermoͤge der hellen Wort Institutionis, das Christi Leib im Abendtmal gegenwertig ausgetheilet werde / vnd nicht das Brot alleine / als ein bloß gedenckzeichen seines weit abwesenden Leibs. Aber das ist vmbsonst.

Lassen vns demnach durch der Widersacher groß geschrey vnser freyheit in Christo / diese particulas, welche auch der Orthodoxae Antiquitati gemein gewest / zugebrauchen vnd zu behalten / nicht nemen / sondern fuͤhren sie in dem verstande / denn die wort deß Testaments Christi mit sich dringen / wie gemeldt / vmb der Sacramentlichen vereinigung willen / des jrrdischen vnd himlischen dinges / das ist / deß Brots vnd Leibs Christi / welche gegenwertig vbernatuͤrlicher weise jm Abendtmal miteinander vereiniget sein.

Tretten auch dißfalls von den worten Christi nicht / ob wir wol solcher Partickel vnd reden / dem exemplo Orthodoxae Antiquitatis nach / gebrauchen: sondern behalten sie vnsern glauben / wider die Bepstische Transsubstantiation / vnd wider vnsers gegentheils nuda Symbola oder blosse gedenckzeichen / vor menniglichen damit an Tag zu geben vnd zu bekennen.

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[0454] Derowegen ob der HErr Christus gleich nicht eben der wort gebraucht: Im Brot ist mein Leib / geben doch seine wort / das ist mein Leib / eben den verstant / welchen die andere phrasis gibet / von deswegen / daß die zwey / brot vnd Leib / im Abentmal Sacramenlich oder nach den worten der einsetzung mit einander vereiniget sein / vnd gegenwertig ausgetheilet werden. Es ist auch den Christlichen Concordienbuch nicht fuͤrnemlich vmb diese phrases / Im Brot / vnter dem Brot / oder mit dem Brot / zu thun / sondern vmb die wahre gegenwart des Leibs vnd Bluts Christi selbst / welche Christus stracks vnd mit klaren worten in verbis Testamenti sui asseriert hat. Wie dann auch Lutherus selbst sich dahin erkleret hat / das er dieselben phrases gern wolt fallen lassen / wann nuhr vnser gegentheil mit vns bekennen wolte / vermoͤge der hellen Wort Institutionis, das Christi Leib im Abendtmal gegenwertig ausgetheilet werde / vnd nicht das Brot alleine / als ein bloß gedenckzeichen seines weit abwesenden Leibs. Aber das ist vmbsonst. Tomo 3. Jenensi. In seiner grossen Bekentnuͤs. Lassen vns demnach durch der Widersacher groß geschrey vnser freyheit in Christo / diese particulas, welche auch der Orthodoxae Antiquitati gemein gewest / zugebrauchen vnd zu behalten / nicht nemen / sondern fuͤhren sie in dem verstande / denn die wort deß Testaments Christi mit sich dringen / wie gemeldt / vmb der Sacramentlichen vereinigung willen / des jrrdischen vnd himlischen dinges / das ist / deß Brots vnd Leibs Christi / welche gegenwertig vbernatuͤrlicher weise jm Abendtmal miteinander vereiniget sein. Tretten auch dißfalls von den worten Christi nicht / ob wir wol solcher Partickel vnd reden / dem exemplo Orthodoxae Antiquitatis nach / gebrauchen: sondern behalten sie vnsern glauben / wider die Bepstische Transsubstantiation / vnd wider vnsers gegentheils nuda Symbola oder blosse gedenckzeichen / vor menniglichen damit an Tag zu geben vnd zu bekennen.

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_widerlegung_1592/454>, abgerufen am 25.11.2024.