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Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.

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gem Grunde nimmermehr kan erwiesen werden: Sintemal der Apostel nur also redet: Der mensch prüffe sich selbst / vnd esse also von diesem Brot / vnd trincke von diesem Kelche: Dann wer vnwirdig dauon jsset vnd trincket / der jsset vnd trincket jme das gerichte / dann er vnterscheidet nicht den Leib des HERREN. Da hörestu von keiner zwifachen wirdigkeit der Person vnd der handlung selbst: Sondern nur das ein jeder / der zum Abentmal gehen will / zusehen soll / das ers wirdig / das ist / im Glauben seines zerknirschten hertzens gebrauche / vnd nicht vnwirdig / das ist / ohne Newsteder Buch. pag. 109. Vom Capernaitischen essen des Leibs Christi.wahre büß vnd glauben.

Zum sechtzehenden / kommen sie auff das Capernatische essen des Leibs Christi / dadurch das fleisch Christi mit Zenen zerrissen werde / vnd asseuerieren dürstiglich / das der wahre Leib Christi auff keinerley weise / sie sey so subtil / so geistlich / so Himelisch / so vbernatürlich als sie jmmer wölle oder könne / gessen oder mit dem Munde empfangen werde. Dann solch essen sey dem wort Gottes stracks zu wider.

Nun heist aber Christus in verbis Coenae seine Jünger nemmen vnd essen / vnd spricht / sie sollen den Leib nemen vnd essen / der in Todt gegeben ist / vnd das Blut trincken / das für der welt sünde vergossen ist: spricht aber nicht: Glaubet / das ist mein Leib / sondern esset / das ist mein Leib / glaubet das ist mein Blut / sondern trincket das ist mein Blut des newen Testaments. So mus ja warlich der ware Leib Christi mit dem munde empfangen vnd gessen / vnd das wahre Blut Christi mit dem Munde getruncken werden.

Vnd weil solch Essen vnd Trincken nicht geschicht natürlicher weise / wie man sonst ander Fleisch jsset / etc. So mus es auff ein ander vbernatürliche Himlische weise geschehen / die jm Christus selbst fürbehalten.

Vnd wie Lutherus in seiner grossen bekentnüs intractatu de idendica praedicatione sich fein erkleret / weil von dem Brot /

gem Grunde nimmermehr kan erwiesen werden: Sintemal der Apostel nur also redet: Der mensch pruͤffe sich selbst / vnd esse also von diesem Brot / vnd trincke von diesem Kelche: Dann wer vnwirdig dauon jsset vnd trincket / der jsset vnd trincket jme das gerichte / dann er vnterscheidet nicht den Leib des HERREN. Da hoͤrestu von keiner zwifachen wirdigkeit der Person vnd der handlung selbst: Sondern nur das ein jeder / der zum Abentmal gehen will / zusehen soll / das ers wirdig / das ist / im Glauben seines zerknirschten hertzens gebrauche / vnd nicht vnwirdig / das ist / ohne Newsteder Buch. pag. 109. Vom Capernaitischen essen des Leibs Christi.wahre buͤß vnd glauben.

Zum sechtzehenden / kommen sie auff das Capernatische essen des Leibs Christi / dadurch das fleisch Christi mit Zenen zerrissen werde / vnd asseuerieren duͤrstiglich / das der wahre Leib Christi auff keinerley weise / sie sey so subtil / so geistlich / so Himelisch / so vbernatuͤrlich als sie jmmer woͤlle oder koͤnne / gessen oder mit dem Munde empfangen werde. Dann solch essen sey dem wort Gottes stracks zu wider.

Nun heist aber Christus in verbis Coenae seine Juͤnger nemmen vnd essen / vnd spricht / sie sollen den Leib nemen vnd essen / der in Todt gegeben ist / vnd das Blut trincken / das fuͤr der welt suͤnde vergossen ist: spricht aber nicht: Glaubet / das ist mein Leib / sondern esset / das ist mein Leib / glaubet das ist mein Blut / sondern trincket das ist mein Blut des newen Testaments. So mus ja warlich der ware Leib Christi mit dem munde empfangen vnd gessen / vnd das wahre Blut Christi mit dem Munde getruncken werden.

Vnd weil solch Essen vnd Trincken nicht geschicht natuͤrlicher weise / wie man sonst ander Fleisch jsset / etc. So mus es auff ein ander vbernatuͤrliche Himlische weise geschehen / die jm Christus selbst fuͤrbehalten.

Vnd wie Lutherus in seiner grossen bekentnuͤs intractatu de idendica praedicatione sich fein erkleret / weil von dem Brot /

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[0442] gem Grunde nimmermehr kan erwiesen werden: Sintemal der Apostel nur also redet: Der mensch pruͤffe sich selbst / vnd esse also von diesem Brot / vnd trincke von diesem Kelche: Dann wer vnwirdig dauon jsset vnd trincket / der jsset vnd trincket jme das gerichte / dann er vnterscheidet nicht den Leib des HERREN. Da hoͤrestu von keiner zwifachen wirdigkeit der Person vnd der handlung selbst: Sondern nur das ein jeder / der zum Abentmal gehen will / zusehen soll / das ers wirdig / das ist / im Glauben seines zerknirschten hertzens gebrauche / vnd nicht vnwirdig / das ist / ohne wahre buͤß vnd glauben. Newsteder Buch. pag. 109. Vom Capernaitischen essen des Leibs Christi. Zum sechtzehenden / kommen sie auff das Capernatische essen des Leibs Christi / dadurch das fleisch Christi mit Zenen zerrissen werde / vnd asseuerieren duͤrstiglich / das der wahre Leib Christi auff keinerley weise / sie sey so subtil / so geistlich / so Himelisch / so vbernatuͤrlich als sie jmmer woͤlle oder koͤnne / gessen oder mit dem Munde empfangen werde. Dann solch essen sey dem wort Gottes stracks zu wider. Nun heist aber Christus in verbis Coenae seine Juͤnger nemmen vnd essen / vnd spricht / sie sollen den Leib nemen vnd essen / der in Todt gegeben ist / vnd das Blut trincken / das fuͤr der welt suͤnde vergossen ist: spricht aber nicht: Glaubet / das ist mein Leib / sondern esset / das ist mein Leib / glaubet das ist mein Blut / sondern trincket das ist mein Blut des newen Testaments. So mus ja warlich der ware Leib Christi mit dem munde empfangen vnd gessen / vnd das wahre Blut Christi mit dem Munde getruncken werden. Vnd weil solch Essen vnd Trincken nicht geschicht natuͤrlicher weise / wie man sonst ander Fleisch jsset / etc. So mus es auff ein ander vbernatuͤrliche Himlische weise geschehen / die jm Christus selbst fuͤrbehalten. Vnd wie Lutherus in seiner grossen bekentnuͤs intractatu de idendica praedicatione sich fein erkleret / weil von dem Brot /

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_widerlegung_1592/442>, abgerufen am 22.11.2024.