Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.nommenen Menschlichen Natur allmächtige Gewalt / lebendigmachende Krafft / vnd was dergleichen ist / zugeschrieben / etc. gemacht werden / dieweil solche Reden wol vnter dem andern genere oder Art der Reden können begriffen werden / in welchen von dem Ampt des Mitlers gehandelt wird / etc. Dieser sol wissen / das es vnterschiedliche Sachen sein / von welchen in dieser Frage oder Eynrede gehandelt. Dann die Phrases oder Art zu reden / da gesagt wird / das Christo nach seiner angenommenen Menschlichen Natur / allmächtige Gewalt / die Krafft lebendig zu machen / die Macht Sünde zu vergeben das jüngste Gericht zu halten / mitgetheilet / reden daruon / zu was Herrligkeit vnd Maiestet die Menschliche Natur Christi / von wegen vnd nach Art der persönlichen Vereinigunge / vnd Sitzen zu der rechten Handt Gottes / vber jre natürliche Eygenschafften vnd Kräfften / auch vber die endtliche vnd erschaffene Gaben / So sie an vnd für sich selbst / für allen Engeln vnd Menschen hat / erhaben sey / Das nemmlich / die Göttliche Maiestet vber die natürliche Eygenschafften / vnd erschaffene Gaben in jhr / mit jhr / vnd durch sie leuchtet / scheinet / wircket / kräfftig vnd thätig ist / ohne welche Erhöhung vnd Herrligkeit sie zu den Amptssachen des Mittlers nicht mitwircken / vnd dieselbige köndten verrichten helffen. Wann aber in dem andern genere eigentlich von den Amptswercken des Mittlers gehandelt / wird nicht gefraget / Was die angenommene Menschliche Natur in Christo / von wegen vnd nach Art der persönlichen Vereinigung / vnd Sitzens zur rechten hand Gottes / entpfangen haben / oder zu was Maiestet / Glori vnnd Herrligkeit sie erhaben / vnd wie sie zur Posseß / Gemeinschafft vnd Brauch der Göttlichen Maiestet kommen sey: sondern fürnemmlich nur das angezeigt / Das die definitio Chalcedonensis außdrücklich setzt / Vtramque naturam agere cum communicatione altertus, quod cuiusque proprium est, In Amptssachen / so zu Verrichtung des Mittlers Ampts gehören. Weil aber das gantze Mitt - nom̃enen Menschlichen Natur allmaͤchtige Gewalt / lebendigmachende Krafft / vñ was dergleichen ist / zugeschrieben / etc. gemacht werden / dieweil solche Reden wol vnter dem andern genere oder Art der Reden koͤnnen begriffen werdẽ / in welchen von dem Ampt des Mitlers gehandelt wird / etc. Dieser sol wissen / das es vnterschiedliche Sachen sein / von welchen in dieser Frage oder Eynrede gehandelt. Dañ die Phrases oder Art zu reden / da gesagt wird / das Christo nach seiner angenommenen Menschlichen Natur / allmaͤchtige Gewalt / die Krafft lebendig zu machen / die Macht Suͤnde zu vergeben das juͤngste Gericht zu halten / mitgetheilet / reden daruon / zu was Herrligkeit vnd Maiestet die Menschliche Natur Christi / von wegen vnd nach Art der persoͤnlichen Vereinigunge / vnd Sitzen zu der rechten Handt Gottes / vber jre natuͤrliche Eygenschafften vnd Kraͤfften / auch vber die endtliche vnd erschaffene Gaben / So sie an vnd fuͤr sich selbst / fuͤr allen Engeln vnd Menschen hat / erhaben sey / Das nem̃lich / die Goͤttliche Maiestet vber die natuͤrliche Eygenschafften / vnd erschaffene Gaben in jhr / mit jhr / vnd durch sie leuchtet / scheinet / wircket / kraͤfftig vnd thaͤtig ist / ohne welche Erhoͤhung vnd Herrligkeit sie zu den Amptssachen des Mittlers nicht mitwircken / vnd dieselbige koͤndten verrichten helffen. Wann aber in dem andern genere eigentlich von den Amptswercken des Mittlers gehandelt / wird nicht gefraget / Was die angenom̃ene Menschliche Natur in Christo / von wegen vñ nach Art der persoͤnlichen Vereinigung / vnd Sitzens zur rechten hand Gottes / entpfangen haben / oder zu was Maiestet / Glori vnnd Herrligkeit sie erhaben / vnd wie sie zur Posseß / Gemeinschafft vnd Brauch der Goͤttlichen Maiestet kommen sey: sondern fuͤrnem̃lich nur das angezeigt / Das die definitio Chalcedonensis außdruͤcklich setzt / Vtramque naturam agere cum communicatione altertus, quod cuiusque proprium est, In Amptssachen / so zu Verrichtung des Mittlers Ampts gehoͤren. Weil aber das gantze Mitt - <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0038"/> nom̃enen Menschlichen Natur allmaͤchtige Gewalt / lebendigmachende Krafft / vñ was dergleichen ist / zugeschrieben / etc. gemacht werden / dieweil solche Reden wol vnter dem andern <hi rendition="#i">genere</hi> oder Art der Reden koͤnnen begriffen werdẽ / in welchen von dem Ampt des Mitlers gehandelt wird / etc. Dieser sol wissen / das es vnterschiedliche Sachen sein / von welchen in dieser Frage oder Eynrede gehandelt. 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Wann aber in dem andern genere eigentlich von den Amptswercken des Mittlers gehandelt / wird nicht gefraget / Was die angenom̃ene Menschliche Natur in Christo / von wegen vñ nach Art der persoͤnlichen Vereinigung / vnd Sitzens zur rechten hand Gottes / entpfangen haben / oder zu was Maiestet / Glori vnnd Herrligkeit sie erhaben / vnd wie sie zur Posseß / Gemeinschafft vnd Brauch der Goͤttlichen Maiestet kommen sey: sondern fuͤrnem̃lich nur das angezeigt / Das die definitio Chalcedonensis außdruͤcklich setzt / Vtramque naturam agere cum communicatione altertus, quod cuiusque proprium est, In Amptssachen / so zu Verrichtung des Mittlers Ampts gehoͤren. Weil aber das gantze Mitt -
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Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_widerlegung_1592/38>, abgerufen am 22.07.2024. |