Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.de communicatione Maiestatis, im geringsten nicht einige confusio vel exaequatio erfolget / wie vnser Gegentheil für vnd für schreyet. Also ist es auch mit der Erhöhung der Menschlichen Natur Christi zur Rechten Handt Gottes / welche nichts anders ist vnd bedeutet / dann GOttes Allmechtige Gewalt vnd Krafft haben / oder zu derselbigen Gemeinschafft oder Gebrauch erhaben sein. Dadurch Christus auch nach seiner persönlich vereinigten vnd erhöheten Menschlichen Natur / alles schafft / erhelt vnd regiert / im Himmel vnd auff Erden. Daraus aber keines Weges vel identitas, vel exaequatio naturarum, essentialium proprietatum & actionum erfolget / Sondern die Stücke alle für sich vnuerwandelt vnnd vnuergliechen bleiben. Vnd dannoch die angenommene Menschliche Natur Christi zu solcher Göttlichen Allmacht vnnd Gewalt warhafftig erhaben / auch derselben Gemeinschafft wahrhafftig hat / ob wir wol / wie solches geschehen oder zugehen mög / mit vnser Vernunfft weder erreichen noch fassen mögen / wie Cyrillus spricht. Solten aber darumb solche Mysteria als bald vnmüglich sein / vnd dieses oder jenes absurdum von stundt an daraus erfolgen / das wir mit vnserer tollen Vernunfft / wie sie geschehen / nicht begreiffen können. Aus dem allen erscheinet nun vberflüssig / das wir mit der Arrianer Ketzerey nichts vberal gemein haben / vnd das sie aus vnser Bekändtnüß im geringsten nicht folget. Vnser Gegentheil aber / das vns gerne die Arrianisch Ketzerey mit lauter Vngrundt auffseilen wolte / mag gleichwol zu sehen / wie weit es von dem Arrianismo absey / in dem es die Sprüche der Schrifft / so de datis in tempore, Das ist / von dem / so der angenommenen Menschlichen Natur in der Zeit gegeben / reden / zugleich auff beyde Naturen deutet. Dauon Les Episcopus schreibet / Das wer also halte: hunc in societatem suam rapiat Arrius, Der komme in Arrij Gesellschafft / wie dann das eben des Schlags ist / Das Gott Christi de communìcatione Maiestatis, im geringsten nicht einige confusio vel exaequatio erfolget / wie vnser Gegentheil fuͤr vnd fuͤr schreyet. Also ist es auch mit der Erhoͤhung der Menschlichen Natur Christi zur Rechten Handt Gottes / welche nichts anders ist vnd bedeutet / dann GOttes Allmechtige Gewalt vnd Krafft haben / oder zu derselbigen Gemeinschafft oder Gebrauch erhaben sein. Dadurch Christus auch nach seiner persoͤnlich vereinigten vnd erhoͤheten Menschlichen Natur / alles schafft / erhelt vnd regiert / im Him̃el vnd auff Erden. Daraus aber keines Weges vel identitas, vel exaequatio naturarùm, essentialium proprietatum & actionum erfolget / Sondern die Stuͤcke alle fuͤr sich vnuerwandelt vnnd vnuergliechen bleiben. Vnd dannoch die angenommene Menschliche Natur Christi zu solcher Goͤttlichen Allmacht vnnd Gewalt warhafftig erhaben / auch derselben Gemeinschafft wahrhafftig hat / ob wir wol / wie solches geschehen oder zugehen moͤg / mit vnser Vernunfft weder erreichen noch fassen moͤgen / wie Cyrillus spricht. Solten aber darumb solche Mysteria als bald vnmuͤglich sein / vnd dieses oder jenes absurdum von stundt an daraus erfolgen / das wir mit vnserer tollen Vernunfft / wie sie geschehen / nicht begreiffen koͤnnen. Aus dem allen erscheinet nun vberfluͤssig / das wir mit der Arrianer Ketzerey nichts vberal gemein haben / vnd das sie aus vnser Bekaͤndtnuͤß im geringsten nicht folget. Vnser Gegentheil aber / das vns gerne die Arrianisch Ketzerey mit lauter Vngrundt auffseilen wolte / mag gleichwol zu sehen / wie weit es von dem Arrianismo absey / in dem es die Spruͤche der Schrifft / so de datis in tempore, Das ist / von dem / so der angenommenen Menschlichen Natur in der Zeit gegeben / reden / zugleich auff beyde Naturen deutet. 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de communìcatione Maiestatis, im geringsten nicht einige confusio vel exaequatio erfolget / wie vnser Gegentheil fuͤr vnd fuͤr schreyet.
Also ist es auch mit der Erhoͤhung der Menschlichen Natur Christi zur Rechten Handt Gottes / welche nichts anders ist vnd bedeutet / dann GOttes Allmechtige Gewalt vnd Krafft haben / oder zu derselbigen Gemeinschafft oder Gebrauch erhaben sein. Dadurch Christus auch nach seiner persoͤnlich vereinigten vnd erhoͤheten Menschlichen Natur / alles schafft / erhelt vnd regiert / im Him̃el vnd auff Erden. Daraus aber keines Weges vel identitas, vel exaequatio naturarùm, essentialium proprietatum & actionum erfolget / Sondern die Stuͤcke alle fuͤr sich vnuerwandelt vnnd vnuergliechen bleiben. Vnd dannoch die angenommene Menschliche Natur Christi zu solcher Goͤttlichen Allmacht vnnd Gewalt warhafftig erhaben / auch derselben Gemeinschafft wahrhafftig hat / ob wir wol / wie solches geschehen oder zugehen moͤg / mit vnser Vernunfft weder erreichen noch fassen moͤgen / wie Cyrillus spricht. Solten aber darumb solche Mysteria als bald vnmuͤglich sein / vnd dieses oder jenes absurdum von stundt an daraus erfolgen / das wir mit vnserer tollen Vernunfft / wie sie geschehen / nicht begreiffen koͤnnen.
Aus dem allen erscheinet nun vberfluͤssig / das wir mit der Arrianer Ketzerey nichts vberal gemein haben / vnd das sie aus vnser Bekaͤndtnuͤß im geringsten nicht folget. Vnser Gegentheil aber / das vns gerne die Arrianisch Ketzerey mit lauter Vngrundt auffseilen wolte / mag gleichwol zu sehen / wie weit es von dem Arrianismo absey / in dem es die Spruͤche der Schrifft / so de datis in tempore, Das ist / von dem / so der angenommenen Menschlichen Natur in der Zeit gegeben / reden / zugleich auff beyde Naturen deutet. Dauon Les Episcopus schreibet / Das wer also halte: hunc in societatem suam rapiat Arrius, Der komme in Arrij Gesellschafft / wie dann das eben des Schlags ist / Das Gott Christi
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