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Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592.

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des Vaters solle anzubeten sein / etc. Dadurch er die zwo Naturen in Christo / Göttliche vnd Menschliche / von einander gerissen / die Person gescheiden / vnd zween Christos oder zwo Personen / deren eine Gott / die ander Mensch were / gemacht / welches billich vnd recht an Nestorio / als eine schreckliche Gottslästerung ist verdampt worden / vnd wir von gantzem Hertzen mit Cyrillo vnd dem gantzen Concilio Ephesino, anathematisiern.

Ist demnach ein vnuerschämpte Calumnia, das vnser Gegentheil vns des Nestorianismi beschüldigt / den wir doch mit klaren Worten außsetzen vnd verdammen / auch niemals solcher gestalt von Christo vnd der Anruffung / so jhme gebührt / gelehret haben. Sondern das ist vnsere Lehr allzeit gewest / wie auch noch / das die angenommene vnd dem Son Gottes persönlich vnd vnzertrennlich vereinigte Menschliche Natur / vmb vnd von wegen derselben warhafftigen vnd persönlichen Vereinigung / mit einer Anruffung vnd Ehre / vna adoratione & glorificatione, solle vnd müsse angeruffen vnd geehret werden / Vnd das / wer solches nicht thue oder widerspreche / Anathema sey. Mit nichten aber also / das in Christo ein ander vnd ander sey / oder dz Christus als ein Mensch zugleich mit einem andern / der neben jm sey / nemblich / dem Wort des Vaters / zu coadoriern oder anzubeten sey.

Dann das ist Nestorianismus oder Scheidung der persönlich vereinigten Naturen in Christo / vnd heist zwo Personen aus Christo / oder zween Christos machen / vor welcher Lästerung vns der fromme Gott wol behüten wird.

Trifft also des Gegentheils Argument / dadurch es vns gern zu Nestorianern machen wolt / nicht vns oder vnsere Lehre / sondern Nestorij selbst Irrthumb vnd verdampte Ketzerey / vnd ist / im Grundt zu reden / nichts anderst / als ein vnwidersprechliche Erweisung / das vnser Gegentheil vnuerschämpte gifftige Calumniatores oder Verleumbder sein / welche zu wider dem Gebot Gottes: Du solt nicht falsch Zeugnüß reden wider deinen

des Vaters solle anzubeten sein / etc. Dadurch er die zwo Naturen in Christo / Goͤttliche vnd Menschliche / von einander gerissen / die Person gescheiden / vnd zween Christos oder zwo Personen / deren eine Gott / die ander Mensch were / gemacht / welches billich vnd recht an Nestorio / als eine schreckliche Gottslaͤsterung ist verdampt worden / vnd wir von gantzem Hertzen mit Cyrillo vnd dem gantzen Concilio Ephesino, anathematisiern.

Ist demnach ein vnuerschaͤmpte Calumnia, das vnser Gegentheil vns des Nestorianismi beschuͤldigt / den wir doch mit klaren Worten außsetzen vnd verdam̃en / auch niemals solcher gestalt von Christo vnd der Anruffung / so jhme gebuͤhrt / gelehret haben. Sondern das ist vnsere Lehr allzeit gewest / wie auch noch / das die angenommene vnd dem Son Gottes persoͤnlich vnd vnzertrennlich vereinigte Menschliche Natur / vmb vnd von wegen derselbẽ warhafftigen vnd persoͤnlichen Vereinigung / mit einer Anruffung vnd Ehre / vna adoratione & glorificatione, solle vnd muͤsse angeruffen vnd geehret werden / Vnd das / wer solches nicht thue oder widerspreche / Anathema sey. Mit nichten aber also / das in Christo ein ander vnd ander sey / oder dz Christus als ein Mensch zugleich mit einem andern / der neben jm sey / nemblich / dem Wort des Vaters / zu coadoriern oder anzubeten sey.

Dann das ist Nestorianismus oder Scheidung der persoͤnlich vereinigten Naturen in Christo / vnd heist zwo Personen aus Christo / oder zween Christos machen / vor welcher Laͤsterung vns der fromme Gott wol behuͤten wird.

Trifft also des Gegentheils Argument / dadurch es vns gern zu Nestorianern machen wolt / nicht vns oder vnsere Lehre / sondern Nestorij selbst Irrthumb vñ verdampte Ketzerey / vnd ist / im Grundt zu reden / nichts anderst / als ein vnwidersprechliche Erweisung / das vnser Gegentheil vnuerschaͤmpte gifftige Calumniatores oder Verleumbder sein / welche zu wider dem Gebot Gottes: Du solt nicht falsch Zeugnuͤß reden wider deinen

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[49/0117] des Vaters solle anzubeten sein / etc. Dadurch er die zwo Naturen in Christo / Goͤttliche vnd Menschliche / von einander gerissen / die Person gescheiden / vnd zween Christos oder zwo Personen / deren eine Gott / die ander Mensch were / gemacht / welches billich vnd recht an Nestorio / als eine schreckliche Gottslaͤsterung ist verdampt worden / vnd wir von gantzem Hertzen mit Cyrillo vnd dem gantzen Concilio Ephesino, anathematisiern. Ist demnach ein vnuerschaͤmpte Calumnia, das vnser Gegentheil vns des Nestorianismi beschuͤldigt / den wir doch mit klaren Worten außsetzen vnd verdam̃en / auch niemals solcher gestalt von Christo vnd der Anruffung / so jhme gebuͤhrt / gelehret haben. Sondern das ist vnsere Lehr allzeit gewest / wie auch noch / das die angenommene vnd dem Son Gottes persoͤnlich vnd vnzertrennlich vereinigte Menschliche Natur / vmb vnd von wegen derselbẽ warhafftigen vnd persoͤnlichen Vereinigung / mit einer Anruffung vnd Ehre / vna adoratione & glorificatione, solle vnd muͤsse angeruffen vnd geehret werden / Vnd das / wer solches nicht thue oder widerspreche / Anathema sey. Mit nichten aber also / das in Christo ein ander vnd ander sey / oder dz Christus als ein Mensch zugleich mit einem andern / der neben jm sey / nemblich / dem Wort des Vaters / zu coadoriern oder anzubeten sey. Dann das ist Nestorianismus oder Scheidung der persoͤnlich vereinigten Naturen in Christo / vnd heist zwo Personen aus Christo / oder zween Christos machen / vor welcher Laͤsterung vns der fromme Gott wol behuͤten wird. Trifft also des Gegentheils Argument / dadurch es vns gern zu Nestorianern machen wolt / nicht vns oder vnsere Lehre / sondern Nestorij selbst Irrthumb vñ verdampte Ketzerey / vnd ist / im Grundt zu reden / nichts anderst / als ein vnwidersprechliche Erweisung / das vnser Gegentheil vnuerschaͤmpte gifftige Calumniatores oder Verleumbder sein / welche zu wider dem Gebot Gottes: Du solt nicht falsch Zeugnuͤß reden wider deinen

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Widerlegung aller Lästerungen und Kalumnien. Magdeburg, 1592, S. 49. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_widerlegung_1592/117>, abgerufen am 25.11.2024.