Kirchner, Timotheus: Wider den anhang der genanten Erphurdischen Apologien, der dreyen Menner: Timothei Kirchners, Nicklas Selneckers und Martini Chemnitii. Bremen, 1584.Aber so soll es solchen Meister klügeln gehen / als jhre wort hie lauten / die Christum vnd seine Apostel reformirn wöllen. Zu erbarmen ist es aber / wie jhre exclamationes, widerumb lauten / das diese Leut jmmer je tieffer in wahnsinn geraten / vnd nicht auffhören die sprüch der heiligen Schrifft / so schendlich zuvorkehren. Hetten sie den context in der Edistel zu den Hebreern ansehen / vnd dem jenigen / wz jhme der Apostel alda fürgenommen hat zubewehren / fleissiger nachtrachten wöllen / so würden sie befunden haben / das es dem Apostel in diesem handel darumb zuthun / das er anzeigen wöllen / wie beydes / der HERR CHristus / vnd sein hohes Priesterhumb / höher vnd fürtreffentlicher sey / als die Leuitischen Hohenpriester / vnd jhr ampt gewesen ist. Welches er vnter vielen andern argumenten auch damit bewehret / Das Aaron vnd seine Nachkommen in die Hütten des Stiffts hirnieden auff Erden / des Jahrs nur einmahl gegangen sind in das Allerheiligste. Christus aber / nach dem er sein Blut vergossen / vnd die reinigung vnser Sünden durch sich selbst gemacht / hab er sich gesetzt zur rechten der Maiestet im Himmel / vnd sey ein Pfleger des Heiligthumbs (nemlich / das im Himmel ist / etc.) Vnd bald hernach. Wann er nun auff ERDEN were / so wehre er nicht Priester (nemlich der rechte vnd vollkommene Hohepriester / dessen fürbildt die andern auff Erden gewesen sind. Wir würden auch noch sein vnter den Schatten vnd Figurn des alten Testaments / Das werck der erlösung were noch nicht volbracht / Das vordienst vnd Blutvorgiessen Christi / würde nicht ein gnugsame vorsünung gewesen sein für vnsere sünde / Wir hetten vns seiner fürbit für vns / vnd erscheinung für dem angesicht des Vaters nicht zutrösten. Summa / Die krafft des Hohenpriesterthumbs Christi würde nichts sein / wo er nicht nach vorrichtem werck der erlösung in Himmel eingangen / vnd daselbst jetzund were / wie diss durch den eingang des Leuitischen Hohenpriesters in das Heiligthumb bedeutet vnd fürgebildet worden ist. Aber hiervon anderß wo weiter. Aber so soll es solchen Meister klügeln gehen / als jhre wort hie lauten / die Christum vnd seine Apostel reformirn wöllen. Zu erbarmen ist es aber / wie jhre exclamationes, widerumb lauten / das diese Leut jmmer je tieffer in wahnsinn geratẽ / vnd nicht auffhören die sprüch der heiligen Schrifft / so schendlich zuvorkehren. Hetten sie den context in der Edistel zu den Hebreern ansehen / vnd dem jenigen / wz jhme der Apostel alda fürgenommen hat zubewehren / fleissiger nachtrachten wöllen / so würden sie befunden haben / das es dem Apostel in diesem handel darumb zuthun / das er anzeigen wöllen / wie beydes / der HERR CHristus / vnd sein hohes Priesterhumb / höher vnd fürtreffentlicher sey / als die Leuitischen Hohenpriester / vnd jhr ampt gewesen ist. Welches er vnter vielen andern argumenten auch damit bewehret / Das Aaron vnd seine Nachkommen in die Hütten des Stiffts hirnieden auff Erden / des Jahrs nur einmahl gegangen sind in das Allerheiligste. Christus aber / nach dem er sein Blut vergossen / vnd die reinigung vnser Sünden durch sich selbst gemacht / hab er sich gesetzt zur rechten der Maiestet im Himmel / vnd sey ein Pfleger des Heiligthumbs (nemlich / das im Himmel ist / etc.) Vnd bald hernach. Wann er nun auff ERDEN were / so wehre er nicht Priester (nemlich der rechte vnd vollkommene Hohepriester / dessen fürbildt die andern auff Erden gewesen sind. Wir würden auch noch sein vnter den Schatten vnd Figurn des alten Testaments / Das werck der erlösung were noch nicht volbracht / Das vordienst vnd Blutvorgiessen Christi / würde nicht ein gnugsame vorsünung gewesen sein für vnsere sünde / Wir hetten vns seiner fürbit für vns / vnd erscheinung für dem angesicht des Vaters nicht zutrösten. Summa / Die krafft des Hohenpriesterthumbs Christi würde nichts sein / wo er nicht nach vorrichtem werck der erlösung in Himmel eingangen / vnd daselbst jetzund were / wie diss durch den eingang des Leuitischen Hohenpriesters in das Heiligthumb bedeutet vnd fürgebildet worden ist. Aber hiervon anderß wo weiter. <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0162"/> <p>Aber so soll es solchen Meister klügeln gehen / als jhre wort hie lauten / die Christum vnd seine Apostel reformirn wöllen. 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Christus aber / nach dem er sein Blut vergossen / vnd die reinigung vnser Sünden durch sich selbst gemacht / hab er sich gesetzt zur rechten der Maiestet im Himmel / vnd sey ein Pfleger des Heiligthumbs (nemlich / das im Himmel ist / etc.) Vnd bald hernach. Wann er nun auff <hi rendition="#i">ERDEN</hi> were / so wehre er nicht Priester (nemlich der rechte vnd vollkommene Hohepriester / dessen fürbildt die andern auff Erden gewesen sind. Wir würden auch noch sein vnter den Schatten vnd Figurn des alten Testaments / Das werck der erlösung were noch nicht volbracht / Das vordienst vnd Blutvorgiessen Christi / würde nicht ein gnugsame vorsünung gewesen sein für vnsere sünde / Wir hetten vns seiner fürbit für vns / vnd erscheinung für dem angesicht des Vaters nicht zutrösten. Summa / Die krafft des Hohenpriesterthumbs Christi würde nichts sein / wo er nicht nach vorrichtem werck der erlösung in Himmel eingangen / vnd daselbst jetzund were / wie diss durch den eingang des Leuitischen Hohenpriesters in das Heiligthumb bedeutet vnd fürgebildet worden ist. Aber hiervon anderß wo weiter.</p> </div> </body> </text> </TEI> [0162]
Aber so soll es solchen Meister klügeln gehen / als jhre wort hie lauten / die Christum vnd seine Apostel reformirn wöllen. Zu erbarmen ist es aber / wie jhre exclamationes, widerumb lauten / das diese Leut jmmer je tieffer in wahnsinn geratẽ / vnd nicht auffhören die sprüch der heiligen Schrifft / so schendlich zuvorkehren. Hetten sie den context in der Edistel zu den Hebreern ansehen / vnd dem jenigen / wz jhme der Apostel alda fürgenommen hat zubewehren / fleissiger nachtrachten wöllen / so würden sie befunden haben / das es dem Apostel in diesem handel darumb zuthun / das er anzeigen wöllen / wie beydes / der HERR CHristus / vnd sein hohes Priesterhumb / höher vnd fürtreffentlicher sey / als die Leuitischen Hohenpriester / vnd jhr ampt gewesen ist. Welches er vnter vielen andern argumenten auch damit bewehret / Das Aaron vnd seine Nachkommen in die Hütten des Stiffts hirnieden auff Erden / des Jahrs nur einmahl gegangen sind in das Allerheiligste. Christus aber / nach dem er sein Blut vergossen / vnd die reinigung vnser Sünden durch sich selbst gemacht / hab er sich gesetzt zur rechten der Maiestet im Himmel / vnd sey ein Pfleger des Heiligthumbs (nemlich / das im Himmel ist / etc.) Vnd bald hernach. Wann er nun auff ERDEN were / so wehre er nicht Priester (nemlich der rechte vnd vollkommene Hohepriester / dessen fürbildt die andern auff Erden gewesen sind. Wir würden auch noch sein vnter den Schatten vnd Figurn des alten Testaments / Das werck der erlösung were noch nicht volbracht / Das vordienst vnd Blutvorgiessen Christi / würde nicht ein gnugsame vorsünung gewesen sein für vnsere sünde / Wir hetten vns seiner fürbit für vns / vnd erscheinung für dem angesicht des Vaters nicht zutrösten. Summa / Die krafft des Hohenpriesterthumbs Christi würde nichts sein / wo er nicht nach vorrichtem werck der erlösung in Himmel eingangen / vnd daselbst jetzund were / wie diss durch den eingang des Leuitischen Hohenpriesters in das Heiligthumb bedeutet vnd fürgebildet worden ist. Aber hiervon anderß wo weiter.
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