Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.Anno 1559.sondern vmb der Menschen willen. Item / daß etliche haben wöllen / man sol sagen / ob der Leib sey im Brot oder gestalt deß Brots / gleich als ob das Sacrament von wegen deß Brots / vnd Papistischen anbettens halben eingesetzt oder verordnet were. Item / sie erdichten / wie sie den Leib in das Brot schliessen / etliche haben eine veränderung oder verkehrung / etliche ein wesentliche verwandlung deß Brots / etliche aber / daß der Leib Christi vberall / oder an allen orten seyn sol / erdacht. Diese scheußliche ding / seyn den alten gelehrten vnbekannt gewesen / etc. Diese reden Philippi / gehen vnsere Kirchen auch gar nichts an / vnd so sie jemand wider vnser Lehr vnd Bekenntniß anziehen / vnd damit vnser Kirchen in verdachtziehen wil / der thut vns für Gott vnd für der Welt gewalt vnd vnrecht. Denn wir sagen nicht / Christus sey da / von wegen deß Brots / sondern das lehren vnd sagen wir / daß der Son Gottes mit seinem Leib vnd Blut / in oder vnter dem geseaneten Brot vnd Wein / von wegen vnser / oder von wegen deß Menschen / gegenwertig sey. So weiß ja auch die gantze Christenheit / daß wir das Papistische anbetten deß Brots im Sacrament / in vnsern Kirchen straffen vnd verwerffen. Es wirt auch die einschliessung deß Leibs in das Brot / veränderung / verkerung / verwandlung / vnd dergleichen Papistisch gedicht / in Formula Concordiae, Anno 1536. (dazu wir vns auch bekennen) außdrücklich verworffen / darumb es ja nicht redlich ist / so jemandt vnsern Kirchen Papistische meinung / mit eitel vnfug vnnd vngrund aufftichten wil / wie auch diß ein vnerbar griff ist / daß die Sacramentirer / da sie sonst vnser Kirchenlehr vom heiligen Abendmal / anders nicht anfallen vnd antasten können noch dürffen / daß sie den Deckel der Vbiquitet oder Allenthalbenheit deß Leibes Christi / fürwenden. Denn es ja gar ein anders ist das wir auß vnd nach den worten deß Testaments Christi lehren / daß der Leib vnd das Blut Christi allenhalben im Abendmal / da dasselbige nach seiner einsetzung / Anno 1559.sondern vmb der Menschen willen. Item / daß etliche haben wöllen / man sol sagen / ob der Leib sey im Brot oder gestalt deß Brots / gleich als ob das Sacrament von wegen deß Brots / vnd Papistischen anbettens halben eingesetzt oder verordnet were. Item / sie erdichten / wie sie den Leib in das Brot schliessen / etliche haben eine veränderung oder verkehrung / etliche ein wesentliche verwandlung deß Brots / etliche aber / daß der Leib Christi vberall / oder an allen orten seyn sol / erdacht. Diese scheußliche ding / seyn den alten gelehrten vnbekannt gewesen / etc. Diese reden Philippi / gehen vnsere Kirchen auch gar nichts an / vnd so sie jemand wider vnser Lehr vñ Bekeñtniß anziehen / vñ damit vnser Kirchen in verdachtziehen wil / der thut vns für Gott vnd für der Welt gewalt vnd vnrecht. Deñ wir sagen nicht / Christus sey da / von wegen deß Brots / sondern das lehren vnd sagen wir / daß der Son Gottes mit seinem Leib vnd Blut / in oder vnter dem geseaneten Brot vnd Wein / von wegen vnser / oder von wegen deß Menschen / gegenwertig sey. So weiß ja auch die gantze Christenheit / daß wir das Papistische anbetten deß Brots im Sacrament / in vnsern Kirchen straffen vnd verwerffen. Es wirt auch die einschliessung deß Leibs in das Brot / veränderung / verkerung / verwandlung / vnd dergleichen Papistisch gedicht / in Formula Concordiae, Anno 1536. (dazu wir vns auch bekennen) außdrücklich verworffen / darumb es ja nicht redlich ist / so jemandt vnsern Kirchen Papistische meinung / mit eitel vnfug vnnd vngrund aufftichten wil / wie auch diß ein vnerbar griff ist / daß die Sacramentirer / da sie sonst vnser Kirchenlehr vom heiligen Abendmal / anders nicht anfallen vnd antasten können noch dürffen / daß sie den Deckel der Vbiquitet oder Allenthalbenheit deß Leibes Christi / fürwenden. Denn es ja gar ein anders ist das wir auß vnd nach den worten deß Testaments Christi lehren / daß der Leib vñ das Blut Christi allenhalben im Abendmal / da dasselbige nach seiner einsetzung / <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0628" n="612"/><note place="left">Anno 1559.</note>sondern vmb der Menschen willen. 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Deñ wir sagen nicht / Christus sey da / von wegen deß Brots / sondern das lehren vnd sagen wir / daß der Son Gottes mit seinem Leib vnd Blut / in oder vnter dem geseaneten Brot vnd Wein / von wegen vnser / oder von wegen deß Menschen / gegenwertig sey. So weiß ja auch die gantze Christenheit / daß wir das Papistische anbetten deß Brots im Sacrament / in vnsern Kirchen straffen vnd verwerffen. Es wirt auch die einschliessung deß Leibs in das Brot / veränderung / verkerung / verwandlung / vnd dergleichen Papistisch gedicht / in Formula Concordiae, Anno 1536. (dazu wir vns auch bekennen) außdrücklich verworffen / darumb es ja nicht redlich ist / so jemandt vnsern Kirchen Papistische meinung / mit eitel vnfug vnnd vngrund aufftichten wil / wie auch diß ein vnerbar griff ist / daß die Sacramentirer / da sie sonst vnser Kirchenlehr vom heiligen Abendmal / anders nicht anfallen vnd antasten können noch dürffen / daß sie den Deckel der Vbiquitet oder Allenthalbenheit deß Leibes Christi / fürwenden.</p> <p>Denn es ja gar ein anders ist das wir auß vnd nach den worten deß Testaments Christi lehren / daß der Leib vñ das Blut Christi allenhalben im Abendmal / da dasselbige nach seiner einsetzung / </p> </div> </body> </text> </TEI> [612/0628]
sondern vmb der Menschen willen. Item / daß etliche haben wöllen / man sol sagen / ob der Leib sey im Brot oder gestalt deß Brots / gleich als ob das Sacrament von wegen deß Brots / vnd Papistischen anbettens halben eingesetzt oder verordnet were. Item / sie erdichten / wie sie den Leib in das Brot schliessen / etliche haben eine veränderung oder verkehrung / etliche ein wesentliche verwandlung deß Brots / etliche aber / daß der Leib Christi vberall / oder an allen orten seyn sol / erdacht. Diese scheußliche ding / seyn den alten gelehrten vnbekannt gewesen / etc.
Anno 1559. Diese reden Philippi / gehen vnsere Kirchen auch gar nichts an / vnd so sie jemand wider vnser Lehr vñ Bekeñtniß anziehen / vñ damit vnser Kirchen in verdachtziehen wil / der thut vns für Gott vnd für der Welt gewalt vnd vnrecht. Deñ wir sagen nicht / Christus sey da / von wegen deß Brots / sondern das lehren vnd sagen wir / daß der Son Gottes mit seinem Leib vnd Blut / in oder vnter dem geseaneten Brot vnd Wein / von wegen vnser / oder von wegen deß Menschen / gegenwertig sey. So weiß ja auch die gantze Christenheit / daß wir das Papistische anbetten deß Brots im Sacrament / in vnsern Kirchen straffen vnd verwerffen. Es wirt auch die einschliessung deß Leibs in das Brot / veränderung / verkerung / verwandlung / vnd dergleichen Papistisch gedicht / in Formula Concordiae, Anno 1536. (dazu wir vns auch bekennen) außdrücklich verworffen / darumb es ja nicht redlich ist / so jemandt vnsern Kirchen Papistische meinung / mit eitel vnfug vnnd vngrund aufftichten wil / wie auch diß ein vnerbar griff ist / daß die Sacramentirer / da sie sonst vnser Kirchenlehr vom heiligen Abendmal / anders nicht anfallen vnd antasten können noch dürffen / daß sie den Deckel der Vbiquitet oder Allenthalbenheit deß Leibes Christi / fürwenden.
Denn es ja gar ein anders ist das wir auß vnd nach den worten deß Testaments Christi lehren / daß der Leib vñ das Blut Christi allenhalben im Abendmal / da dasselbige nach seiner einsetzung /
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