Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.entschüldiget / vnd sich vnterstehet / darinn zu beweisen / daß jre LehreAnno 1556. von der gegenwart deß HERRN Christi im heiligen Abendmal / nicht sey zuwider der Augspurgischen Confession / sondern derselbigenAugs. Conf. ist nit Caluinisch. gleichstimmend vnd gemäß / wie er denn solche schrifft hernach Anno 57. in offenenen Druck gegeben hat. Dawider hat Joachimus Westphalus geschrieben / vnd auß der Historia erwiesen / daß diß fürgeben deß von Laßko ein großCaluinisten verfälschen die Augsp. Confession / vnd beruffen sichfälschlich darauff. vnverschämpt gedicht vnd nichtiges vnterstehen sey / die Augspurgische Confession nun mehr Zwinglisch zumachen. Aber zu solchem behelff mißbrauchen die Zwinglianer den zehenden Artickel in Augustana Confessione, wie derselbige im Lateinischen Exemplar (wie oben gemeldt) geändert / vnd trennen also die Apologiam von der Confession / da doch die Apologia den 10. Artickel Confessionis weiter vnd deutlicher erkläret. Vmb dieselbige zeit ist auch vmbgetragen worden ein Büchlein one namen deß Autoris / mit dem Titel / Diallacticon / darinn Diallacticon. der Dichter vnd Conciliator für sich nimpt den streit vom Abendmal also zu vergleichen vnnd beyzulegen / daß nemlich ein grosser vnterscheid sey zwischen dem waren wesentlichen Leib / so deß Sons Gottes eigentlicher Leib ist / vnd zwischen dem Leibe / welcher im Sacrament sey / vnd allda empfangen werde / vnnd allein ein Mysticum oder Sacramentlicher Leib sey. Diß war nun ein sonderliche grosse kunst von zweyerley Leiben / da einer der Leib Christi / der ander der Leib deß Sacraments seyn solte / vnd war ein neuwe Reformation der wort deß Sons Gottes / doch nur ein fürwitz / vnd menschlicher vernunfft Narratio, die von sich selbst fallen / vnd zu schanden werden muste / Von diesem Diallactico schreibet Beza in seiner 68. Epistel an einen Freund also: Ich thue mich bedancken / daß jr mir das Buch Diallacticon geschickt habt. Vnd daß jr gemerckt / von zweyerley Leibe / das hat auch mir ein weile mißfallen. Aber ich habe hernach verstanden / daß es vns wol diene / vnd für vns sey. Denn der Sacramentliche entschüldiget / vnd sich vnterstehet / darinn zu beweisen / daß jre LehreAnno 1556. von der gegenwart deß HERRN Christi im heiligẽ Abendmal / nicht sey zuwider der Augspurgischen Confession / sondern derselbigenAugs. Conf. ist nit Caluinisch. gleichstimmend vnd gemäß / wie er denn solche schrifft hernach Anno 57. in offenenen Druck gegeben hat. Dawider hat Joachimus Westphalus geschrieben / vñ auß der Historia erwiesen / daß diß fürgeben deß von Laßko ein großCaluinisten verfälschen die Augsp. Confession / vñ beruffen sichfälschlich darauff. vnverschämpt gedicht vnd nichtiges vnterstehen sey / die Augspurgische Confession nun mehr Zwinglisch zumachen. Aber zu solchem behelff mißbrauchen die Zwinglianer den zehenden Artickel in Augustana Confessione, wie derselbige im Lateinischen Exemplar (wie oben gemeldt) geändert / vnd trennen also die Apologiam von der Confession / da doch die Apologia den 10. Artickel Confessionis weiter vnd deutlicher erkläret. Vmb dieselbige zeit ist auch vmbgetragen worden ein Büchlein one namen deß Autoris / mit dem Titel / Diallacticon / darinn Diallacticon. der Dichter vñ Conciliator für sich nimpt den streit vom Abendmal also zu vergleichen vnnd beyzulegen / daß nemlich ein grosser vnterscheid sey zwischen dem waren wesentlichẽ Leib / so deß Sons Gottes eigentlicher Leib ist / vnd zwischen dem Leibe / welcher im Sacrament sey / vnd allda empfangen werde / vnnd allein ein Mysticum oder Sacramentlicher Leib sey. Diß war nun ein sonderliche grosse kunst von zweyerley Leiben / da einer der Leib Christi / der ander der Leib deß Sacraments seyn solte / vnd war ein neuwe Reformation der wort deß Sons Gottes / doch nur ein fürwitz / vnd menschlicher vernunfft Narratio, die von sich selbst fallen / vnd zu schanden werden muste / Von diesem Diallactico schreibet Beza in seiner 68. Epistel an einen Freund also: Ich thue mich bedancken / daß jr mir das Buch Diallacticon geschickt habt. Vnd daß jr gemerckt / von zweyerley Leibe / das hat auch mir ein weile mißfallen. Aber ich habe hernach verstanden / daß es vns wol diene / vnd für vns sey. Denn der Sacramentliche <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0573" n="557"/> entschüldiget / vnd sich vnterstehet / darinn zu beweisen / daß jre Lehre<note place="right">Anno 1556.</note> von der gegenwart deß HERRN Christi im heiligẽ Abendmal / nicht sey zuwider der Augspurgischen Confession / sondern derselbigen<note place="right">Augs. 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Epistel an einen Freund also:</p> <p>Ich thue mich bedancken / daß jr mir das Buch Diallacticon geschickt habt. Vnd daß jr gemerckt / von zweyerley Leibe / das hat auch mir ein weile mißfallen. Aber ich habe hernach verstanden / daß es vns wol diene / vnd für vns sey. Denn der Sacramentliche </p> </div> </body> </text> </TEI> [557/0573]
entschüldiget / vnd sich vnterstehet / darinn zu beweisen / daß jre Lehre von der gegenwart deß HERRN Christi im heiligẽ Abendmal / nicht sey zuwider der Augspurgischen Confession / sondern derselbigen gleichstimmend vnd gemäß / wie er denn solche schrifft hernach Anno 57. in offenenen Druck gegeben hat.
Anno 1556.
Augs. Conf. ist nit Caluinisch. Dawider hat Joachimus Westphalus geschrieben / vñ auß der Historia erwiesen / daß diß fürgeben deß von Laßko ein groß vnverschämpt gedicht vnd nichtiges vnterstehen sey / die Augspurgische Confession nun mehr Zwinglisch zumachen. Aber zu solchem behelff mißbrauchen die Zwinglianer den zehenden Artickel in Augustana Confessione, wie derselbige im Lateinischen Exemplar (wie oben gemeldt) geändert / vnd trennen also die Apologiam von der Confession / da doch die Apologia den 10. Artickel Confessionis weiter vnd deutlicher erkläret.
Caluinisten verfälschen die Augsp. Confession / vñ beruffen sichfälschlich darauff. Vmb dieselbige zeit ist auch vmbgetragen worden ein Büchlein one namen deß Autoris / mit dem Titel / Diallacticon / darinn der Dichter vñ Conciliator für sich nimpt den streit vom Abendmal also zu vergleichen vnnd beyzulegen / daß nemlich ein grosser vnterscheid sey zwischen dem waren wesentlichẽ Leib / so deß Sons Gottes eigentlicher Leib ist / vnd zwischen dem Leibe / welcher im Sacrament sey / vnd allda empfangen werde / vnnd allein ein Mysticum oder Sacramentlicher Leib sey. Diß war nun ein sonderliche grosse kunst von zweyerley Leiben / da einer der Leib Christi / der ander der Leib deß Sacraments seyn solte / vnd war ein neuwe Reformation der wort deß Sons Gottes / doch nur ein fürwitz / vnd menschlicher vernunfft Narratio, die von sich selbst fallen / vnd zu schanden werden muste / Von diesem Diallactico schreibet Beza in seiner 68. Epistel an einen Freund also:
Diallacticon. Ich thue mich bedancken / daß jr mir das Buch Diallacticon geschickt habt. Vnd daß jr gemerckt / von zweyerley Leibe / das hat auch mir ein weile mißfallen. Aber ich habe hernach verstanden / daß es vns wol diene / vnd für vns sey. Denn der Sacramentliche
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