Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.Anno 1553.gedancken allein auff die geniessung / so im Geist geschicht / zichen wollen. Vnd solche verführische Lehre sey verflucht. Anathema sit, Maran atha? denn sie streitet wider den Artickel von CHristo Jesu / verkehrt sein Wort / zweiffelt an seiner Göttlichen Allmächtigkeit vnd höhesten Weißheit / der / was er redet / auch zuthun vermag / vnnd erkennet in seinem Göttlichen allerweisesten Raht / war umb er es also verordnet. Streitet auch wider den Artickel vom H. Geist / auß welches eyngeben die heiligen Euangelisten vnd Sanct Paulus eynhelliglich geschrieben / vnnd einträchtiglich deß HERREN Wort erzehlet / da der HERR spricht: Nemet / esset / das ist mein Leib / nemet trincket / das ist mein Blut / etc. Vnd der H. Paulus ferrner anzeiget / daß / wer da vnwirdig jsset vnd trincket / daß er jm esse vnnd trincke das Gericht / darumb / daß er den Leib deß HERRN nicht vnterscheidet. Streitet auch wider den Artickel von der H. Christlichen Kirchen / welche nicht auß eigenem gutdüncken / sondern deß HERRN klaren Worten / je vnd allwege das gesegnete Brodt im Kelch / für deß HERRN waren Leibs vnd Bluts participation gemeinschafft vnd außtheilung eynhelliglich gegläubet / gehalten / vnnd mit aller ehrerbietung vnd dancksagung / gebraucht hat. 1. Cor. 10.Sie streitet auch wider den Artickel / von vergebung vnser Sünde / zu welches versicherung vns vnser lieber HERR Ihesus Christus sein aller thewrestes höhestes Pfandt / seinen eigenen Leib vnd thewres Blut / nemlich / das warhafftige [fremdsprachliches Material] preciun redem ptionis nostrae, das ist das Opffer / dardurch er vns versühnet vnd erlöset / zu stärckung vnsers glaubens eingesetzet. Streitet auch wider den Artickel von der aufferstehung deß Fleisches / vnnd ewigem Leben / denn diese Gläubige geniessen deß Hochwirdigen Sacraments / welchs ein gewiß gezeugniß vnd Pfand ist / daß Christus war hafftig in vns wohnet / vnd kräfftig ist / vnd daß er vns so nahe zuge Deur. 4. Ephes. 5.than / vnnd wir jme auch als ein Gliedmaß / leibhafftig vereiniget werden / daß wir fleisch von seinem Fleisch / vnd gebein von seinen Anno 1553.gedancken allein auff die geniessung / so im Geist geschicht / zichen wollen. Vnd solche verführische Lehre sey verflucht. Anathema sit, Maran atha? denn sie streitet wider den Artickel von CHristo Jesu / verkehrt sein Wort / zweiffelt an seiner Göttlichen Allmächtigkeit vnd höhesten Weißheit / der / was er redet / auch zuthun vermag / vnnd erkennet in seinem Göttlichen allerweisesten Raht / war umb er es also verordnet. Streitet auch wider den Artickel vom H. Geist / auß welches eyngeben die heiligen Euangelisten vñ Sanct Paulus eynhelliglich geschrieben / vnnd einträchtiglich deß HERREN Wort erzehlet / da der HERR spricht: Nemet / esset / das ist mein Leib / nemet trincket / das ist mein Blut / etc. Vnd der H. Paulus ferrner anzeiget / daß / wer da vnwirdig jsset vnd trincket / daß er jm esse vnnd trincke das Gericht / darumb / daß er den Leib deß HERRN nicht vnterscheidet. Streitet auch wider den Artickel von der H. Christlichen Kirchen / welche nicht auß eigenem gutdüncken / sondern deß HERRN klaren Worten / je vnd allwege das gesegnete Brodt im Kelch / für deß HERRN waren Leibs vnd Bluts participation gemeinschafft vnd außtheilung eynhelliglich gegläubet / gehalten / vnnd mit aller ehrerbietung vnd dancksagung / gebraucht hat. 1. Cor. 10.Sie streitet auch wider den Artickel / von vergebung vnser Sünde / zu welches versicherung vns vnser lieber HERR Ihesus Christus sein aller thewrestes höhestes Pfandt / seinen eigenen Leib vnd thewres Blut / nemlich / das warhafftige [fremdsprachliches Material] preciũ redem ptionis nostrae, das ist das Opffer / dardurch er vns versühnet vñ erlöset / zu stärckung vnsers glaubens eingesetzet. Streitet auch wider den Artickel von der aufferstehung deß Fleisches / vnnd ewigem Leben / denn diese Gläubige geniessen deß Hochwirdigen Sacraments / welchs ein gewiß gezeugniß vñ Pfand ist / daß Christus war hafftig in vns wohnet / vnd kräfftig ist / vnd daß er vns so nahe zuge Deur. 4. 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gedancken allein auff die geniessung / so im Geist geschicht / zichen wollen. Vnd solche verführische Lehre sey verflucht. Anathema sit, Maran atha? denn sie streitet wider den Artickel von CHristo Jesu / verkehrt sein Wort / zweiffelt an seiner Göttlichen Allmächtigkeit vnd höhesten Weißheit / der / was er redet / auch zuthun vermag / vnnd erkennet in seinem Göttlichen allerweisesten Raht / war umb er es also verordnet. Streitet auch wider den Artickel vom H. Geist / auß welches eyngeben die heiligen Euangelisten vñ Sanct Paulus eynhelliglich geschrieben / vnnd einträchtiglich deß HERREN Wort erzehlet / da der HERR spricht: Nemet / esset / das ist mein Leib / nemet trincket / das ist mein Blut / etc.
Anno 1553. Vnd der H. Paulus ferrner anzeiget / daß / wer da vnwirdig jsset vnd trincket / daß er jm esse vnnd trincke das Gericht / darumb / daß er den Leib deß HERRN nicht vnterscheidet.
Streitet auch wider den Artickel von der H. Christlichen Kirchen / welche nicht auß eigenem gutdüncken / sondern deß HERRN klaren Worten / je vnd allwege das gesegnete Brodt im Kelch / für deß HERRN waren Leibs vnd Bluts participation gemeinschafft vnd außtheilung eynhelliglich gegläubet / gehalten / vnnd mit aller ehrerbietung vnd dancksagung / gebraucht hat.
Sie streitet auch wider den Artickel / von vergebung vnser Sünde / zu welches versicherung vns vnser lieber HERR Ihesus Christus sein aller thewrestes höhestes Pfandt / seinen eigenen Leib vnd thewres Blut / nemlich / das warhafftige _ preciũ redem ptionis nostrae, das ist das Opffer / dardurch er vns versühnet vñ erlöset / zu stärckung vnsers glaubens eingesetzet. Streitet auch wider den Artickel von der aufferstehung deß Fleisches / vnnd ewigem Leben / denn diese Gläubige geniessen deß Hochwirdigen Sacraments / welchs ein gewiß gezeugniß vñ Pfand ist / daß Christus war hafftig in vns wohnet / vnd kräfftig ist / vnd daß er vns so nahe zuge than / vnnd wir jme auch als ein Gliedmaß / leibhafftig vereiniget werden / daß wir fleisch von seinem Fleisch / vnd gebein von seinen
Deur. 4. Ephes. 5.
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