Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.no 1545. an Philippum geschrieben / vnd diese wort gebrauchet:Anno 1553. Dum locum hunc tanquam scopulum refugis, ne in quorundam offensionem incurras, plurimos, qui aliquid certius, in quo acquiescant, abste requirunt, suspensos perplexosque relinquis. Est autem non satis honestum, eam1553. doctrinam, &c, ne atramento quidem consignare. &c. Das ist / weil jhr euch fürchtet / jhr möchtet etlichen nicht zu gefallen thun / so lasset jhr in dessen jhrer viel / die gerne etwas gewiß von euch haben wolten / im zweiffel hoffen vnd harren / vnd das ist nicht erbar / daß man diese Lehr / so so viel heiligen (Sacramentirer) auch mit jhrem Blut bezeuget haben / nicht wil anrühren / vnd nur mit der Dinten auffzeichnen. Item / Anno 1554. schreibt Caluinus an Philippum: Homines turbulentos a parte vestra innouantes bellum Sacramentarium, tua taciturnitate moueri boni omnes gem unt & queruntur, Daß jhr die vngelehrten vnrühigen Leute (nemlich die störrigen Lutheraner) welche bey euch wider vns sich aufflehnen / mit ewerm stillschweigen bestättiget / darüber seufftzen vnd klagen gute Leute. Wenn jhr frey bekennet / was jhr haltet / so würdet jhr jhre vngehaltene frechheit etlicher massen stillen können. An ignoras plurimos ab ambigua illa, in qua te nimis timide contines, docendi forma dubios pendere? Wisset jhr nicht / daß jhrer viel gar in zweiffel hangen / wegen euwer zweiffelhafftigen weise zu lehren / darinne jhr euch viel zu furchtsam innehaltet? Dergleichen schreibet Caluinus / damals auch an Martyrem / vnnd klaget hefftig vber Philippum: Non sa tis est Philippo, vel quocun que tulerit hominum gratia, flexibilem mutare, vel silentio prodere veritatem, nisi cordatos DEI seruos, ad quorum imitationem potius eniti ipsum decebat, inflectere ad suam molliciem conetur, &c. Tuo exemplo praescripta est ei regula. quatenus pax fouenda sit, vt scintillam aliquan virilis animi spirare aliquando discat. Es ist dem Philippo no 1545. an Philippum geschrieben / vnd diese wort gebrauchet:Anno 1553. Dum locum hunc tanquam scopulum refugis, ne in quorundam offensionem incurras, plurimos, qui aliquid certius, in quo acquiescant, abste requirunt, suspensos perplexosque relinquis. Est autem non satis honestum, eam1553. doctrinam, &c, ne atramento quidem consignare. &c. Das ist / weil jhr euch fürchtet / jhr möchtet etlichen nicht zu gefallen thun / so lasset jhr in dessen jhrer viel / die gerne etwas gewiß von euch haben wolten / im zweiffel hoffen vnd harren / vnd das ist nicht erbar / daß man diese Lehr / so so viel heiligen (Sacramentirer) auch mit jhrem Blut bezeuget haben / nicht wil anrühren / vnd nur mit der Dinten auffzeichnen. Item / Anno 1554. schreibt Caluinus an Philippum: Homines turbulentos à parte vestra innouantes bellum Sacramentarium, tua taciturnitate moueri boni omnes gem unt & queruntur, Daß jhr die vngelehrten vnrühigen Leute (nemlich die störrigen Lutheraner) welche bey euch wider vns sich aufflehnen / mit ewerm stillschweigen bestättiget / darüber seufftzen vnd klagen gute Leute. Wenn jhr frey bekennet / was jhr haltet / so würdet jhr jhre vngehaltene frechheit etlicher massen stillen können. An ignoras plurimos ab ambigua illa, in qua te nimis timidè contines, docendi forma dubios pendere? Wisset jhr nicht / daß jhrer viel gar in zweiffel hangen / wegen euwer zweiffelhafftigen weise zu lehren / darinne jhr euch viel zu furchtsam innehaltet? Dergleichen schreibet Caluinus / damals auch an Martyrem / vnnd klaget hefftig vber Philippum: Non sa tis est Philippo, vel quocun que tulerit hominum gratia, flexibilem mutare, vel silentio prodere veritatem, nisi cordatos DEI seruos, ad quorum imitationem potius eniti ipsum decebat, inflectere ad suam molliciem conetur, &c. Tuo exemplo praescripta est ei regula. quatenus pax fouenda sit, vt scintillam aliquã virilis animi spirare aliquando discat. Es ist dem Philippo <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0547" n="531"/> no 1545. an Philippum geschrieben / vnd diese wort gebrauchet:<note place="right">Anno 1553.</note> Dum locum hunc tanquam scopulum refugis, ne in quorundam offensionem incurras, plurimos, qui aliquid certius, in quo acquiescant, abste requirunt, suspensos perplexosque relinquis. Est autem non satis honestum, eam<note place="right">1553.</note> doctrinam, &c, ne atramento quidem consignare. &c. Das ist / weil jhr euch fürchtet / jhr möchtet etlichen nicht zu gefallen thun / so lasset jhr in dessen jhrer viel / die gerne etwas gewiß von euch haben wolten / im zweiffel hoffen vnd harren / vnd das ist nicht erbar / daß man diese Lehr / so so viel heiligen (Sacramentirer) auch mit jhrem Blut bezeuget haben / nicht wil anrühren / vnd nur mit der Dinten auffzeichnen. Item / Anno 1554. schreibt Caluinus an Philippum: Homines turbulentos à parte vestra innouantes bellum Sacramentarium, tua taciturnitate moueri boni omnes gem unt & queruntur, Daß jhr die vngelehrten vnrühigen Leute (nemlich die störrigen Lutheraner) welche bey euch wider vns sich aufflehnen / mit ewerm stillschweigen bestättiget / darüber seufftzen vnd klagen gute Leute. Wenn jhr frey bekennet / was jhr haltet / so würdet jhr jhre vngehaltene frechheit etlicher massen stillen können. An ignoras plurimos ab ambigua illa, in qua te nimis timidè contines, docendi forma dubios pendere? Wisset jhr nicht / daß jhrer viel gar in zweiffel hangen / wegen euwer zweiffelhafftigen weise zu lehren / darinne jhr euch viel zu furchtsam innehaltet? Dergleichen schreibet Caluinus / damals auch an Martyrem / vnnd klaget hefftig vber Philippum: Non sa tis est Philippo, vel quocun que tulerit hominum gratia, flexibilem mutare, vel silentio prodere veritatem, nisi cordatos DEI seruos, ad quorum imitationem potius eniti ipsum decebat, inflectere ad suam molliciem conetur, &c. Tuo exemplo praescripta est ei regula. quatenus pax fouenda sit, vt scintillam aliquã virilis animi spirare aliquando discat. Es ist dem Philippo </p> </div> </body> </text> </TEI> [531/0547]
no 1545. an Philippum geschrieben / vnd diese wort gebrauchet: Dum locum hunc tanquam scopulum refugis, ne in quorundam offensionem incurras, plurimos, qui aliquid certius, in quo acquiescant, abste requirunt, suspensos perplexosque relinquis. Est autem non satis honestum, eam doctrinam, &c, ne atramento quidem consignare. &c. Das ist / weil jhr euch fürchtet / jhr möchtet etlichen nicht zu gefallen thun / so lasset jhr in dessen jhrer viel / die gerne etwas gewiß von euch haben wolten / im zweiffel hoffen vnd harren / vnd das ist nicht erbar / daß man diese Lehr / so so viel heiligen (Sacramentirer) auch mit jhrem Blut bezeuget haben / nicht wil anrühren / vnd nur mit der Dinten auffzeichnen. Item / Anno 1554. schreibt Caluinus an Philippum: Homines turbulentos à parte vestra innouantes bellum Sacramentarium, tua taciturnitate moueri boni omnes gem unt & queruntur, Daß jhr die vngelehrten vnrühigen Leute (nemlich die störrigen Lutheraner) welche bey euch wider vns sich aufflehnen / mit ewerm stillschweigen bestättiget / darüber seufftzen vnd klagen gute Leute. Wenn jhr frey bekennet / was jhr haltet / so würdet jhr jhre vngehaltene frechheit etlicher massen stillen können. An ignoras plurimos ab ambigua illa, in qua te nimis timidè contines, docendi forma dubios pendere? Wisset jhr nicht / daß jhrer viel gar in zweiffel hangen / wegen euwer zweiffelhafftigen weise zu lehren / darinne jhr euch viel zu furchtsam innehaltet? Dergleichen schreibet Caluinus / damals auch an Martyrem / vnnd klaget hefftig vber Philippum: Non sa tis est Philippo, vel quocun que tulerit hominum gratia, flexibilem mutare, vel silentio prodere veritatem, nisi cordatos DEI seruos, ad quorum imitationem potius eniti ipsum decebat, inflectere ad suam molliciem conetur, &c. Tuo exemplo praescripta est ei regula. quatenus pax fouenda sit, vt scintillam aliquã virilis animi spirare aliquando discat. Es ist dem Philippo
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