Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.Ferrner ist Anno 1542. zu Franckfurt am Mayn / vnterAnno 1542. den Predigern ein Zwyspalt entstanden / von dem heiligen Abendmal / vnd von beyden Naturen in Christo. Weil nu Bucerus zuZwyspalt der Prediger zu Franck furt am Mayn. vergleichung der Prediger daselbst ist gezogen worden / hat er drey vnd zwentzig Artickel gestellt / inmassen dieselbigen in seinen scriptis Anglicanis erzelllet werden / darauß wir die ersten / so er vom Abendmal vnd der Person Christi geschrieben / wie sie vor der zeit öffentlich Teutsch getruckt / vnd außgangen / hieher setzen wöllen. I. Im heiligen Abendmal / wenn es nach deß HERREN einsetzungBuceri Artickel vom H. Abendmal. gehalten / wirt der ware Leib vnnd ware Blut deß HERRN / warhafftig vnd wesentlich (vere & essentialiter) gegeben / vnd von denen / die das Sacrament (Brot vnd Wein) also niessen (a sumentibus Sacramenta) empfangen. II. Es wirt aber doch allhie keine reumliche oder vmbschriebene gegenwertigkeit deß HERRN gesetzet / derhalben man nichts gedencken sol / von der niderfahrt deß HERRN vom Himmel. III. Denn es ist beydes war / vnnd zu lehren / daß Christus der HERR sitze vnd regiere im Himmel zur Rechten deß Vatters / vnd daß er in seinem heiligen Abendmal / wenn dasselbige nach seiner einsetzung gehalten vnd gegeben wirt / gegenwertig sey vnd empfangen werde von allen denen / die das Sacrament / wie es der HERR hat eingesetzt / empfahen / vnd die einsetzung vnd wort deß HERRN nicht verkehren. IV. Denn das Wort deß HERRN bezeuget beydes / an dem man schlechts hangen / vnd dabey bleiben / vnd nichts in diesem geheimniß fürwitzig erforschen sol. Ferrner ist Anno 1542. zu Franckfurt am Mayn / vnterAnno 1542. den Predigern ein Zwyspalt entstanden / von dem heiligen Abendmal / vnd von beyden Naturen in Christo. Weil nu Bucerus zuZwyspalt der Prediger zu Frãck furt am Mayn. vergleichung der Prediger daselbst ist gezogen worden / hat er drey vnd zwentzig Artickel gestellt / inmassen dieselbigen in seinen scriptis Anglicanis erzelllet werden / darauß wir die ersten / so er vom Abendmal vnd der Person Christi geschrieben / wie sie vor der zeit öffentlich Teutsch getruckt / vnd außgangen / hieher setzen wöllen. I. Im heiligen Abendmal / wenn es nach deß HERREN einsetzungBuceri Artickel vom H. Abendmal. gehalten / wirt der ware Leib vnnd ware Blut deß HERRN / warhafftig vnd wesentlich (verè & essentialiter) gegeben / vnd von denen / die das Sacrament (Brot vnd Wein) also niessen (à sumentibus Sacramenta) empfangen. II. Es wirt aber doch allhie keine reumliche oder vmbschriebene gegenwertigkeit deß HERRN gesetzet / derhalben man nichts gedencken sol / von der niderfahrt deß HERRN vom Himmel. III. Denn es ist beydes war / vnnd zu lehren / daß Christus der HERR sitze vnd regiere im Himmel zur Rechten deß Vatters / vñ daß er in seinem heiligen Abendmal / wenn dasselbige nach seiner einsetzung gehalten vnd gegeben wirt / gegenwertig sey vñ empfangen werde von allen denen / die das Sacrament / wie es der HERR hat eingesetzt / empfahen / vnd die einsetzung vñ wort deß HERRN nicht verkehren. IV. Denn das Wort deß HERRN bezeuget beydes / an dem man schlechts hangen / vnd dabey bleiben / vnd nichts in diesem geheimniß fürwitzig erforschen sol. <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0467" n="451"/> <p>Ferrner ist Anno 1542. zu Franckfurt am Mayn / vnter<note place="right">Anno 1542.</note> den Predigern ein Zwyspalt entstanden / von dem heiligen Abendmal / vnd von beyden Naturen in Christo. 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Ferrner ist Anno 1542. zu Franckfurt am Mayn / vnter den Predigern ein Zwyspalt entstanden / von dem heiligen Abendmal / vnd von beyden Naturen in Christo. Weil nu Bucerus zu vergleichung der Prediger daselbst ist gezogen worden / hat er drey vnd zwentzig Artickel gestellt / inmassen dieselbigen in seinen scriptis Anglicanis erzelllet werden / darauß wir die ersten / so er vom Abendmal vnd der Person Christi geschrieben / wie sie vor der zeit öffentlich Teutsch getruckt / vnd außgangen / hieher setzen wöllen.
Anno 1542.
Zwyspalt der Prediger zu Frãck furt am Mayn. I.
Im heiligen Abendmal / wenn es nach deß HERREN einsetzung gehalten / wirt der ware Leib vnnd ware Blut deß HERRN / warhafftig vnd wesentlich (verè & essentialiter) gegeben / vnd von denen / die das Sacrament (Brot vnd Wein) also niessen (à sumentibus Sacramenta) empfangen.
Buceri Artickel vom H. Abendmal. II.
Es wirt aber doch allhie keine reumliche oder vmbschriebene gegenwertigkeit deß HERRN gesetzet / derhalben man nichts gedencken sol / von der niderfahrt deß HERRN vom Himmel.
III.
Denn es ist beydes war / vnnd zu lehren / daß Christus der HERR sitze vnd regiere im Himmel zur Rechten deß Vatters / vñ daß er in seinem heiligen Abendmal / wenn dasselbige nach seiner einsetzung gehalten vnd gegeben wirt / gegenwertig sey vñ empfangen werde von allen denen / die das Sacrament / wie es der HERR hat eingesetzt / empfahen / vnd die einsetzung vñ wort deß HERRN nicht verkehren.
IV.
Denn das Wort deß HERRN bezeuget beydes / an dem man schlechts hangen / vnd dabey bleiben / vnd nichts in diesem geheimniß fürwitzig erforschen sol.
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