Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.Abendtmal / abweichen / vnd zur Zwinglianer lehr vnnd meinungAnno 1537. tretten wolte / wie bißher gnugsam erwiesen ist. So hat auch eben vmb die zeit an den Churfürsten zu Sachssen / Philippus geschrieben / es sey mit den Sacramentirern nur fürwitz / freuel / der VernunfftPhil. Mel. an den Chur für sten / schret bet von den Sacramentirern / dz es nur fürwitz / freuel vnnd wahn mit jnen sey. klugheit vnd wahn / damit man für Gott nicht bestehen könne / wenn es zum treffen kommen sol / vnd er wolle es mit den Zwing lianern nicht halten sein lebenlang / denn er wisse / daß sie vnrecht vnd falsch lehren vnd schreiben / etc. wie solch Philippi schreiben in Säch sischer Fürstlicher Cantzeley noch zur hand ist. So hat je auch Lutherus den Vnterhändlern / Bucero vnnd Capitoni / das nicht frey gestellet / daß sie mit den Zwinglianern ein andere Formulam Concordiae, auff jhren schlag vnnd art / stellen möchten / vnd daß Lutherus von der einmal zu Wittenberg gefasten vnd vnterschriebnen Formula abweichen / vnd ein andere Zwinglische Formulam annemmen solte. Zu dem ist Lutheri fürhaben nie gewest / daß die Zwinglianer wol möchten ein andere Formulam stellen / darinn jre vorige lehr vnd meinung begriffen / dabey sie bleiben vnd verharren möchten / vnnd wenn sie nur Lutherum mit den seinen / bey der Wittenbergischen Formula bleiben liessen / so solte alsdann vnter jhnen gute Bruderschafft / fried vnnd einigkeit seyn / vnd möchte ein jedes Theil bey seiner meinung bleiben / vnnd gläuben / was / vnd wie es wolte. Das Widerspiel aber ist in vorigen Historien gnugsam erwiesen. Denn das ist D. Lutherisuchen / will vnd meinung gewest / daß die Zwinglianer dahin gebracht vnnd bewegt möchten werden / daß sie von jrer vorigen jrrigen meinung zu der Wittenbergischen Formula / wie die in der Handelung erkläret war / tretten / vnd sich von Hertzen begeben wolten / wie denn dauon wegen grosse stattliche Vertröstung geschehen / daß es gewiß folgen solte / wenn man nur ein wenig seuberlich thete / vnnd mit den Leyen im anfang etwas sanfft führe. Darumb hat auch Lutherus sich erinnert / daß Paulus / 2. Corinth. 5. schreibet: Thun wir zuuiel / das ist / ob wir gleich scharpff mit den Leuten fahren / so dienen wir doch Abendtmal / abweichen / vnd zur Zwinglianer lehr vnnd meinungAnno 1537. tretten wolte / wie bißher gnugsam erwiesen ist. So hat auch eben vmb die zeit an den Churfürsten zu Sachssen / Philippus geschrieben / es sey mit den Sacramentirern nur fürwitz / freuel / der VernunfftPhil. Mel. an den Chur für stẽ / schret bet von den Sacramentirern / dz es nur fürwitz / freuel vnnd wahn mit jnen sey. klugheit vnd wahn / damit man für Gott nicht bestehen könne / wenn es zum treffen kommen sol / vnd er wolle es mit den Zwing lianern nicht halten sein lebenlang / denn er wisse / daß sie vnrecht vñ falsch lehren vnd schreiben / etc. wie solch Philippi schreiben in Säch sischer Fürstlicher Cantzeley noch zur hand ist. So hat je auch Lutherus den Vnterhändlern / Bucero vnnd Capitoni / das nicht frey gestellet / daß sie mit den Zwinglianern ein andere Formulam Concordiae, auff jhren schlag vnnd art / stellen möchten / vnd daß Lutherus von der einmal zu Wittenberg gefastẽ vnd vnterschriebnen Formula abweichen / vnd ein andere Zwinglische Formulam annemmen solte. Zu dem ist Lutheri fürhaben nie gewest / daß die Zwinglianer wol möchten ein andere Formulam stellen / darinn jre vorige lehr vnd meinung begriffen / dabey sie bleiben vnd verharren möchten / vnnd wenn sie nur Lutherum mit den seinen / bey der Wittenbergischen Formula bleiben liessen / so solte alsdann vnter jhnen gute Bruderschafft / fried vnnd einigkeit seyn / vnd möchte ein jedes Theil bey seiner meinung bleiben / vnnd gläuben / was / vnd wie es wolte. Das Widerspiel aber ist in vorigẽ Historien gnugsam erwiesen. Denn das ist D. Lutherisuchen / will vnd meinung gewest / daß die Zwinglianer dahin gebracht vnnd bewegt möchten werden / daß sie von jrer vorigen jrrigen meinung zu der Wittenbergischen Formula / wie die in der Handelung erkläret war / tretten / vnd sich von Hertzen begeben wolten / wie denn dauon wegen grosse stattliche Vertröstung geschehen / daß es gewiß folgẽ solte / wenn man nur ein wenig seuberlich thete / vnnd mit den Leyen im anfang etwas sanfft führe. 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Mel. an den Chur für stẽ / schret bet von den Sacramentirern / dz es nur fürwitz / freuel vnnd wahn mit jnen sey.</note> klugheit vnd wahn / damit man für Gott nicht bestehen könne / wenn es zum treffen kommen sol / vnd er wolle es mit den Zwing lianern nicht halten sein lebenlang / denn er wisse / daß sie vnrecht vñ falsch lehren vnd schreiben / etc. wie solch Philippi schreiben in Säch sischer Fürstlicher Cantzeley noch zur hand ist.</p> <p>So hat je auch Lutherus den Vnterhändlern / Bucero vnnd Capitoni / das nicht frey gestellet / daß sie mit den Zwinglianern ein andere Formulam Concordiae, auff jhren schlag vnnd art / stellen möchten / vnd daß Lutherus von der einmal zu Wittenberg gefastẽ vnd vnterschriebnen Formula abweichen / vnd ein andere Zwinglische Formulam annemmen solte. Zu dem ist Lutheri fürhaben nie gewest / daß die Zwinglianer wol möchten ein andere Formulam stellen / darinn jre vorige lehr vnd meinung begriffen / dabey sie bleiben vnd verharren möchten / vnnd wenn sie nur Lutherum mit den seinen / bey der Wittenbergischen Formula bleiben liessen / so solte alsdann vnter jhnen gute Bruderschafft / fried vnnd einigkeit seyn / vnd möchte ein jedes Theil bey seiner meinung bleiben / vnnd gläuben / was / vnd wie es wolte. Das Widerspiel aber ist in vorigẽ Historien gnugsam erwiesen. Denn das ist D. Lutherisuchen / will vnd meinung gewest / daß die Zwinglianer dahin gebracht vnnd bewegt möchten werden / daß sie von jrer vorigen jrrigen meinung zu der Wittenbergischen Formula / wie die in der Handelung erkläret war / tretten / vnd sich von Hertzen begeben wolten / wie denn dauon wegen grosse stattliche Vertröstung geschehen / daß es gewiß folgẽ solte / wenn man nur ein wenig seuberlich thete / vnnd mit den Leyen im anfang etwas sanfft führe. 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Abendtmal / abweichen / vnd zur Zwinglianer lehr vnnd meinung tretten wolte / wie bißher gnugsam erwiesen ist. So hat auch eben vmb die zeit an den Churfürsten zu Sachssen / Philippus geschrieben / es sey mit den Sacramentirern nur fürwitz / freuel / der Vernunfft klugheit vnd wahn / damit man für Gott nicht bestehen könne / wenn es zum treffen kommen sol / vnd er wolle es mit den Zwing lianern nicht halten sein lebenlang / denn er wisse / daß sie vnrecht vñ falsch lehren vnd schreiben / etc. wie solch Philippi schreiben in Säch sischer Fürstlicher Cantzeley noch zur hand ist.
Anno 1537.
Phil. Mel. an den Chur für stẽ / schret bet von den Sacramentirern / dz es nur fürwitz / freuel vnnd wahn mit jnen sey. So hat je auch Lutherus den Vnterhändlern / Bucero vnnd Capitoni / das nicht frey gestellet / daß sie mit den Zwinglianern ein andere Formulam Concordiae, auff jhren schlag vnnd art / stellen möchten / vnd daß Lutherus von der einmal zu Wittenberg gefastẽ vnd vnterschriebnen Formula abweichen / vnd ein andere Zwinglische Formulam annemmen solte. Zu dem ist Lutheri fürhaben nie gewest / daß die Zwinglianer wol möchten ein andere Formulam stellen / darinn jre vorige lehr vnd meinung begriffen / dabey sie bleiben vnd verharren möchten / vnnd wenn sie nur Lutherum mit den seinen / bey der Wittenbergischen Formula bleiben liessen / so solte alsdann vnter jhnen gute Bruderschafft / fried vnnd einigkeit seyn / vnd möchte ein jedes Theil bey seiner meinung bleiben / vnnd gläuben / was / vnd wie es wolte. Das Widerspiel aber ist in vorigẽ Historien gnugsam erwiesen. Denn das ist D. Lutherisuchen / will vnd meinung gewest / daß die Zwinglianer dahin gebracht vnnd bewegt möchten werden / daß sie von jrer vorigen jrrigen meinung zu der Wittenbergischen Formula / wie die in der Handelung erkläret war / tretten / vnd sich von Hertzen begeben wolten / wie denn dauon wegen grosse stattliche Vertröstung geschehen / daß es gewiß folgẽ solte / wenn man nur ein wenig seuberlich thete / vnnd mit den Leyen im anfang etwas sanfft führe. Darumb hat auch Lutherus sich erinnert / daß Paulus / 2. Corinth. 5. schreibet: Thun wir zuuiel / das ist / ob wir gleich scharpff mit den Leuten fahren / so dienen wir doch
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