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Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.

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Anno 1536.wirdigkeit oder vnwirdigkeit) gereicht vnd angebotten / werde auch der Leib vnd Blut Christi.

Daß aber der Christliche Leser dardurch nicht verwirret / noch verjrret möge werden / sol er mit fleiß mercken / daß deß Myconij Schrifftlicher bericht / welcher droben gesagt / meldet / daß Bucerus endtlich sich erkläret / was er von den gar Gottlosen gesagt / dz verstehet er nicht von Christo / sondern von Türcken / Heyden / Jüden / etc. Vnd fürnemlich / sol wol gemerckt werden / da bald hernach die Concordien Artickel sind gefaßt vnnd vnterschrieben worden / daß darinn nicht dreyerley / sondern nach Pauli Lehr / allein zweyerley Gäst bey diesem Abendmal gedacht werde / Nemlich / Wirdige vnd Vnwirdige / etc. Vnd diß ist die beste vnd aller gewisseste erklärung desselben Puncts / daran auch / einfallender disputation halben / viel gelegen.

Nun folget in gemeldtem Tomo der Beschluß derselbigen handlung also / daß / nemlich Lutherus / ordentlich vmbgefragt habe / bey den Oberländischen / von eines jeden Glauben in diesem Artickel. Darauff sie sämptlich vnd ein jeder für sich / bekennet / daß diß aller meinung vnd lehre sey / vnnd haben daran gehängt / daß bey jhnen nicht gestattet würde / daß jemandt lehren möcht / daß allein Brodt vnd Wein im heiligen Abendtmal zugegen were / Ja es were in etlichen Stätten darauff ein schweere Straff / als auff eine Gotteslästerung gesetzt / wenn jemandt also redete. Sie aber lehreten alle trewlich / daß der ware Leib vnnd Blut Christi im Abendtmal gereicht / vnnd empfangen werde. Dar auff habe Lutherus mit den seinen einen Abtritt genommen / vnd darnach mit freundlichen worten vnd geberden angezeigt / sie hetten jre antwort vnd bekenntniß angehöret / daß sie / nemlich gläubten vnd lehreten / daß im heyligen Abendtmal der ware Leib vnd Blut deß HERRN gereicht vnd empfangen werde / vnd nicht allein Brot vnd Wein / vnnd daß solches reichen vnnd empfangen / warhafftig geschehe / vnd nicht imaginarie, durch eynbildung vnser gedancken. Weil sie sich aber allein

Anno 1536.wirdigkeit oder vnwirdigkeit) gereicht vnd angebotten / werde auch der Leib vnd Blut Christi.

Daß aber der Christliche Leser dardurch nicht verwirret / noch verjrret möge werden / sol er mit fleiß mercken / daß deß Myconij Schrifftlicher bericht / welcher droben gesagt / meldet / daß Bucerus endtlich sich erkläret / was er von den gar Gottlosen gesagt / dz verstehet er nicht von Christo / sondern von Türcken / Heyden / Jüden / etc. Vnd fürnemlich / sol wol gemerckt werden / da bald hernach die Concordien Artickel sind gefaßt vnnd vnterschrieben worden / daß darinn nicht dreyerley / sondern nach Pauli Lehr / allein zweyerley Gäst bey diesem Abendmal gedacht werde / Nemlich / Wirdige vnd Vnwirdige / etc. Vnd diß ist die beste vnd aller gewisseste erklärung desselben Puncts / daran auch / einfallender disputation halbẽ / viel gelegen.

Nun folget in gemeldtem Tomo der Beschluß derselbigen handlung also / daß / nemlich Lutherus / ordentlich vmbgefragt habe / bey den Oberländischen / von eines jeden Glauben in diesem Artickel. Darauff sie sämptlich vnd ein jeder für sich / bekennet / daß diß aller meinung vnd lehre sey / vnnd haben daran gehängt / daß bey jhnen nicht gestattet würde / daß jemandt lehren möcht / daß allein Brodt vnd Wein im heiligen Abendtmal zugegen were / Ja es were in etlichen Stätten darauff ein schweere Straff / als auff eine Gotteslästerung gesetzt / wenn jemandt also redete. Sie aber lehreten alle trewlich / daß der ware Leib vnnd Blut Christi im Abendtmal gereicht / vnnd empfangen werde. Dar auff habe Lutherus mit den seinen einen Abtritt genommen / vnd darnach mit freundlichen worten vnd geberden angezeigt / sie hetten jre antwort vnd bekenntniß angehöret / daß sie / nemlich gläubten vnd lehreten / daß im heyligen Abendtmal der ware Leib vnd Blut deß HERRN gereicht vñ empfangen werde / vnd nicht allein Brot vnd Wein / vnnd daß solches reichen vnnd empfangen / warhafftig geschehe / vnd nicht imaginarie, durch eynbildung vnser gedanckẽ. Weil sie sich aber allein

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[376/0392] wirdigkeit oder vnwirdigkeit) gereicht vnd angebotten / werde auch der Leib vnd Blut Christi. Anno 1536. Daß aber der Christliche Leser dardurch nicht verwirret / noch verjrret möge werden / sol er mit fleiß mercken / daß deß Myconij Schrifftlicher bericht / welcher droben gesagt / meldet / daß Bucerus endtlich sich erkläret / was er von den gar Gottlosen gesagt / dz verstehet er nicht von Christo / sondern von Türcken / Heyden / Jüden / etc. Vnd fürnemlich / sol wol gemerckt werden / da bald hernach die Concordien Artickel sind gefaßt vnnd vnterschrieben worden / daß darinn nicht dreyerley / sondern nach Pauli Lehr / allein zweyerley Gäst bey diesem Abendmal gedacht werde / Nemlich / Wirdige vnd Vnwirdige / etc. Vnd diß ist die beste vnd aller gewisseste erklärung desselben Puncts / daran auch / einfallender disputation halbẽ / viel gelegen. Nun folget in gemeldtem Tomo der Beschluß derselbigen handlung also / daß / nemlich Lutherus / ordentlich vmbgefragt habe / bey den Oberländischen / von eines jeden Glauben in diesem Artickel. Darauff sie sämptlich vnd ein jeder für sich / bekennet / daß diß aller meinung vnd lehre sey / vnnd haben daran gehängt / daß bey jhnen nicht gestattet würde / daß jemandt lehren möcht / daß allein Brodt vnd Wein im heiligen Abendtmal zugegen were / Ja es were in etlichen Stätten darauff ein schweere Straff / als auff eine Gotteslästerung gesetzt / wenn jemandt also redete. Sie aber lehreten alle trewlich / daß der ware Leib vnnd Blut Christi im Abendtmal gereicht / vnnd empfangen werde. Dar auff habe Lutherus mit den seinen einen Abtritt genommen / vnd darnach mit freundlichen worten vnd geberden angezeigt / sie hetten jre antwort vnd bekenntniß angehöret / daß sie / nemlich gläubten vnd lehreten / daß im heyligen Abendtmal der ware Leib vnd Blut deß HERRN gereicht vñ empfangen werde / vnd nicht allein Brot vnd Wein / vnnd daß solches reichen vnnd empfangen / warhafftig geschehe / vnd nicht imaginarie, durch eynbildung vnser gedanckẽ. Weil sie sich aber allein

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591, S. 376. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_histori_1591/392>, abgerufen am 29.09.2024.