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Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591.

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Anno 1546.wir nach gehaltener Abendmalzeit von dem streit deß gegenwertigen Leibs Christi im heiligen Nachtmal / angefangen zu reden / da ich jnen kurtz vnd deutlich vnsere meinung habe erkläret / von der Capito vnd Bucer werden von Myconio allererst vnterwiesen.wir nicht weichen wolten / wir wolten denn die Schrifft verachten / vnd dauchte mich / als lernete Capito etliche ding / darinn er zuvor im zweiffel gehangen / vnd als wurden auch dem Bucero etliche puncten klärer / denn sie zuvor gewesen. Derwegen / auff daß ich jhnen etwas helffen möchte / habe ichs gar früe alles auffs Papier bracht / vnd jnen zugestelt / daß sie es mit fleiß erwegen vnd bedencken wolten. Da sie es nur gelesen / haben sie müssen frey bekennen / daß vnsere Lehr vberein stimme mit der heiligen Schrifft / vnd mit den heiligen Vättern der reinen Kirchen. Nach diesen sind die andern auch ankommen / vnd bin ich vnd Justus Menius mit jnen stracks auff Wittenberg abgereiset / vnd vnterwegen hat ein theil dem andern zur gnüge rechenschafft seines Glaubens / vnd vnserer hoffnung gegeben. Es ist nicht eine stunde vergangen / da wir nicht etwas hetten erkläret / vnnd tapffer erstritten / daß das Brot im Abendmal (nicht auß wirdigkeit oder vnwirdigkeit derer / die es nemen / oder die es geben) sey vnnd werde genennet der ware Leib Christi / der für vns gegeben / sondern auß krafft vnd gewalt deß / der das Brot in seine Hand genommen / vnd gesagt hat / Das ist mein Leib. Aber was bin ich euch verdrießlich mit erzehlung / Was auff dem Wege geschehen sey? Ich schicke euch hiemit ein Exempel meiner Lehre / welche sie / ehe wir gen Wittenberg kommen / alle mit mir angenommen haben / wiewol sie nicht mein / sondern der Kirchen Christi lehr vnd meinung ist.

Wir sind gen Wittenberg ankommen am Sonntage / den man nennet Vocem Iucunditatis, ist Philippus / der widerumb anheimes gefordert war / da er auff dem Wege gen Grimm gewesen / erstlich zu vns kommen / vnd fro worden / daß ich vnd Menius verhanden waren. Aber deß Bucers vnd seiner Geferten ankunfft / war jm nicht angenem / dieweil er alle hoffnung von der einigkeit

Anno 1546.wir nach gehaltener Abendmalzeit von dem streit deß gegenwertigen Leibs Christi im heiligen Nachtmal / angefangen zu reden / da ich jnen kurtz vnd deutlich vnsere meinung habe erkläret / von der Capito vnd Bucer werden võ Myconio allererst vnterwiesen.wir nicht weichen wolten / wir wolten denn die Schrifft verachten / vnd dauchte mich / als lernete Capito etliche ding / darinn er zuvor im zweiffel gehangen / vnd als wurden auch dem Bucero etliche puncten klärer / denn sie zuvor gewesen. Derwegen / auff daß ich jhnen etwas helffen möchte / habe ichs gar früe alles auffs Papier bracht / vnd jnen zugestelt / daß sie es mit fleiß erwegen vnd bedencken wolten. Da sie es nur gelesen / haben sie müssen frey bekennen / daß vnsere Lehr vberein stimme mit der heiligen Schrifft / vnd mit den heiligen Vättern der reinen Kirchen. Nach diesen sind die andern auch ankommen / vnd bin ich vnd Justus Menius mit jnen stracks auff Wittenberg abgereiset / vnd vnterwegen hat ein theil dem andern zur gnüge rechenschafft seines Glaubens / vnd vnserer hoffnung gegeben. Es ist nicht eine stunde vergangen / da wir nicht etwas hetten erkläret / vnnd tapffer erstritten / daß das Brot im Abendmal (nicht auß wirdigkeit oder vnwirdigkeit derer / die es nemen / oder die es geben) sey vnnd werde genennet der ware Leib Christi / der für vns gegeben / sondern auß krafft vnd gewalt deß / der das Brot in seine Hand genommen / vnd gesagt hat / Das ist mein Leib. Aber was bin ich euch verdrießlich mit erzehlung / Was auff dem Wege geschehen sey? Ich schicke euch hiemit ein Exempel meiner Lehre / welche sie / ehe wir gen Wittenberg kommen / alle mit mir angenommen haben / wiewol sie nicht mein / sondern der Kirchen Christi lehr vnd meinung ist.

Wir sind gen Wittenberg ankommen am Sonntage / den man nennet Vocem Iucunditatis, ist Philippus / der widerumb anheimes gefordert war / da er auff dem Wege gen Grimm gewesen / erstlich zu vns kommen / vnd fro worden / daß ich vnd Menius verhanden waren. Aber deß Bucers vñ seiner Geferten ankunfft / war jm nicht angenem / dieweil er alle hoffnung von der einigkeit

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[328/0344] wir nach gehaltener Abendmalzeit von dem streit deß gegenwertigen Leibs Christi im heiligen Nachtmal / angefangen zu reden / da ich jnen kurtz vnd deutlich vnsere meinung habe erkläret / von der wir nicht weichen wolten / wir wolten denn die Schrifft verachten / vnd dauchte mich / als lernete Capito etliche ding / darinn er zuvor im zweiffel gehangen / vnd als wurden auch dem Bucero etliche puncten klärer / denn sie zuvor gewesen. Derwegen / auff daß ich jhnen etwas helffen möchte / habe ichs gar früe alles auffs Papier bracht / vnd jnen zugestelt / daß sie es mit fleiß erwegen vnd bedencken wolten. Da sie es nur gelesen / haben sie müssen frey bekennen / daß vnsere Lehr vberein stimme mit der heiligen Schrifft / vnd mit den heiligen Vättern der reinen Kirchen. Nach diesen sind die andern auch ankommen / vnd bin ich vnd Justus Menius mit jnen stracks auff Wittenberg abgereiset / vnd vnterwegen hat ein theil dem andern zur gnüge rechenschafft seines Glaubens / vnd vnserer hoffnung gegeben. Es ist nicht eine stunde vergangen / da wir nicht etwas hetten erkläret / vnnd tapffer erstritten / daß das Brot im Abendmal (nicht auß wirdigkeit oder vnwirdigkeit derer / die es nemen / oder die es geben) sey vnnd werde genennet der ware Leib Christi / der für vns gegeben / sondern auß krafft vnd gewalt deß / der das Brot in seine Hand genommen / vnd gesagt hat / Das ist mein Leib. Aber was bin ich euch verdrießlich mit erzehlung / Was auff dem Wege geschehen sey? Ich schicke euch hiemit ein Exempel meiner Lehre / welche sie / ehe wir gen Wittenberg kommen / alle mit mir angenommen haben / wiewol sie nicht mein / sondern der Kirchen Christi lehr vnd meinung ist. Anno 1546. Capito vnd Bucer werden võ Myconio allererst vnterwiesen. Wir sind gen Wittenberg ankommen am Sonntage / den man nennet Vocem Iucunditatis, ist Philippus / der widerumb anheimes gefordert war / da er auff dem Wege gen Grimm gewesen / erstlich zu vns kommen / vnd fro worden / daß ich vnd Menius verhanden waren. Aber deß Bucers vñ seiner Geferten ankunfft / war jm nicht angenem / dieweil er alle hoffnung von der einigkeit

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Histori deß Sacramentstreits. [s. l.], 1591, S. 328. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_histori_1591/344>, abgerufen am 25.11.2024.