Kirchner, Timotheus: Vom Flickwercke M. Irenaei, Wie gar ungereimpt, wider Gottes Wort und den Catechissmum Lutheri, er sich unterstehet zubeschönen, der Manichaeer Schwermerey. Jena, 1572.Zu deme ergreiffet man der Manicheer betrug in vie wege / in verfelschung dieses texts. Denn D. Luther setzet flugs daran. Denn die gantze Natur ist erstlich durch die Sünde verderbt / vnd ewigem Tode vnterworffen. Darnach folgen andere art der Sünden / nemlich Diebstal / Ehebruch etc. Sind das nicht runde vnd klare wort / die Natur ist durch die Sünde verderbt / ist dem Tode vnterworffen / wo die Natur vnd Sünde einerley sind / Wie kan denn eines heissen das verderbet hat / vnd eines das verderbet ist? Ach thut jhr armen Manicheer die höltzerne prillen hinweg vnd sehet mit klaren augen / so werdet jr in derselben auslegung Lutheri finden diese wort / welche beide seine meinung erkleren / wnd ewren Schwarm widerlegen. Natura peccato contaminata. fol. 376. To. 4. Tota Natura per peccatum corrupta. 377. Nihil boni est in carne mea ibidem. Peccatum est corruptio omnium uirium. 378. Natura peccatis corrupta. ibidem. Tota Natura peccatis oppressa. ibidem. Homo reus peccati 379. Natura in peccatum delapsa, ibidem. Semen humanum, massa illa ex qua, formatus sum, tote est uitio seu peccato corrupta. 392. Materia ipsa uitiata est. Lutum illud ex quo hoc uasculum fingi coepit damnabile est. Deus non ideo uult creaturam suam interire, quod peccato ujcjata sit. Natura singulorum peccato corrupta & uiciata est. Mauult uitium tolerare, quam conditionem suam tollere. Materia uitiosa est. ibidem. Caro uitiosa est 393. Caro haec in Paradiso uitiata est.Zu deme ergreiffet man der Manicheer betrug in vie wege / in verfelschung dieses texts. Denn D. Luther setzet flugs daran. Denn die gantze Natur ist erstlich durch die Sünde verderbt / vnd ewigem Tode vnterworffen. Darnach folgen andere art der Sünden / nemlich Diebstal / Ehebruch etc. Sind das nicht runde vnd klare wort / die Natur ist durch die Sünde verderbt / ist dem Tode vnterworffen / wo die Natur vñ Sünde einerley sind / Wie kan denn eines heissen das verderbet hat / vnd eines das verderbet ist? Ach thut jhr armen Manicheer die höltzerne prillen hinweg vnd sehet mit klaren augen / so werdet jr in derselben auslegung Lutheri finden diese wort / welche beide seine meinung erkleren / wnd ewren Schwarm widerlegen. Natura peccato contaminata. fol. 376. To. 4. Tota Natura per peccatum corrupta. 377. Nihil boni est in carne mea ibidem. Peccatum est corruptio omnium uirium. 378. Natura peccatis corrupta. ibidem. Tota Natura peccatis oppressa. ibidem. Homo reus peccati 379. Natura in peccatum delapsa, ibidem. Semen humanum, massa illa ex qua, formatus sum, tote est uitio seu peccato corrupta. 392. Materia ipsa uitiata est. Lutum illud ex quo hoc uasculum fingi coepit damnabile est. Deus non ideo uult creaturam suam interire, quod peccato ujcjata sit. Natura singulorum peccato corrupta & uiciata est. Mauult uitium tolerare, quam conditionem suam tollere. Materia uitiosa est. ibidem. Caro uitiosa est 393. Caro haec in Paradiso uitiata est.<TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0085"/> <p>Zu deme ergreiffet man der Manicheer betrug in vie wege / in verfelschung dieses texts. Denn D. Luther setzet flugs daran. Denn die gantze Natur ist erstlich durch die Sünde verderbt / vnd ewigem Tode vnterworffen. Darnach folgen andere art der Sünden / nemlich Diebstal / Ehebruch etc.</p> <p>Sind das nicht runde vnd klare wort / die Natur ist durch die Sünde verderbt / ist dem Tode vnterworffen / wo die Natur vñ Sünde einerley sind / Wie kan denn eines heissen das verderbet hat / vnd eines das verderbet ist?</p> <p>Ach thut jhr armen Manicheer die höltzerne prillen hinweg vnd sehet mit klaren augen / so werdet jr in derselben auslegung Lutheri finden diese wort / welche beide seine meinung erkleren / wnd ewren Schwarm widerlegen.</p> <l> <hi rendition="#i">Natura peccato contaminata. fol. 376. To. 4. Tota Natura per peccatum corrupta. 377. Nihil boni est in carne mea ibidem. Peccatum est corruptio omnium uirium. 378. Natura peccatis corrupta. ibidem. Tota Natura peccatis oppressa. ibidem. Homo reus peccati 379. Natura in peccatum delapsa, ibidem. Semen humanum, massa illa ex qua, formatus sum, tote est uitio seu peccato corrupta. 392. Materia ipsa uitiata est. Lutum illud ex quo hoc uasculum fingi coepit damnabile est. Deus non ideo uult creaturam suam interire, quod peccato ujcjata sit. Natura singulorum peccato corrupta & uiciata est. Mauult uitium tolerare, quam conditionem suam tollere. Materia uitiosa est. ibidem. Caro uitiosa est 393. Caro haec in Paradiso uitiata est. </hi> </l> </div> </body> </text> </TEI> [0085]
Zu deme ergreiffet man der Manicheer betrug in vie wege / in verfelschung dieses texts. Denn D. Luther setzet flugs daran. Denn die gantze Natur ist erstlich durch die Sünde verderbt / vnd ewigem Tode vnterworffen. Darnach folgen andere art der Sünden / nemlich Diebstal / Ehebruch etc.
Sind das nicht runde vnd klare wort / die Natur ist durch die Sünde verderbt / ist dem Tode vnterworffen / wo die Natur vñ Sünde einerley sind / Wie kan denn eines heissen das verderbet hat / vnd eines das verderbet ist?
Ach thut jhr armen Manicheer die höltzerne prillen hinweg vnd sehet mit klaren augen / so werdet jr in derselben auslegung Lutheri finden diese wort / welche beide seine meinung erkleren / wnd ewren Schwarm widerlegen.
Natura peccato contaminata. fol. 376. To. 4. Tota Natura per peccatum corrupta. 377. Nihil boni est in carne mea ibidem. Peccatum est corruptio omnium uirium. 378. Natura peccatis corrupta. ibidem. Tota Natura peccatis oppressa. ibidem. Homo reus peccati 379. Natura in peccatum delapsa, ibidem. Semen humanum, massa illa ex qua, formatus sum, tote est uitio seu peccato corrupta. 392. Materia ipsa uitiata est. Lutum illud ex quo hoc uasculum fingi coepit damnabile est. Deus non ideo uult creaturam suam interire, quod peccato ujcjata sit. Natura singulorum peccato corrupta & uiciata est. Mauult uitium tolerare, quam conditionem suam tollere. Materia uitiosa est. ibidem. Caro uitiosa est 393. Caro haec in Paradiso uitiata est.
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Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Vom Flickwercke M. Irenaei, Wie gar ungereimpt, wider Gottes Wort und den Catechissmum Lutheri, er sich unterstehet zubeschönen, der Manichaeer Schwermerey. Jena, 1572, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_flickwercke_1572/85>, abgerufen am 23.07.2024. |