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Kirchner, Timotheus: Vom Flickwercke M. Irenaei, Wie gar ungereimpt, wider Gottes Wort und den Catechissmum Lutheri, er sich unterstehet zubeschönen, der Manichaeer Schwermerey. Jena, 1572.

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heit / das er die klugen zu Narren / die gelerten zu verkerten / in solchen vnfertigen bösen sachen machet.

Derwegen vermahnen wir euch Irenee / vnd alle die jr solch arm / kranck / lam geschirr in die betrübte Christenheit / Gott dem Allmechtigen zu hohne / euch zu ewigem spot te / viel Christen zum ergernis / habt offentlich an den marck bracht / jhr wollet doch vmb Gottes willen bedencken / was jhr für eine böse sache habt?

Fürs ander / wie mit bösen Folgereyen jhr sie vnterstehet zubementeln vnd zubescheinen.

Fürs dritte / das ewer Argument oder Schlusrede gar keines / auff den Heuptstreit schleusset / nemlich / Ergo peccatum est Substantia / das ist / Der halben ist die Erbsünde ein Wesen. Kein / kein / kein Argument sagen wir / könnet jhr darauffbringen / also seid jhr von Gott dem Allmechtigen mit greifflicher / grober / grewlicher blindheit geschlagen.

Fürs vierde / das jhr für aller Welt euch selbst mit solchem losen lumpenwerck / zu Sünden / schanden / hohn vnd spott machet.

Fürs vierde / das jhr turbirt / vnruig machet / vnd nichts heilet / vnd eben mit deme / das jhr nicht eineinig Argument auff die Heuptfrage / sache / streit / könnet bringen / alle frome hertzen von euch abwendet.

Fürs fünffse / das jhr jmer je mehr vngereimpte / seltzame / schreckliche jrrthume mit einbringt vnd heuffet / weil jhr so falsche propositiones setzet.

Fürs sechste / das jr Gottes wort müsset radebrechen vnd grausam beugen / sol es zu dem Manicheischen jrrthum gedehnet vnd gedrehet werden.

Fürs sibende / jhr höret vnd sehet / wie frome / Gottfürchtende Menschen / weil sie vermercken / wo der Mani-

heit / das er die klugen zu Narren / die gelerten zu verkerten / in solchen vnfertigen bösen sachen machet.

Derwegen vermahnen wir euch Irenee / vnd alle die jr solch arm / kranck / lam geschirr in die betrübte Christenheit / Gott dem Allmechtigen zu hohne / euch zu ewigem spot te / viel Christen zum ergernis / habt offentlich an den marck bracht / jhr wollet doch vmb Gottes willen bedencken / was jhr für eine böse sache habt?

Fürs ander / wie mit bösen Folgereyen jhr sie vnterstehet zubementeln vnd zubescheinen.

Fürs dritte / das ewer Argument oder Schlusrede gar keines / auff den Heuptstreit schleusset / nemlich / Ergo peccatum est Substantia / das ist / Der halben ist die Erbsünde ein Wesen. Kein / kein / kein Argument sagen wir / könnet jhr darauffbringen / also seid jhr von Gott dem Allmechtigen mit greifflicher / grober / grewlicher blindheit geschlagen.

Fürs vierde / das jhr für aller Welt euch selbst mit solchem losen lumpenwerck / zu Sünden / schanden / hohn vnd spott machet.

Fürs vierde / das jhr turbirt / vnruig machet / vnd nichts heilet / vnd eben mit deme / das jhr nicht eineinig Argument auff die Heuptfrage / sache / streit / könnet bringen / alle frome hertzen von euch abwendet.

Fürs fünffse / das jhr jmer je mehr vngereimpte / seltzame / schreckliche jrrthume mit einbringt vnd heuffet / weil jhr so falsche propositiones setzet.

Fürs sechste / das jr Gottes wort müsset radebrechen vnd grausam beugen / sol es zu dem Manicheischen jrrthum gedehnet vnd gedrehet werden.

Fürs sibende / jhr höret vnd sehet / wie frome / Gottfürchtende Menschen / weil sie vermercken / wo der Mani-

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[0065] heit / das er die klugen zu Narren / die gelerten zu verkerten / in solchen vnfertigen bösen sachen machet. Derwegen vermahnen wir euch Irenee / vnd alle die jr solch arm / kranck / lam geschirr in die betrübte Christenheit / Gott dem Allmechtigen zu hohne / euch zu ewigem spot te / viel Christen zum ergernis / habt offentlich an den marck bracht / jhr wollet doch vmb Gottes willen bedencken / was jhr für eine böse sache habt? Fürs ander / wie mit bösen Folgereyen jhr sie vnterstehet zubementeln vnd zubescheinen. Fürs dritte / das ewer Argument oder Schlusrede gar keines / auff den Heuptstreit schleusset / nemlich / Ergo peccatum est Substantia / das ist / Der halben ist die Erbsünde ein Wesen. Kein / kein / kein Argument sagen wir / könnet jhr darauffbringen / also seid jhr von Gott dem Allmechtigen mit greifflicher / grober / grewlicher blindheit geschlagen. Fürs vierde / das jhr für aller Welt euch selbst mit solchem losen lumpenwerck / zu Sünden / schanden / hohn vnd spott machet. Fürs vierde / das jhr turbirt / vnruig machet / vnd nichts heilet / vnd eben mit deme / das jhr nicht eineinig Argument auff die Heuptfrage / sache / streit / könnet bringen / alle frome hertzen von euch abwendet. Fürs fünffse / das jhr jmer je mehr vngereimpte / seltzame / schreckliche jrrthume mit einbringt vnd heuffet / weil jhr so falsche propositiones setzet. Fürs sechste / das jr Gottes wort müsset radebrechen vnd grausam beugen / sol es zu dem Manicheischen jrrthum gedehnet vnd gedrehet werden. Fürs sibende / jhr höret vnd sehet / wie frome / Gottfürchtende Menschen / weil sie vermercken / wo der Mani-

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Vom Flickwercke M. Irenaei, Wie gar ungereimpt, wider Gottes Wort und den Catechissmum Lutheri, er sich unterstehet zubeschönen, der Manichaeer Schwermerey. Jena, 1572, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_flickwercke_1572/65>, abgerufen am 24.11.2024.