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Kirchner, Johann u. a.: Von den Fallstricken etlicher newer Sacramentschwermer zu Wittenberg, im newen Bekentnis, listiglich verstecket, die Welt damit zuberücken und zuverführen. Erinnerung und Warnung. Jena, 1572.

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te vnnd Wechter gestritten / die Warheit im Testament Christi zuerhalten.

Lieber wie vnd wenn haben diese Gesellen / wieder Bullingerum, Caluinum, Bezam vnd andere grewliche lesterer des Testaments des HErrn / denn bey leben Lutheri waren / ein Buch / eine zeile / einen buchstaben / ein Pünctlin geschrieben / da doch dieselben Sa cramentierer ohne vnterlas auff die rechte / warhafftige / gewisse Lere D. Luthers / wer nur dieselbe bekand / haben gestürmet vnnd getobet? weis her? sage her? Ja das ist offenbar / das sie eben die jtzt benanten Schwermer vnd lesterer / gar sanffte mit brieuen wie ein Schwein das ander / haben gekrawet vnd zusamen geküntzelt / vnnd noch heutiges tages / damit wir die gegeneinanderhaltung kürtze halben / auff dis mal abbrechen.

Ist denn nun keine scham / für Gott noch der Welt in diesen Leuten / das sie so felschlich fürgeben / als füreten sie mit Luthero noch jtzund in jhren Büchern einerley Form der Lehre? Ja wie der Belial Christo gleich formig ist / also ist D. Luthers Lere vom Abendmal / vnnd dieser jungen Sacramentschwermerlein einig / das siehet / greiffet / fü-

te vnnd Wechter gestritten / die Warheit im Testament Christi zuerhalten.

Lieber wie vnd wenn haben diese Gesellen / wieder Bullingerum, Caluinum, Bezam vnd andere grewliche lesterer des Testaments des HErrn / denn bey leben Lutheri waren / ein Buch / eine zeile / einen buchstaben / ein Pünctlin geschrieben / da doch dieselben Sa cramentierer ohne vnterlas auff die rechte / warhafftige / gewisse Lere D. Luthers / wer nur dieselbe bekand / haben gestürmet vnnd getobet? weis her? sage her? Ja das ist offenbar / das sie eben die jtzt benanten Schwermer vnd lesterer / gar sanffte mit brieuen wie ein Schwein das ander / haben gekrawet vnd zusamen geküntzelt / vnnd noch heutiges tages / damit wir die gegeneinanderhaltung kürtze halben / auff dis mal abbrechen.

Ist denn nun keine scham / für Gott noch der Welt in diesen Leuten / das sie so felschlich fürgeben / als füreten sie mit Luthero noch jtzund in jhren Büchern einerley Form der Lehre? Ja wie der Belial Christo gleich formig ist / also ist D. Luthers Lere vom Abendmal / vnnd dieser jungen Sacramentschwermerlein einig / das siehet / greiffet / fü-

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[0073] te vnnd Wechter gestritten / die Warheit im Testament Christi zuerhalten. Lieber wie vnd wenn haben diese Gesellen / wieder Bullingerum, Caluinum, Bezam vnd andere grewliche lesterer des Testaments des HErrn / denn bey leben Lutheri waren / ein Buch / eine zeile / einen buchstaben / ein Pünctlin geschrieben / da doch dieselben Sa cramentierer ohne vnterlas auff die rechte / warhafftige / gewisse Lere D. Luthers / wer nur dieselbe bekand / haben gestürmet vnnd getobet? weis her? sage her? Ja das ist offenbar / das sie eben die jtzt benanten Schwermer vnd lesterer / gar sanffte mit brieuen wie ein Schwein das ander / haben gekrawet vnd zusamen geküntzelt / vnnd noch heutiges tages / damit wir die gegeneinanderhaltung kürtze halben / auff dis mal abbrechen. Ist denn nun keine scham / für Gott noch der Welt in diesen Leuten / das sie so felschlich fürgeben / als füreten sie mit Luthero noch jtzund in jhren Büchern einerley Form der Lehre? Ja wie der Belial Christo gleich formig ist / also ist D. Luthers Lere vom Abendmal / vnnd dieser jungen Sacramentschwermerlein einig / das siehet / greiffet / fü-

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Zitationshilfe: Kirchner, Johann u. a.: Von den Fallstricken etlicher newer Sacramentschwermer zu Wittenberg, im newen Bekentnis, listiglich verstecket, die Welt damit zuberücken und zuverführen. Erinnerung und Warnung. Jena, 1572, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_fallstricke_1572/73>, abgerufen am 30.11.2024.