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Kirchner, Timotheus: Von der Erbsünde was sie eigentlich vnd nach der heiligen Schrifft zu reden sey, vnnd warauff der heuptstreit in dieser sache beruhe. Jena, 1587.

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de / vnnd nicht du Erbsünde gleubstu das von hertzen grunde. Wer hat auch je in der Bibel gelesen / das die sünde von hertzen grund gleuben / vnnd mit jhrem munde bekennen solte?

Zum fünfften / der heilige Leichnam ist für vns gegeben vnnd nicht er ist für die sünde gegeben / das sie dadurch lebe.

Wie wolt sichs auch reimen / wenn die sünde singen solte / nicht grösser güte köndt er mir selbst schencken / darbey ich sünde sein solle gedencken etc. welchs denn sein müste / wo klein vnterscheid zwischen dersundtlichen natur vnd zwischen der sunde were.

Zum sechsten / Herr deine liebe so gros dich zwungen hat / das dein blutt an vnd groß wunder thatt / vnd bezalet vnser schuld / das vns Gott ist worden huld.

Sind nu mensch vnnd sünde ohne allen vnterscheid einerley / so mus es heissen: Herr dein lieb so gros dich zwun gen hat / das dein blut an der sünde gros wunder that / vnnd bezalt der sünden jhre schuld / das jhr Gott ist worden huld. Aber behüt Gott für solcher Lesterlicher lehre vnd meinung. An vns menschen vnnd nicht an der Erbsünde hat Christi blut gros wunder gethan / vnser schuld vnnd nicht der sünde schuld hat es bezahlet. In summa Christi blut hat das zuwegen gebracht / das Gott vns menschen / vnnd nicht der sünde / ist hold worden etc.

24. Beweis

Zum 24. singt sie / Meine sünde mich quelet nacht vnd tag / darin ich war geboren. Wenn nu kein vnterscheid zwischen der verderbten menschlichen natur vnnd zwischen der Erbsünde were / so müst es nicht heissen: Meine sünde mich quelet: sondern die sünde quelet sich selbst nacht vnud tag. Es müste auch nicht heissen darin ich war geboren:

de / vnnd nicht du Erbsünde gleubstu das von hertzen grunde. Wer hat auch je in der Bibel gelesen / das die sünde von hertzen grund gleuben / vnnd mit jhrem munde bekennen solte?

Zum fünfften / der heilige Leichnam ist für vns gegeben vnnd nicht er ist für die sünde gegeben / das sie dadurch lebe.

Wie wolt sichs auch reimen / wenn die sünde singen solte / nicht grösser güte köndt er mir selbst schencken / darbey ich sünde sein solle gedencken etc. welchs denn sein müste / wo klein vnterscheid zwischen dersundtlichen natur vnd zwischen der sunde were.

Zum sechsten / Herr deine liebe so gros dich zwungen hat / das dein blutt an vnd groß wunder thatt / vnd bezalet vnser schuld / das vns Gott ist worden huld.

Sind nu mensch vnnd sünde ohne allen vnterscheid einerley / so mus es heissen: Herr dein lieb so gros dich zwun gen hat / das dein blut an der sünde gros wunder that / vnnd bezalt der sünden jhre schuld / das jhr Gott ist worden huld. Aber behüt Gott für solcher Lesterlicher lehre vnd meinung. An vns menschen vnnd nicht an der Erbsünde hat Christi blut gros wunder gethan / vnser schuld vnnd nicht der sünde schuld hat es bezahlet. In summa Christi blut hat das zuwegen gebracht / das Gott vns menschen / vnnd nicht der sünde / ist hold worden etc.

24. Beweis

Zum 24. singt sie / Meine sünde mich quelet nacht vnd tag / darin ich war geboren. Wenn nu kein vnterscheid zwischen der verderbten menschlichen natur vnnd zwischen der Erbsünde were / so müst es nicht heissen: Meine sünde mich quelet: sondern die sünde quelet sich selbst nacht vnud tag. Es müste auch nicht heissen darin ich war geboren:

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[0106] de / vnnd nicht du Erbsünde gleubstu das von hertzen grunde. Wer hat auch je in der Bibel gelesen / das die sünde von hertzen grund gleuben / vnnd mit jhrem munde bekennen solte? Zum fünfften / der heilige Leichnam ist für vns gegeben vnnd nicht er ist für die sünde gegeben / das sie dadurch lebe. Wie wolt sichs auch reimen / wenn die sünde singen solte / nicht grösser güte köndt er mir selbst schencken / darbey ich sünde sein solle gedencken etc. welchs denn sein müste / wo klein vnterscheid zwischen dersundtlichen natur vnd zwischen der sunde were. Zum sechsten / Herr deine liebe so gros dich zwungen hat / das dein blutt an vnd groß wunder thatt / vnd bezalet vnser schuld / das vns Gott ist worden huld. Sind nu mensch vnnd sünde ohne allen vnterscheid einerley / so mus es heissen: Herr dein lieb so gros dich zwun gen hat / das dein blut an der sünde gros wunder that / vnnd bezalt der sünden jhre schuld / das jhr Gott ist worden huld. Aber behüt Gott für solcher Lesterlicher lehre vnd meinung. An vns menschen vnnd nicht an der Erbsünde hat Christi blut gros wunder gethan / vnser schuld vnnd nicht der sünde schuld hat es bezahlet. In summa Christi blut hat das zuwegen gebracht / das Gott vns menschen / vnnd nicht der sünde / ist hold worden etc. Zum 24. singt sie / Meine sünde mich quelet nacht vnd tag / darin ich war geboren. Wenn nu kein vnterscheid zwischen der verderbten menschlichen natur vnnd zwischen der Erbsünde were / so müst es nicht heissen: Meine sünde mich quelet: sondern die sünde quelet sich selbst nacht vnud tag. Es müste auch nicht heissen darin ich war geboren:

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Von der Erbsünde was sie eigentlich vnd nach der heiligen Schrifft zu reden sey, vnnd warauff der heuptstreit in dieser sache beruhe. Jena, 1587, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_erbsuende_1587/106>, abgerufen am 28.11.2024.