Kirchner, Timotheus: Gründlicher beständiger Bericht und Widerlegung der kurzen Antwort etlicher Anhaltischer Theologen. Jena, 1587.zuschreibet / welchs er freylich nicht thun würde / wenn sie mit jhm Persönlich nicht vereinigt were. Desgleichen schreibt er jhr auch allmechtigen gewalt im Himel vnd Erden zu / Matth. 28. nicht wie sie vnserm fleisch nach betrachtet / nach welchem sie mit vns eines wesens ist / sondern wie er sie jhm Persönlich vnnd vnzertrenlich vereinigt hat. Solchs thun auch die Patres Ephesini concilij / da sie dem fleisch Christi oder seiner angenommenen Menscheit lebendigmachende Göttliche krafft zueignen / vnnd freylich die angenommene Menschliche Natur von wegen der Persönlichen vereinigung mit dem lebendigmachenden wort / anders betrachten / denn als sie mit vnser Natur eines wesens ist / oder verwandtschafft hat. Spricht nicht Cyrillus lib. 4. in Joan: Cap. 23. Si caro sola intelligatur, nihil prorsus viuificare potest, quippe quae viuificante indigeat: Cum vero incarnationis mysterium laudabili cura scrutati fueritis, & habitantem in carne cognoueritis: quamvis nihil penitus caro per se ipsam possit, viuificam tamen esse factam credetis, nisi etiam S. Sanctum non posse viuificare contendatis. Nam quoniam cum viuificante verbo caro coniuncta est, tota est effecta viuifica. Non enim ad corruptibilem suam naturam iunctum Dei verbum detraxit, sed ipsa ad melioris virtutem elevata est: Quamvis ergo natura carnis, vt caro est, viuificare nequeat, facit tamen hoc, quia totam verbi operarionem suscepit. Corpus enim est, non cuius vis hominis, cuius caro prodesse nihil quicquam potest (non enim Pauli aut Petri aut caeterorum) sed ipsius vitae & faluatoris nostri Iesu Christi corpus, in quo Deitatis ple zuschreibet / welchs er freylich nicht thun würde / wenn sie mit jhm Persönlich nicht vereinigt were. Desgleichen schreibt er jhr auch allmechtigen gewalt im Himel vnd Erden zu / Matth. 28. nicht wie sie vnserm fleisch nach betrachtet / nach welchem sie mit vns eines wesens ist / sondern wie er sie jhm Persönlich vnnd vnzertrenlich vereinigt hat. Solchs thun auch die Patres Ephesini concilij / da sie dem fleisch Christi oder seiner angenommenen Menscheit lebendigmachende Göttliche krafft zueignen / vnnd freylich die angenommene Menschliche Natur von wegen der Persönlichen vereinigung mit dem lebendigmachenden wort / anders betrachten / denn als sie mit vnser Natur eines wesens ist / oder verwandtschafft hat. Spricht nicht Cyrillus lib. 4. in Joan: Cap. 23. Si caro sola intelligatur, nihil prorsus viuificare potest, quippe quae viuificante indigeat: Cum vero incarnationis mysterium laudabili cura scrutati fueritis, & habitantem in carne cognoueritis: quamvis nihil penitus caro per se ipsam possit, viuificam tamen esse factam credetis, nisi etiam S. Sanctum non posse viuificare contendatis. Nam quoniam cum viuificante verbo caro coniuncta est, tota est effecta viuifica. Non enim ad corruptibilem suam naturam iunctum Dei verbum detraxit, sed ipsa ad melioris virtutem elevata est: Quamvis ergo natura carnis, vt caro est, viuificare nequeat, facit tamen hoc, quia totam verbi operarionem suscepit. Corpus enim est, non cuius vis hominis, cuius caro prodesse nihil quicquam potest (non enim Pauli aut Petri aut caeterorum) sed ipsius vitae & faluatoris nostri Iesu Christi corpus, in quo Deitatis ple <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0046"/> zuschreibet / welchs er freylich nicht thun würde / wenn sie mit jhm Persönlich nicht vereinigt were.</p> <p>Desgleichen schreibt er jhr auch allmechtigen gewalt im Himel vnd Erden zu / Matth. 28. nicht wie sie vnserm fleisch nach betrachtet / nach welchem sie mit vns eines wesens ist / sondern wie er sie jhm Persönlich vnnd vnzertrenlich vereinigt hat.</p> <p>Solchs thun auch die Patres Ephesini concilij / da sie dem fleisch Christi oder seiner angenommenen Menscheit lebendigmachende Göttliche krafft zueignen / vnnd freylich die angenommene Menschliche Natur von wegen der Persönlichen vereinigung mit dem lebendigmachenden wort / anders betrachten / denn als sie mit vnser Natur eines wesens ist / oder verwandtschafft hat.</p> <p>Spricht nicht Cyrillus lib. 4. in Joan: Cap. 23. Si caro sola intelligatur, nihil prorsus viuificare potest, quippe quae viuificante indigeat: Cum vero incarnationis mysterium laudabili cura scrutati fueritis, & habitantem in carne cognoueritis: quamvis nihil penitus caro per se ipsam possit, viuificam tamen esse factam credetis, nisi etiam S. Sanctum non posse viuificare contendatis. Nam quoniam cum viuificante verbo caro coniuncta est, tota est effecta viuifica. Non enim ad corruptibilem suam naturam iunctum Dei verbum detraxit, sed ipsa ad melioris virtutem elevata est: Quamvis ergo natura carnis, vt caro est, viuificare nequeat, facit tamen hoc, quia totam verbi operarionem suscepit. Corpus enim est, non cuius vis hominis, cuius caro prodesse nihil quicquam potest (non enim Pauli aut Petri aut caeterorum) sed ipsius vitae & faluatoris nostri Iesu Christi corpus, in quo Deitatis ple </p> </div> </body> </text> </TEI> [0046]
zuschreibet / welchs er freylich nicht thun würde / wenn sie mit jhm Persönlich nicht vereinigt were.
Desgleichen schreibt er jhr auch allmechtigen gewalt im Himel vnd Erden zu / Matth. 28. nicht wie sie vnserm fleisch nach betrachtet / nach welchem sie mit vns eines wesens ist / sondern wie er sie jhm Persönlich vnnd vnzertrenlich vereinigt hat.
Solchs thun auch die Patres Ephesini concilij / da sie dem fleisch Christi oder seiner angenommenen Menscheit lebendigmachende Göttliche krafft zueignen / vnnd freylich die angenommene Menschliche Natur von wegen der Persönlichen vereinigung mit dem lebendigmachenden wort / anders betrachten / denn als sie mit vnser Natur eines wesens ist / oder verwandtschafft hat.
Spricht nicht Cyrillus lib. 4. in Joan: Cap. 23. Si caro sola intelligatur, nihil prorsus viuificare potest, quippe quae viuificante indigeat: Cum vero incarnationis mysterium laudabili cura scrutati fueritis, & habitantem in carne cognoueritis: quamvis nihil penitus caro per se ipsam possit, viuificam tamen esse factam credetis, nisi etiam S. Sanctum non posse viuificare contendatis. Nam quoniam cum viuificante verbo caro coniuncta est, tota est effecta viuifica. Non enim ad corruptibilem suam naturam iunctum Dei verbum detraxit, sed ipsa ad melioris virtutem elevata est: Quamvis ergo natura carnis, vt caro est, viuificare nequeat, facit tamen hoc, quia totam verbi operarionem suscepit. Corpus enim est, non cuius vis hominis, cuius caro prodesse nihil quicquam potest (non enim Pauli aut Petri aut caeterorum) sed ipsius vitae & faluatoris nostri Iesu Christi corpus, in quo Deitatis ple
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