Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.Quorum mens contentioni indulget, & non sanari, sed vincere cupit, auersa ab ijs, quae recte dicuntur, tantum intenta est in hoc, vt inueniat, quod pro suis partibus loquatur. Schrecklich aber ists / das sie die Lere für Ariamisch ausruffen / welche von vns also gesetzt / vnd erkleret ist / wie die folgende wort ausweisen: De Maiestate officij gloriatur Christus: Si vos Filius liberauerit, vere liberi eritis. Ioan. 8. Item: Data est MIHI (scilicet SOLI, vt Saluacori, secundum Athanasium) omnis illa potestas, videlicet liberandi genus humanum a peccato, & morte, ac dandae vitae aeternae, repellendi hostes, & exercendi iudicij, in quo damnaturus sum incredulos, saluatis fidelibus: omnia denique, quae Mediatori congruunt, non minus potenter, quam sapienter, & mirando cum successu, contra inferorum portas transigendi. Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis von wort zu wort gegeben ist) Von der Maiestet seines ampts rühmet der HERR CHRIstus Joannis am 8. capitel: So euch der Son frey machet / so seid jr recht frey. Item / Matthaei am letzten: Mir (nemlich / MIR allein / als dem Seligmacher / wie Athanasius herrlich daruon redet / vnd DLuther in seiner letzten Predigt zu Eissleben gethan / auch also erkleret) ist gegeben alle gewalt / nemlich / das menschliche Geschlecht von Sünden / vnd tod zu erlösen / das ewige Leben zugeben / die Feinde zuuertreiben / vnd das Gerichte zu halten / darinnen ich die vngleubigen verdammen / vnd die gleubigen werde selig machen / Ja ALLES ist mir endlich gegeben / das dem Mitler zwischen Gott / Quorum mens contentioni indulget, & non sanari, sed vincere cupit, auersa ab ijs, quae rectè dicuntur, tantùm intenta est in hoc, vt inueniat, quod pro suis partibus loquatur. Schrecklich aber ists / das sie die Lere für Ariamisch ausruffen / welche von vns also gesetzt / vnd erkleret ist / wie die folgende wort ausweisen: De Maiestate officij gloriatur Christus: Si vos Filius liberauerit, verè liberi eritis. Ioan. 8. Item: Data est MIHI (scilicet SOLI, vt Saluacori, secundum Athanasium) omnis illa potestas, videlicet liberandi genus humanum à peccato, & morte, ac dandae vitae aeternae, repellendi hostes, & exercendi iudicij, in quo damnaturus sum incredulos, saluatis fidelibus: omnia denique, quae Mediatori congruunt, non minus potenter, quàm sapienter, & mirando cum successu, contra inferorum portas transigendi. Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis von wort zu wort gegeben ist) Von der Maiestet seines ampts rühmet der HERR CHRIstus Joannis am 8. capitel: So euch der Son frey machet / so seid jr recht frey. Item / Matthaei am letzten: Mir (nemlich / MIR allein / als dem Seligmacher / wie Athanasius herrlich daruon redet / vnd DLuther in seiner letzten Predigt zu Eissleben gethan / auch also erkleret) ist gegeben alle gewalt / nemlich / das menschliche Geschlecht von Sünden / vnd tod zu erlösen / das ewige Leben zugeben / die Feinde zuuertreiben / vnd das Gerichte zu halten / darinnen ich die vngleubigen verdammen / vnd die gleubigen werde selig machen / Ja ALLES ist mir endlich gegeben / das dem Mitler zwischen Gott / <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0097" n="93"/> Quorum mens contentioni indulget, & non sanari, sed vincere cupit, auersa ab ijs, quae rectè dicuntur, tantùm intenta est in hoc, vt inueniat, quod pro suis partibus loquatur.</p> <p>Schrecklich aber ists / das sie die Lere für Ariamisch ausruffen / welche von vns also gesetzt / vnd erkleret ist / wie die folgende wort ausweisen:</p> <p>De Maiestate officij gloriatur Christus: Si vos Filius liberauerit, verè liberi eritis. Ioan. <hi rendition="#i">8</hi>. Item: Data est MIHI (scilicet SOLI, vt Saluacori, secundum Athanasium) omnis illa potestas, videlicet liberandi genus humanum à peccato, & morte, ac dandae vitae aeternae, repellendi hostes, & exercendi iudicij, in quo damnaturus sum incredulos, saluatis fidelibus: omnia denique, quae Mediatori congruunt, non minus potenter, quàm sapienter, & mirando cum successu, contra inferorum portas transigendi.</p> <p>Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis von wort zu wort gegeben ist) Von der Maiestet seines ampts rühmet der HERR CHRIstus Joannis am 8. capitel: So euch der Son frey machet / so seid jr recht frey. Item / Matthaei am letzten: Mir (nemlich / MIR allein / als dem Seligmacher / wie Athanasius herrlich daruon redet / vnd DLuther in seiner letzten Predigt zu Eissleben gethan / auch also erkleret) ist gegeben alle gewalt / nemlich / das menschliche Geschlecht von Sünden / vnd tod zu erlösen / das ewige Leben zugeben / die Feinde zuuertreiben / vnd das Gerichte zu halten / darinnen ich die vngleubigen verdammen / vnd die gleubigen werde selig machen / Ja ALLES ist mir endlich gegeben / das dem Mitler zwischen Gott / </p> </div> </body> </text> </TEI> [93/0097]
Quorum mens contentioni indulget, & non sanari, sed vincere cupit, auersa ab ijs, quae rectè dicuntur, tantùm intenta est in hoc, vt inueniat, quod pro suis partibus loquatur.
Schrecklich aber ists / das sie die Lere für Ariamisch ausruffen / welche von vns also gesetzt / vnd erkleret ist / wie die folgende wort ausweisen:
De Maiestate officij gloriatur Christus: Si vos Filius liberauerit, verè liberi eritis. Ioan. 8. Item: Data est MIHI (scilicet SOLI, vt Saluacori, secundum Athanasium) omnis illa potestas, videlicet liberandi genus humanum à peccato, & morte, ac dandae vitae aeternae, repellendi hostes, & exercendi iudicij, in quo damnaturus sum incredulos, saluatis fidelibus: omnia denique, quae Mediatori congruunt, non minus potenter, quàm sapienter, & mirando cum successu, contra inferorum portas transigendi.
Das ist / (wie es in vnser teutschen bekentnis von wort zu wort gegeben ist) Von der Maiestet seines ampts rühmet der HERR CHRIstus Joannis am 8. capitel: So euch der Son frey machet / so seid jr recht frey. Item / Matthaei am letzten: Mir (nemlich / MIR allein / als dem Seligmacher / wie Athanasius herrlich daruon redet / vnd DLuther in seiner letzten Predigt zu Eissleben gethan / auch also erkleret) ist gegeben alle gewalt / nemlich / das menschliche Geschlecht von Sünden / vnd tod zu erlösen / das ewige Leben zugeben / die Feinde zuuertreiben / vnd das Gerichte zu halten / darinnen ich die vngleubigen verdammen / vnd die gleubigen werde selig machen / Ja ALLES ist mir endlich gegeben / das dem Mitler zwischen Gott /
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Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 93. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/97>, abgerufen am 23.07.2024. |