Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.Exinaniuit SEMETIPSVM VERBVM Nota au ream regulam tractandi scripturam.voluntarie, & factum est subditum Patri vsque ad mortem. Quando igitur ex ijs, quae dispensatiue vel facta sunt, vel dicta propter carnem, & humanitatem, extolluntur quidam contra cognitionem Filij, dicentes non esse Deum verum, & Filium secundum naturam eum, qui humana forma: tunc omnem celsitudinem extollentem se demoliemur, si subuerterimus opiniones, quas illi sentire voluerunt, & accommodauerimus omnem sensum ad dispensationem obedientiae. Filium enim factum in mensuris humanitatis decebat humana non auersari. Haec Cyrillus. Tomo 3. libro 1. de recta fide, ad Reginas. pag. 298. Fol. Apol. Erf. 78. a.So viel nu den Spruch Athanasij belanget / Data est Christo omnis potestas, vt Saluatori: können die Herrn Verfasser nicht fürüber / sondern müssen wider jhren willen bekennen / das solchs Athanasij wort / vnd meinung sey. Damit sie aber nicht dafür angesehen werden / als geben sie der Warheit gewonnen (welchs jhnen doch kein schande were / wenn sie sich Gott zu ehren vberwinden könten) so suchen sie jhre Sophisticam herfür / vnd sagen / das wir in assertione catholica, positione. 24. den Spruch Athanasij vnrecht ausgelegt / vnd ein jrrige meinung darunter verborgen. Schemen sich auch nicht / wider jhr Gewissen vns öffentlich zu beschüldigen / als wolten wir mit vnser Lehr die Leute gern mit dem Arianisino beschmitzen / (denn solche höffliche wort brauchen sie) daraus freilich zusehen / das sie / an statt bestendiges grundes / daran es jnen allzeit mangelt / zur verleumbdung schreiten / vnd beweisen mit jhrem eigen exempel / das Maxentius recht gesagt: Exinaniuit SEMETIPSVM VERBVM Nota au ream regulam tractandi scripturam.voluntariè, & factum est subditum Patri vsque ad mortem. Quando igitur ex ijs, quae dispensatiuè vel facta sunt, vel dicta propter carnem, & humanitatem, extolluntur quidam contra cognitionem Filij, dicentes non esse Deum verum, & Filium secundum naturam eum, qui humana forma: tunc omnem celsitudinem extollentem se demoliemur, si subuerterimus opiniones, quas illi sentire voluerunt, & accommodauerimus omnem sensum ad dispensationem obedientiae. Filium enim factum in mensuris humanitatis decebat humana non auersari. Haec Cyrillus. Tomo 3. libro 1. de recta fide, ad Reginas. pag. 298. Fol. Apol. Erf. 78. a.So viel nu den Spruch Athanasij belanget / Data est Christo omnis potestas, vt Saluatori: können die Herrn Verfasser nicht fürüber / sondern müssen wider jhren willen bekennen / das solchs Athanasij wort / vnd meinung sey. Damit sie aber nicht dafür angesehen werden / als geben sie der Warheit gewonnen (welchs jhnen doch kein schande were / wenn sie sich Gott zu ehren vberwinden könten) so suchen sie jhre Sophisticam herfür / vnd sagen / das wir in assertione catholica, positione. 24. den Spruch Athanasij vnrecht ausgelegt / vnd ein jrrige meinung darunter verborgen. Schemen sich auch nicht / wider jhr Gewissen vns öffentlich zu beschüldigen / als wolten wir mit vnser Lehr die Leute gern mit dem Arianisino beschmitzen / (denn solche höffliche wort brauchen sie) daraus freilich zusehen / das sie / an statt bestendiges grundes / daran es jnen allzeit mangelt / zur verleumbdung schreiten / vnd beweisen mit jhrem eigen exempel / das Maxentius recht gesagt: <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0096" n="92"/> <p>Exinaniuit SEMETIPSVM VERBVM <note place="left">Nota au ream regulam tractandi scripturam.</note>voluntariè, & factum est subditum Patri vsque ad mortem. Quando igitur ex ijs, quae dispensatiuè vel facta sunt, vel dicta propter carnem, & humanitatem, extolluntur quidam contra cognitionem Filij, dicentes non esse Deum verum, & Filium secundum naturam eum, qui humana forma: tunc omnem celsitudinem extollentem se demoliemur, si subuerterimus opiniones, quas illi sentire voluerunt, & accommodauerimus omnem sensum ad dispensationem obedientiae. 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Schemen sich auch nicht / wider jhr Gewissen vns öffentlich zu beschüldigen / als wolten wir mit vnser Lehr die Leute gern mit dem Arianisino beschmitzen / (denn solche höffliche wort brauchen sie) daraus freilich zusehen / das sie / an statt bestendiges grundes / daran es jnen allzeit mangelt / zur verleumbdung schreiten / vnd beweisen mit jhrem eigen exempel / das Maxentius recht gesagt: </p> </div> </body> </text> </TEI> [92/0096]
Exinaniuit SEMETIPSVM VERBVM voluntariè, & factum est subditum Patri vsque ad mortem. Quando igitur ex ijs, quae dispensatiuè vel facta sunt, vel dicta propter carnem, & humanitatem, extolluntur quidam contra cognitionem Filij, dicentes non esse Deum verum, & Filium secundum naturam eum, qui humana forma: tunc omnem celsitudinem extollentem se demoliemur, si subuerterimus opiniones, quas illi sentire voluerunt, & accommodauerimus omnem sensum ad dispensationem obedientiae. Filium enim factum in mensuris humanitatis decebat humana non auersari. Haec Cyrillus. Tomo 3. libro 1. de recta fide, ad Reginas. pag. 298.
Nota au ream regulam tractandi scripturam. So viel nu den Spruch Athanasij belanget / Data est Christo omnis potestas, vt Saluatori: können die Herrn Verfasser nicht fürüber / sondern müssen wider jhren willen bekennen / das solchs Athanasij wort / vnd meinung sey.
Damit sie aber nicht dafür angesehen werden / als geben sie der Warheit gewonnen (welchs jhnen doch kein schande were / wenn sie sich Gott zu ehren vberwinden könten) so suchen sie jhre Sophisticam herfür / vnd sagen / das wir in assertione catholica, positione. 24. den Spruch Athanasij vnrecht ausgelegt / vnd ein jrrige meinung darunter verborgen. Schemen sich auch nicht / wider jhr Gewissen vns öffentlich zu beschüldigen / als wolten wir mit vnser Lehr die Leute gern mit dem Arianisino beschmitzen / (denn solche höffliche wort brauchen sie) daraus freilich zusehen / das sie / an statt bestendiges grundes / daran es jnen allzeit mangelt / zur verleumbdung schreiten / vnd beweisen mit jhrem eigen exempel / das Maxentius recht gesagt:
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Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 92. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/96>, abgerufen am 23.07.2024. |