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Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.

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stet / vnd almacht nicht gleich gemacht / noch den vnterscheid zwischen dem Schöpffer / vnd geschöpff auffgehoben / oder seinem fleisch göttliche eigenschafft mitgeteilt.

Denn solchs dem ewigen Decret seines Vaters / vnd demnach allem demselbigen gewalt / die er vom Vater / als ein gesanter empfangen / zu wider sein würde. Sintemal er in die Welt geschickt / die arme verlorne Menschen selig zu machen / nicht aber die Menschliche natur / als sein geschöpff / der Göttlichen ewigen natur / als der Schöpfferin / in sich an krafft / macht / weisheit / noch herrligkeit gleich zu machen. Denn dadurch er sich selbst würde degradirt / geunehret / vnd verleugnet haben.

Wie nu die Menscheit nicht kan zur Gottheit werden / ob wol Gottheit / vnd Menscheit in Christo ein Person ist / also kan auch die Menscheit nicht allmechtig / alwissend / noch vnendlich werden / ob wol der Mensch Christus / oder des Menschen Son / das ist / dieselbige Person / die Gott / vnd Mensch ist / warhafftig / vnd in der that ist Almechtig / alwissend / vnd allenthalben / oder vnentlich / nicht aber der Menschlichen / sondern der göttlichen Natur halben.

Vnd ist sich hoch zuuerwundern / das etlichen / als D. Heshusio / vnd andern / die es mit jm halten / das licht der warheit in dem auffgangen / das sie die proposition, Caro Christi est vbique, mit bestendigem grunde / so wol als wir / vnd alle rechtgleubigen / ernstlich verwerffen / vnd nichts desto weniger vber den andern beyden: Caro Christi est omnipotens, & omniscia, noch halten / da sie doch hieuon eben so wenig / als von jener zeugnis der heiligen Schrifft / vnd alten Väter anziehen können.

stet / vnd almacht nicht gleich gemacht / noch den vnterscheid zwischen dem Schöpffer / vnd geschöpff auffgehoben / oder seinem fleisch göttliche eigenschafft mitgeteilt.

Denn solchs dem ewigen Decret seines Vaters / vnd demnach allem demselbigen gewalt / die er vom Vater / als ein gesanter empfangen / zu wider sein würde. Sintemal er in die Welt geschickt / die arme verlorne Menschen selig zu machẽ / nicht aber die Menschliche natur / als sein geschöpff / der Göttlichen ewigen natur / als der Schöpfferin / in sich an krafft / macht / weisheit / noch herrligkeit gleich zu machen. Denn dadurch er sich selbst würde degradirt / geunehret / vnd verleugnet haben.

Wie nu die Menscheit nicht kan zur Gottheit werden / ob wol Gottheit / vnd Menscheit in Christo ein Person ist / also kan auch die Menscheit nicht allmechtig / alwissend / noch vnendlich werden / ob wol der Mensch Christus / oder des Menschen Son / das ist / dieselbige Person / die Gott / vnd Mensch ist / warhafftig / vnd in der that ist Almechtig / alwissend / vnd allenthalben / oder vnentlich / nicht aber der Menschlichen / sondern der göttlichen Natur halben.

Vnd ist sich hoch zuuerwundern / das etlichen / als D. Heshusio / vnd andern / die es mit jm halten / das licht der warheit in dem auffgangen / das sie die proposition, Caro Christi est vbique, mit bestendigem grunde / so wol als wir / vnd alle rechtgleubigen / ernstlich verwerffen / vnd nichts desto weniger vber den andern beyden: Caro Christi est omnipotens, & omniscia, noch halten / da sie doch hieuon eben so wenig / als von jener zeugnis der heiligen Schrifft / vnd alten Väter anziehen können.

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[58/0062] stet / vnd almacht nicht gleich gemacht / noch den vnterscheid zwischen dem Schöpffer / vnd geschöpff auffgehoben / oder seinem fleisch göttliche eigenschafft mitgeteilt. Denn solchs dem ewigen Decret seines Vaters / vnd demnach allem demselbigen gewalt / die er vom Vater / als ein gesanter empfangen / zu wider sein würde. Sintemal er in die Welt geschickt / die arme verlorne Menschen selig zu machẽ / nicht aber die Menschliche natur / als sein geschöpff / der Göttlichen ewigen natur / als der Schöpfferin / in sich an krafft / macht / weisheit / noch herrligkeit gleich zu machen. Denn dadurch er sich selbst würde degradirt / geunehret / vnd verleugnet haben. Wie nu die Menscheit nicht kan zur Gottheit werden / ob wol Gottheit / vnd Menscheit in Christo ein Person ist / also kan auch die Menscheit nicht allmechtig / alwissend / noch vnendlich werden / ob wol der Mensch Christus / oder des Menschen Son / das ist / dieselbige Person / die Gott / vnd Mensch ist / warhafftig / vnd in der that ist Almechtig / alwissend / vnd allenthalben / oder vnentlich / nicht aber der Menschlichen / sondern der göttlichen Natur halben. Vnd ist sich hoch zuuerwundern / das etlichen / als D. Heshusio / vnd andern / die es mit jm halten / das licht der warheit in dem auffgangen / das sie die proposition, Caro Christi est vbique, mit bestendigem grunde / so wol als wir / vnd alle rechtgleubigen / ernstlich verwerffen / vnd nichts desto weniger vber den andern beyden: Caro Christi est omnipotens, & omniscia, noch halten / da sie doch hieuon eben so wenig / als von jener zeugnis der heiligen Schrifft / vnd alten Väter anziehen können.

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 58. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/62>, abgerufen am 24.11.2024.