Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.NAch dem aber in dieser vnser notwendigen verantwortung / vieler newen Scribenten vnd Lerer mit Namen gedacht worden ist / so erinnern wir zum beschluss alhie den Christlichen Leser / das solches keiner andern vrsach halben geschehen / denn die Warheit desto mehr zu befürdern / vnd allen verdacht abzuwenden / als dichteten wir vff das gegenteil solche Lehr / oder opinion / der sie nicht zu vberweisen / viel weniger gestendig sein möchten. Dieweil denn die Herrn Verfasser sich hin vnd wider in jhrer Apologien / vff fernere der jrigen erklerungen beruffen / so haben wir Gewissens / vnd ampts halben keins wegs vmbgehen können (wiewol nicht ohne verdriesliche mühe / vnd mit vieler zeit anwendung / die wir / wens nur vmb vns / vnd nicht viel mehr vmb der Kirchen / vnd gantzer posteritet heil vnd wolfart zu thun wer / wol besser hetten anzulegen gewüst) jhre bücher / disputationes, vnd Predigten (so viel wir derselbigen zu wegen gebracht) für die hand zunemen / vnd mit fleis zu durchsehen. Wie wir denn an jedem Ort / Buch / blath / zeil / vnd wort / neben der autorum Namen (mit welchen wir sonst in vngüte nichts zuthun / sondern jhnen allen guten willen jeder zeit nach vermögen / salua tamen semper pietate & veritate, zu erzeigen / vns hiemit erbotten haben wollen) specificirt / vnd angezogen / welchs wir alles (wie gemelt) der rechtgleubigen Kirchen zu vrteilen vbergeben. Vnd bitten nochmals vmb Gottes willen / die hohe Christliche Obrigkeit in Deutschland (für welcher heil vnd wolfart / an Leib vnd Seel / wir tag vnd nacht bitten) wolle nach dem exempel der alten hochlöblichen Keyser / Constantini / Theodosij / Marciani / etc. NAch dem aber in dieser vnser notwendigen verantwortung / vieler newen Scribenten vnd Lerer mit Namen gedacht worden ist / so eriñern wir zum beschluss alhie den Christlichen Leser / das solches keiner andern vrsach halben geschehen / denn die Warheit desto mehr zu befürdern / vnd allen verdacht abzuwenden / als dichteten wir vff das gegenteil solche Lehr / oder opinion / der sie nicht zu vberweisen / viel weniger gestendig sein möchten. Dieweil denn die Herrn Verfasser sich hin vnd wider in jhrer Apologien / vff fernere der jrigen erklerungen beruffen / so haben wir Gewissens / vnd ampts halben keins wegs vmbgehen können (wiewol nicht ohne verdriesliche mühe / vnd mit vieler zeit anwendung / die wir / wens nur vmb vns / vnd nicht viel mehr vmb der Kirchen / vnd gantzer posteritet heil vnd wolfart zu thun wer / wol besser hetten anzulegen gewüst) jhre bücher / disputationes, vnd Predigten (so viel wir derselbigen zu wegen gebracht) für die hand zunemen / vnd mit fleis zu durchsehen. Wie wir denn an jedem Ort / Buch / blath / zeil / vnd wort / neben der autorum Namen (mit welchen wir sonst in vngüte nichts zuthun / sondern jhnen allen guten willen jeder zeit nach vermögen / salua tamen semper pietate & veritate, zu erzeigen / vns hiemit erbotten haben wollen) specificirt / vnd angezogen / welchs wir alles (wie gemelt) der rechtgleubigen Kirchen zu vrteilen vbergeben. Vnd bitten nochmals vmb Gottes willen / die hohe Christliche Obrigkeit in Deutschland (für welcher heil vnd wolfart / an Leib vnd Seel / wir tag vnd nacht bitten) wolle nach dem exempel der alten hochlöblichẽ Keyser / Cõstantini / Theodosij / Marciani / etc. <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0508" n="504"/> <p>NAch dem aber in dieser vnser notwendigen verantwortung / vieler newen Scribenten vnd Lerer mit Namen gedacht worden ist / so eriñern wir zum beschluss alhie den Christlichen Leser / das solches keiner andern vrsach halben geschehen / denn die Warheit desto mehr zu befürdern / vnd allen verdacht abzuwenden / als dichteten wir vff das gegenteil solche Lehr / oder opinion / der sie nicht zu vberweisen / viel weniger gestendig sein möchten. Dieweil denn die Herrn Verfasser sich hin vnd wider in jhrer Apologien / vff fernere der jrigen erklerungen beruffen / so haben wir Gewissens / vnd ampts halben keins wegs vmbgehen können (wiewol nicht ohne verdriesliche mühe / vnd mit vieler zeit anwendung / die wir / wens nur vmb vns / vnd nicht viel mehr vmb der Kirchen / vnd gantzer posteritet heil vnd wolfart zu thun wer / wol besser hetten anzulegen gewüst) jhre bücher / disputationes, vnd Predigten (so viel wir derselbigen zu wegen gebracht) für die hand zunemen / vnd mit fleis zu durchsehen. Wie wir denn an jedem Ort / Buch / blath / zeil / vnd wort / neben der autorum Namen (mit welchen wir sonst in vngüte nichts zuthun / sondern jhnen allen guten willen jeder zeit nach vermögen / salua tamen semper pietate & veritate, zu erzeigen / vns hiemit erbotten haben wollen) specificirt / vnd angezogen / welchs wir alles (wie gemelt) der rechtgleubigen Kirchen zu vrteilen vbergeben. Vnd bitten nochmals vmb Gottes willen / die hohe Christliche Obrigkeit in Deutschland (für welcher heil vnd wolfart / an Leib vnd Seel / wir tag vnd nacht bitten) wolle nach dem exempel der alten hochlöblichẽ Keyser / Cõstantini / Theodosij / Marciani / etc. </p> </div> </body> </text> </TEI> [504/0508]
NAch dem aber in dieser vnser notwendigen verantwortung / vieler newen Scribenten vnd Lerer mit Namen gedacht worden ist / so eriñern wir zum beschluss alhie den Christlichen Leser / das solches keiner andern vrsach halben geschehen / denn die Warheit desto mehr zu befürdern / vnd allen verdacht abzuwenden / als dichteten wir vff das gegenteil solche Lehr / oder opinion / der sie nicht zu vberweisen / viel weniger gestendig sein möchten. Dieweil denn die Herrn Verfasser sich hin vnd wider in jhrer Apologien / vff fernere der jrigen erklerungen beruffen / so haben wir Gewissens / vnd ampts halben keins wegs vmbgehen können (wiewol nicht ohne verdriesliche mühe / vnd mit vieler zeit anwendung / die wir / wens nur vmb vns / vnd nicht viel mehr vmb der Kirchen / vnd gantzer posteritet heil vnd wolfart zu thun wer / wol besser hetten anzulegen gewüst) jhre bücher / disputationes, vnd Predigten (so viel wir derselbigen zu wegen gebracht) für die hand zunemen / vnd mit fleis zu durchsehen. Wie wir denn an jedem Ort / Buch / blath / zeil / vnd wort / neben der autorum Namen (mit welchen wir sonst in vngüte nichts zuthun / sondern jhnen allen guten willen jeder zeit nach vermögen / salua tamen semper pietate & veritate, zu erzeigen / vns hiemit erbotten haben wollen) specificirt / vnd angezogen / welchs wir alles (wie gemelt) der rechtgleubigen Kirchen zu vrteilen vbergeben. Vnd bitten nochmals vmb Gottes willen / die hohe Christliche Obrigkeit in Deutschland (für welcher heil vnd wolfart / an Leib vnd Seel / wir tag vnd nacht bitten) wolle nach dem exempel der alten hochlöblichẽ Keyser / Cõstantini / Theodosij / Marciani / etc.
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Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 504. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/508>, abgerufen am 23.07.2024. |