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Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.

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Denn sonst wer sie an Weisheit / vnd tugend nicht volkomen: in massen Adam / vnd Eua / da sie Götter sein wolten / vnd sich wider Gottes Ordnung zu vergreiffen gelüsten liessen / auffhöreten weis / vnd from zu sein / sondern fielen in thorheit / vnd Sünde: welches alles von Christo weder gedacht / noch gesagt werden kan / oder sol.

Derwegen auch der Apostel 1. Cor. 15. die vniuersalem, das Gott alles Christo dem Menschen vnter seine Füsse gethan / mit einer exception gleich restringirt / wie folget: Wenn aber die Schrifft / oder der Psalm saget / das es alles vnterthan sey / ists offenbar / das ausgenomen ist / der jm alles vnterthan hat.

Vber diß kan auch mit nichten widersprochen / noch geleugnet werden: Nemlich / ob gleich der menschlichen Natur in Christo sterck / Weisheit / vnd freyheit zu thun / zu wissen / vnd zu sein / was / wenn / wie / vnd wo sie wil / so volkomen ist / das sie dißfals alle Creaturn / nicht allein die ausserwelten Menschen / als seine miteonsorten / vnd blutuerwanten / sondern auch die Engel / Ertzengel / vnd Thronen selbst / vnaussprechlicher weis vbertrifft (wie wir hiebey auch gern zugeben / vnd gleuben / das die Menscheit Christi jtzt in der herrligkeit / die zeit / stund / vnd minuten des letzten gerichts / vnd dergleichen alles wisse / welchs jhr im stand der nidrigkeit vmb vnsert willen verborgen war) So erreicht sie doch keins wegs darumb die volkomenheit des Schöpffers selbst.

Vnd folget gleichwol nicht / das die volkomenheit der menschlichen Natur in Christo (eigentlich zu reden) sey quiddam medium, zwischen der göttlichen almacht / oder alwissenheit / vnd der Engeln / oder ausserwelten Menschen

Denn sonst wer sie an Weisheit / vnd tugend nicht volkomen: in massen Adam / vnd Eua / da sie Götter sein wolten / vnd sich wider Gottes Ordnung zu vergreiffen gelüsten liessen / auffhöreten weis / vnd from zu sein / sondern fielen in thorheit / vnd Sünde: welches alles von Christo weder gedacht / noch gesagt werden kan / oder sol.

Derwegen auch der Apostel 1. Cor. 15. die vniuersalem, das Gott alles Christo dem Menschen vnter seine Füsse gethan / mit einer exception gleich restringirt / wie folget: Wenn aber die Schrifft / oder der Psalm saget / das es alles vnterthan sey / ists offenbar / das ausgenomen ist / der jm alles vnterthan hat.

Vber diß kan auch mit nichten widersprochen / noch geleugnet werden: Nemlich / ob gleich der menschlichen Natur in Christo sterck / Weisheit / vnd freyheit zu thun / zu wissen / vnd zu sein / was / wenn / wie / vnd wo sie wil / so volkomen ist / das sie dißfals alle Creaturn / nicht allein die ausserwelten Menschen / als seine miteonsorten / vnd blutuerwanten / sondern auch die Engel / Ertzengel / vnd Thronen selbst / vnaussprechlicher weis vbertrifft (wie wir hiebey auch gern zugeben / vnd gleuben / das die Menscheit Christi jtzt in der herrligkeit / die zeit / stund / vnd minuten des letzten gerichts / vnd dergleichen alles wisse / welchs jhr im stand der nidrigkeit vmb vnsert willen verborgen war) So erreicht sie doch keins wegs darumb die volkomenheit des Schöpffers selbst.

Vnd folget gleichwol nicht / das die volkomenheit der menschlichen Natur in Christo (eigentlich zu reden) sey quiddam medium, zwischen der göttlichen almacht / oder alwissenheit / vnd der Engeln / oder ausserwelten Menschen

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[401/0405] Denn sonst wer sie an Weisheit / vnd tugend nicht volkomen: in massen Adam / vnd Eua / da sie Götter sein wolten / vnd sich wider Gottes Ordnung zu vergreiffen gelüsten liessen / auffhöreten weis / vnd from zu sein / sondern fielen in thorheit / vnd Sünde: welches alles von Christo weder gedacht / noch gesagt werden kan / oder sol. Derwegen auch der Apostel 1. Cor. 15. die vniuersalem, das Gott alles Christo dem Menschen vnter seine Füsse gethan / mit einer exception gleich restringirt / wie folget: Wenn aber die Schrifft / oder der Psalm saget / das es alles vnterthan sey / ists offenbar / das ausgenomen ist / der jm alles vnterthan hat. Vber diß kan auch mit nichten widersprochen / noch geleugnet werden: Nemlich / ob gleich der menschlichen Natur in Christo sterck / Weisheit / vnd freyheit zu thun / zu wissen / vnd zu sein / was / wenn / wie / vnd wo sie wil / so volkomen ist / das sie dißfals alle Creaturn / nicht allein die ausserwelten Menschen / als seine miteonsorten / vnd blutuerwanten / sondern auch die Engel / Ertzengel / vnd Thronen selbst / vnaussprechlicher weis vbertrifft (wie wir hiebey auch gern zugeben / vnd gleuben / das die Menscheit Christi jtzt in der herrligkeit / die zeit / stund / vnd minuten des letzten gerichts / vnd dergleichen alles wisse / welchs jhr im stand der nidrigkeit vmb vnsert willen verborgen war) So erreicht sie doch keins wegs darumb die volkomenheit des Schöpffers selbst. Vnd folget gleichwol nicht / das die volkomenheit der menschlichen Natur in Christo (eigentlich zu reden) sey quiddam medium, zwischen der göttlichen almacht / oder alwissenheit / vnd der Engeln / oder ausserwelten Menschen

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 401. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/405>, abgerufen am 25.11.2024.