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Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.

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In summa; dieweil D. Johan Matthaeus die vbiquistische trewme von der almechtigkeit / alwissenheit / vnd allenthalbgegenwertigkeit des fleisches Christi wil helffen / nach all seinem vermögen / als ein gedingter Bileam / wider sein Gewissen / allein vmbs bauchs willen verkleistern / vnd bementeln / so masset er jhm selbst an die alwissenheit / wil sich für ein Hertzkündiger auffwerffen / vnd (so fern man dem Concordibuch nicht durchaus vnterschreibe / vnd recht gebe) mit keiner schrifftmessigen erklerunge zufrieden sein / wider den Spruch des Apostels: Mit dem Hertzen gleubt man zur Gerechtigkeit / mit dem Munde bekennet man zur Seligkeit. Rom. 10. Diß sind wir jm nicht schuldig einzureumen / sondern befehlen das vrteil dem allein gerechten Richter / vnd warhafftigen Hertzkündiger Jesu Christo.

Aber hieuon auff dißmal / vnd an diesem Ort gnug. Wer bey dem hellen Mittagliecht mutwillig der Warheit zuwider / vnd blind sein wil / der sey jmer hin blind. Qui coecutit, coecutiat adhuc: Et qui sordidus est, sordescat adhuc. Apoc. 22. Sein schuld sey vff jhm.

Das sechs vnd zwentzigste Anhaltische Argument.
XXVI.

SO ist nu zum sechs vnd zwentzigsten offenbar / vnd zugleich durchs vörige argument augenscheinlich erwiesen / das es nicht allein der vnwandelbaren Regel göttlicher Warheit / vnd Ordnung / sondern auch dem gemeinen verstand aller vernünfftigen Menschen / ja allen natürlichen / göttlichen / vnd vblichen

In summa; dieweil D. Johan Matthaeus die vbiquistische trewme von der almechtigkeit / alwissenheit / vnd allenthalbgegenwertigkeit des fleisches Christi wil helffen / nach all seinem vermögen / als ein gedingter Bileam / wider sein Gewissen / allein vmbs bauchs willen verkleistern / vnd bementeln / so masset er jhm selbst an die alwissenheit / wil sich für ein Hertzkündiger auffwerffen / vnd (so fern man dem Concordibuch nicht durchaus vnterschreibe / vnd recht gebe) mit keiner schrifftmessigen erklerunge zufrieden sein / wider den Spruch des Apostels: Mit dem Hertzen gleubt man zur Gerechtigkeit / mit dem Munde bekennet man zur Seligkeit. Rom. 10. Diß sind wir jm nicht schuldig einzureumen / sondern befehlen das vrteil dem allein gerechten Richter / vnd warhafftigen Hertzkündiger Jesu Christo.

Aber hieuon auff dißmal / vnd an diesem Ort gnug. Wer bey dem hellen Mittagliecht mutwillig der Warheit zuwider / vnd blind sein wil / der sey jmer hin blind. Qui coecutit, coecutiat adhuc: Et qui sordidus est, sordescat adhuc. Apoc. 22. Sein schuld sey vff jhm.

Das sechs vnd zwentzigste Anhaltische Argument.
XXVI.

SO ist nu zum sechs vnd zwentzigsten offenbar / vnd zugleich durchs vörige argument augenscheinlich erwiesen / das es nicht allein der vnwandelbaren Regel göttlicher Warheit / vnd Ordnung / sondern auch dem gemeinen verstand aller vernünfftigen Menschen / ja allen natürlichen / göttlichen / vnd vblichen

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[316/0320] In summa; dieweil D. Johan Matthaeus die vbiquistische trewme von der almechtigkeit / alwissenheit / vnd allenthalbgegenwertigkeit des fleisches Christi wil helffen / nach all seinem vermögen / als ein gedingter Bileam / wider sein Gewissen / allein vmbs bauchs willen verkleistern / vnd bementeln / so masset er jhm selbst an die alwissenheit / wil sich für ein Hertzkündiger auffwerffen / vnd (so fern man dem Concordibuch nicht durchaus vnterschreibe / vnd recht gebe) mit keiner schrifftmessigen erklerunge zufrieden sein / wider den Spruch des Apostels: Mit dem Hertzen gleubt man zur Gerechtigkeit / mit dem Munde bekennet man zur Seligkeit. Rom. 10. Diß sind wir jm nicht schuldig einzureumen / sondern befehlen das vrteil dem allein gerechten Richter / vnd warhafftigen Hertzkündiger Jesu Christo. Aber hieuon auff dißmal / vnd an diesem Ort gnug. Wer bey dem hellen Mittagliecht mutwillig der Warheit zuwider / vnd blind sein wil / der sey jmer hin blind. Qui coecutit, coecutiat adhuc: Et qui sordidus est, sordescat adhuc. Apoc. 22. Sein schuld sey vff jhm. Das sechs vnd zwentzigste Anhaltische Argument. SO ist nu zum sechs vnd zwentzigsten offenbar / vnd zugleich durchs vörige argument augenscheinlich erwiesen / das es nicht allein der vnwandelbaren Regel göttlicher Warheit / vnd Ordnung / sondern auch dem gemeinen verstand aller vernünfftigen Menschen / ja allen natürlichen / göttlichen / vnd vblichen

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 316. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/320>, abgerufen am 18.11.2024.