Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.den ist) So kan ja nicht bestehen / das die beide Naturn in Christo wesentlich / vnd in der that / was die eigenschafften betrifft / von einander vnterschieden / vnd zugleich die menschliche Natur der göttlichen eigenschafft / obwol nicht wesentlich / jedoch in der that (realiter) teilhafftig worden sey. Sönderlich dieweil in dem geheimnis von der allerheiligsten Dreyeinigkeit Gottes / die realis distinctio personarum nicht gehet vff das jenige / das zugleich realiter, vnd essentialiter Gott Vater / Son / vnd heiliger Geist vnter sich gemein haben / Söndern viel mehr vff das jenige / nach welchem Vater / Sohn / vnd heiliger Geist / sind warhafftig / vnd in der that / alius, & alius; ob sie wol mit nichten sein / noch sein können aliud, & aliud. In Christo aber ist beides / realis distinctio, vnd realis communicatio vff einerley obiect der natürlichen göttlichen eigenschafften gericht / das nemlich / vermöge dieser opinion / die menschliche Natur / nach denselbigen göttlichen eigenschafften / als da sind almacht / alwissenheit / allenthalbenheit / glori / vnd Maiestet / zugleich von der Gottheit vnterschieden / vnd nicht vnterschieden sein sol. Nur das man es mit dieser nichtigen / vnd in sich selbst widerwertiger gloss / oder farb zu beschönen sich bemühet / nemlich / die distinctio idiomatum vtriusque naturae sey zugleich realis, vnd essentialis, thetlich / vnd wesentlich: die communicatio aber idiomatum, sey wol realis, jedoch nicht essentialis. Item / das one grund / vnd der Sachen selbst zuwider fürgegeben wird; die distinctio begreiffe beider Naturn idiomata; die communicatio aber / die in der that geschehe / sey nur vom fleisch Christi zuuerstehen / welchem die göttlichen eigenschafft widerfahren / vnd aus den ist) So kan ja nicht bestehen / das die beide Naturn in Christo wesentlich / vnd in der that / was die eigenschafften betrifft / von einander vnterschieden / vnd zugleich die menschliche Natur der göttlichen eigenschafft / obwol nicht wesentlich / jedoch in der that (realiter) teilhafftig worden sey. Sönderlich dieweil in dem geheimnis von der allerheiligsten Dreyeinigkeit Gottes / die realis distinctio personarum nicht gehet vff das jenige / das zugleich realiter, vnd essentialiter Gott Vater / Son / vnd heiliger Geist vnter sich gemein haben / Söndern viel mehr vff das jenige / nach welchem Vater / Sohn / vnd heiliger Geist / sind warhafftig / vnd in der that / alius, & alius; ob sie wol mit nichten sein / noch sein können aliud, & aliud. In Christo aber ist beides / realis distinctio, vnd realis communicatio vff einerley obiect der natürlichen göttlichen eigenschafften gericht / das nemlich / vermöge dieser opinion / die menschliche Natur / nach denselbigen göttlichen eigenschafften / als da sind almacht / alwissenheit / allenthalbenheit / glori / vnd Maiestet / zugleich von der Gottheit vnterschieden / vnd nicht vnterschieden sein sol. Nur das man es mit dieser nichtigen / vnd in sich selbst widerwertiger gloss / oder farb zu beschönen sich bemühet / nemlich / die distinctio idiomatum vtriusque naturae sey zugleich realis, vnd essentialis, thetlich / vnd wesentlich: die communicatio aber idiomatum, sey wol realis, jedoch nicht essentialis. Item / das one grund / vnd der Sachen selbst zuwider fürgegeben wird; die distinctio begreiffe beider Naturn idiomata; die communicatio aber / die in der that geschehe / sey nur vom fleisch Christi zuuerstehen / welchem die göttlichen eigenschafft widerfahren / vnd aus <TEI> <text> <body> <div> <p><pb facs="#f0304" n="300"/> den ist) So kan ja nicht bestehen / das die beide Naturn in Christo wesentlich / vnd in der that / was die eigenschafften betrifft / von einander vnterschieden / vnd zugleich die menschliche Natur der göttlichen eigenschafft / obwol nicht wesentlich / jedoch in der that (realiter) teilhafftig worden sey. Sönderlich dieweil in dem geheimnis von der allerheiligsten Dreyeinigkeit Gottes / die realis distinctio personarum nicht gehet vff das jenige / das zugleich realiter, vnd essentialiter Gott Vater / Son / vnd heiliger Geist vnter sich gemein haben / Söndern viel mehr vff das jenige / nach welchem Vater / Sohn / vnd heiliger Geist / sind warhafftig / vnd in der that / alius, & alius; ob sie wol mit nichten sein / noch sein können aliud, & aliud.</p> <p>In Christo aber ist beides / realis distinctio, vnd realis communicatio vff einerley obiect der natürlichen göttlichen eigenschafften gericht / das nemlich / vermöge dieser opinion / die menschliche Natur / nach denselbigen göttlichen eigenschafften / als da sind almacht / alwissenheit / allenthalbenheit / glori / vnd Maiestet / zugleich von der Gottheit vnterschieden / vnd nicht vnterschieden sein sol. Nur das man es mit dieser nichtigen / vnd in sich selbst widerwertiger gloss / oder farb zu beschönen sich bemühet / nemlich / die distinctio idiomatum vtriusque naturae sey zugleich realis, vnd essentialis, thetlich / vnd wesentlich: die communicatio aber idiomatum, sey wol realis, jedoch nicht essentialis. Item / das one grund / vnd der Sachen selbst zuwider fürgegeben wird; die distinctio begreiffe beider Naturn idiomata; die communicatio aber / die in der that geschehe / sey nur vom fleisch Christi zuuerstehen / welchem die göttlichen eigenschafft widerfahren / vnd aus </p> </div> </body> </text> </TEI> [300/0304]
den ist) So kan ja nicht bestehen / das die beide Naturn in Christo wesentlich / vnd in der that / was die eigenschafften betrifft / von einander vnterschieden / vnd zugleich die menschliche Natur der göttlichen eigenschafft / obwol nicht wesentlich / jedoch in der that (realiter) teilhafftig worden sey. Sönderlich dieweil in dem geheimnis von der allerheiligsten Dreyeinigkeit Gottes / die realis distinctio personarum nicht gehet vff das jenige / das zugleich realiter, vnd essentialiter Gott Vater / Son / vnd heiliger Geist vnter sich gemein haben / Söndern viel mehr vff das jenige / nach welchem Vater / Sohn / vnd heiliger Geist / sind warhafftig / vnd in der that / alius, & alius; ob sie wol mit nichten sein / noch sein können aliud, & aliud.
In Christo aber ist beides / realis distinctio, vnd realis communicatio vff einerley obiect der natürlichen göttlichen eigenschafften gericht / das nemlich / vermöge dieser opinion / die menschliche Natur / nach denselbigen göttlichen eigenschafften / als da sind almacht / alwissenheit / allenthalbenheit / glori / vnd Maiestet / zugleich von der Gottheit vnterschieden / vnd nicht vnterschieden sein sol. Nur das man es mit dieser nichtigen / vnd in sich selbst widerwertiger gloss / oder farb zu beschönen sich bemühet / nemlich / die distinctio idiomatum vtriusque naturae sey zugleich realis, vnd essentialis, thetlich / vnd wesentlich: die communicatio aber idiomatum, sey wol realis, jedoch nicht essentialis. Item / das one grund / vnd der Sachen selbst zuwider fürgegeben wird; die distinctio begreiffe beider Naturn idiomata; die communicatio aber / die in der that geschehe / sey nur vom fleisch Christi zuuerstehen / welchem die göttlichen eigenschafft widerfahren / vnd aus
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools
|
URL zu diesem Werk: | https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584 |
URL zu dieser Seite: | https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/304 |
Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 300. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/304>, abgerufen am 23.07.2024. |