Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.auch auff der vnsern scripta referiren / were es (vnserm einfeltigen bedencken nach) rahtsamer / das man sich auff die receptas publicas nostrarum Ecclesiarum confessiones berüffe / oder aber an solchen örtern dieselbige materiam richtig erklerete / so viel zu diesem negocio nötig. Denn vnter diesem namen (der vnsern schrifften) sich etwa ein jeder verkeuffen möchte / vnd gleichwol vnleugbar / das nicht der vnsern aller scripta durchaus gleiches schrots / vnd korns in der prob befunden werden. Haec illi. Dieweil sie sich aber auff jrer seiten alle vff die Formulam Concordie / als vff die richtschnur jrer Lehr referiren / die sie allein erkleren / vortpflantzen / vnd erhalten wöllen / so mag ein jeder verstendiger vrteilen / ob das nicht ein confusio vnionis hypostaticae, & communicationis idiomatum sey / wenn D. Joannes Mattheus ficht / vnd streittet / communicationem idiomatum realem esse ipsam differentiam specificam vnionis duarum naturarum in Christo personalis. Vnd diesen halten sie für einen pur reinen bekerten Lutheraner / noch sol die Lehr im Concordibuch mit solcher vermischung nichts zu thun haben. Wer ist so scharffsinnig / der dis könt zusamen reymen? III.Ebener massen helt sichs auch mit dem dritten Paradoxo von der vermischung der Person / vnd Natur / oder der wörter Concreti, & Abstracti. Dancken jnen derwegen freundlich / das sie vns vom verdacht / als hetten wir die jrige hiemit vnbillig beschuldigt / entledigen / vnd solche vnbedechtige reden / von wem sie auch gefallen / mit vns improbiren / vnd verwerffen. Warumb lassen sie denn noch für / vnd für nicht ab / inter propositiones abstractiuas zu referiren die herrliche auch auff der vnsern scripta referiren / were es (vnserm einfeltigen bedencken nach) rahtsamer / das man sich auff die receptas publicas nostrarum Ecclesiarum confessiones berüffe / oder aber an solchen örtern dieselbige materiam richtig erklerete / so viel zu diesem negocio nötig. Denn vnter diesem namen (der vnsern schrifften) sich etwa ein jeder verkeuffen möchte / vnd gleichwol vnleugbar / das nicht der vnsern aller scripta durchaus gleiches schrots / vnd korns in der prob befunden werden. Haec illi. Dieweil sie sich aber auff jrer seiten alle vff die Formulam Concordie / als vff die richtschnur jrer Lehr referiren / die sie allein erkleren / vortpflantzen / vnd erhalten wöllen / so mag ein jeder verstendiger vrteilen / ob das nicht ein confusio vnionis hypostaticae, & communicationis idiomatum sey / wenn D. Joannes Mattheus ficht / vnd streittet / communicationem idiomatum realem esse ipsam differentiam specificam vnionis duarum naturarum in Christo personalis. Vnd diesen halten sie für einen pur reinen bekerten Lutheraner / noch sol die Lehr im Concordibuch mit solcher vermischung nichts zu thun haben. Wer ist so scharffsinnig / der dis könt zusamen reymen? III.Ebener massen helt sichs auch mit dem dritten Paradoxo von der vermischung der Person / vnd Natur / oder der wörter Concreti, & Abstracti. Dancken jnen derwegen freundlich / das sie vns vom verdacht / als hetten wir die jrige hiemit vnbillig beschuldigt / entledigen / vnd solche vnbedechtige reden / von wem sie auch gefallen / mit vns improbiren / vnd verwerffen. 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Joannes Mattheus ficht / vnd streittet / communicationem idiomatum realem esse ipsam differentiam specificam vnionis duarum naturarum in Christo personalis. Vnd diesen halten sie für einen pur reinen bekerten Lutheraner / noch sol die Lehr im Concordibuch mit solcher vermischung nichts zu thun haben. Wer ist so scharffsinnig / der dis könt zusamen reymen?</p> <note place="left">III.</note> <p>Ebener massen helt sichs auch mit dem dritten Paradoxo von der vermischung der Person / vnd Natur / oder der wörter Concreti, & Abstracti.</p> <p>Dancken jnen derwegen freundlich / das sie vns vom verdacht / als hetten wir die jrige hiemit vnbillig beschuldigt / entledigen / vnd solche vnbedechtige reden / von wem sie auch gefallen / mit vns improbiren / vnd verwerffen.</p> <p>Warumb lassen sie denn noch für / vnd für nicht ab / inter propositiones abstractiuas zu referiren die herrliche </p> </div> </body> </text> </TEI> [22/0026]
auch auff der vnsern scripta referiren / were es (vnserm einfeltigen bedencken nach) rahtsamer / das man sich auff die receptas publicas nostrarum Ecclesiarum confessiones berüffe / oder aber an solchen örtern dieselbige materiam richtig erklerete / so viel zu diesem negocio nötig. Denn vnter diesem namen (der vnsern schrifften) sich etwa ein jeder verkeuffen möchte / vnd gleichwol vnleugbar / das nicht der vnsern aller scripta durchaus gleiches schrots / vnd korns in der prob befunden werden. Haec illi.
Dieweil sie sich aber auff jrer seiten alle vff die Formulam Concordie / als vff die richtschnur jrer Lehr referiren / die sie allein erkleren / vortpflantzen / vnd erhalten wöllen / so mag ein jeder verstendiger vrteilen / ob das nicht ein confusio vnionis hypostaticae, & communicationis idiomatum sey / wenn D. Joannes Mattheus ficht / vnd streittet / communicationem idiomatum realem esse ipsam differentiam specificam vnionis duarum naturarum in Christo personalis. Vnd diesen halten sie für einen pur reinen bekerten Lutheraner / noch sol die Lehr im Concordibuch mit solcher vermischung nichts zu thun haben. Wer ist so scharffsinnig / der dis könt zusamen reymen?
Ebener massen helt sichs auch mit dem dritten Paradoxo von der vermischung der Person / vnd Natur / oder der wörter Concreti, & Abstracti.
Dancken jnen derwegen freundlich / das sie vns vom verdacht / als hetten wir die jrige hiemit vnbillig beschuldigt / entledigen / vnd solche vnbedechtige reden / von wem sie auch gefallen / mit vns improbiren / vnd verwerffen.
Warumb lassen sie denn noch für / vnd für nicht ab / inter propositiones abstractiuas zu referiren die herrliche
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Zitationshilfe: | Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 22. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/26>, abgerufen am 23.07.2024. |