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Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584.

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gedacht / vnd widerholet worden) stracks verneinet wird / das der Leib Christi / wie er auff Erden gangen / da er raum / vnd Ort geben / vnd genomen / nach solcher gestalt in Gott / geschweigen Gottes Leib sey: So ist eben hiemit das jenige dem Leib Christi abgesprochen / was nach dem ersten grad der gegenwart Gottes keiner Creatur abgesprochen werden kan / noch sol: dieweil der Spruch des Apostels in gemein auff alle geschöpff Gottes referirt / vnd gezogen werden mag: In ipso viuimus, mouemur, & sumus. Act. 17.

Vber diß alles haben wir in vnser Apologia / pag. 300. vnd 301. jhre eigene wort aus der Concordiformul fol. 312. angezogen / welche klar beweisen / das sie die specificam mysterij huius differentiam nur auff die realem communicationem idiomatum setzen. Denn sonst würde (jhrem daselbst gantz nichtigem fürgeben nach) allen Creaturen / sonderlich aber den gleubigen / vnd heiligen Menschen / in welchen Gott wohnet / alle Fülle der Gottheit leibhafftig / sampt allen Schetzen der Weisheit / vnd erkentnis / vnd demnach alle gewalt im Himel / vnd auff Erden mitgeteilet sein: ja (sagen sie / folio Concordiae 313.) wenn Christus nur nach seiner ewigen Gottheit allenthalben gegenwertig were / so würden der gestalt Petrus / Paulus / vnd alle Heiligen im Himel (weil die Gottheit / so allenthalben ist / in jhnen wonet) auch bey vns auff Erden sein / etc.

Ob denn diß nicht ein grobe / ja fast greiffliche vermischung sey der vnterschiedenen graden göttlicher gegenwertigkeit / neben dem / das differentia Vnionis duarum naturarum in Christo hypostaticae specifica nur auff das gedicht der vbiquitet / vnd realis idiomatum communicationis ge-

gedacht / vnd widerholet worden) stracks verneinet wird / das der Leib Christi / wie er auff Erden gangen / da er raum / vnd Ort geben / vnd genomen / nach solcher gestalt in Gott / geschweigen Gottes Leib sey: So ist eben hiemit das jenige dem Leib Christi abgesprochen / was nach dem ersten grad der gegenwart Gottes keiner Creatur abgesprochen werden kan / noch sol: dieweil der Spruch des Apostels in gemein auff alle geschöpff Gottes referirt / vnd gezogen werden mag: In ipso viuimus, mouemur, & sumus. Act. 17.

Vber diß alles haben wir in vnser Apologia / pag. 300. vnd 301. jhre eigene wort aus der Concordiformul fol. 312. angezogen / welche klar beweisen / das sie die specificam mysterij huius differentiam nur auff die realem communicationem idiomatum setzen. Denn sonst würde (jhrem daselbst gantz nichtigem fürgeben nach) allen Creaturen / sonderlich aber den gleubigen / vnd heiligen Menschen / in welchen Gott wohnet / alle Fülle der Gottheit leibhafftig / sampt allen Schetzen der Weisheit / vnd erkentnis / vnd demnach alle gewalt im Himel / vnd auff Erden mitgeteilet sein: ja (sagen sie / folio Concordiae 313.) wenn Christus nur nach seiner ewigen Gottheit allenthalben gegenwertig were / so würden der gestalt Petrus / Paulus / vnd alle Heiligen im Himel (weil die Gottheit / so allenthalben ist / in jhnen wonet) auch bey vns auff Erden sein / etc.

Ob denn diß nicht ein grobe / ja fast greiffliche vermischũg sey der vnterschiedenẽ graden göttlicher gegenwertigkeit / neben dem / das differentia Vnionis duarum naturarum in Christo hypostaticae specifica nur auff das gedicht der vbiquitet / vnd realis idiomatum communicationis ge-

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[207/0211] gedacht / vnd widerholet worden) stracks verneinet wird / das der Leib Christi / wie er auff Erden gangen / da er raum / vnd Ort geben / vnd genomen / nach solcher gestalt in Gott / geschweigen Gottes Leib sey: So ist eben hiemit das jenige dem Leib Christi abgesprochen / was nach dem ersten grad der gegenwart Gottes keiner Creatur abgesprochen werden kan / noch sol: dieweil der Spruch des Apostels in gemein auff alle geschöpff Gottes referirt / vnd gezogen werden mag: In ipso viuimus, mouemur, & sumus. Act. 17. Vber diß alles haben wir in vnser Apologia / pag. 300. vnd 301. jhre eigene wort aus der Concordiformul fol. 312. angezogen / welche klar beweisen / das sie die specificam mysterij huius differentiam nur auff die realem communicationem idiomatum setzen. Denn sonst würde (jhrem daselbst gantz nichtigem fürgeben nach) allen Creaturen / sonderlich aber den gleubigen / vnd heiligen Menschen / in welchen Gott wohnet / alle Fülle der Gottheit leibhafftig / sampt allen Schetzen der Weisheit / vnd erkentnis / vnd demnach alle gewalt im Himel / vnd auff Erden mitgeteilet sein: ja (sagen sie / folio Concordiae 313.) wenn Christus nur nach seiner ewigen Gottheit allenthalben gegenwertig were / so würden der gestalt Petrus / Paulus / vnd alle Heiligen im Himel (weil die Gottheit / so allenthalben ist / in jhnen wonet) auch bey vns auff Erden sein / etc. Ob denn diß nicht ein grobe / ja fast greiffliche vermischũg sey der vnterschiedenẽ graden göttlicher gegenwertigkeit / neben dem / das differentia Vnionis duarum naturarum in Christo hypostaticae specifica nur auff das gedicht der vbiquitet / vnd realis idiomatum communicationis ge-

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Zitationshilfe: Kirchner, Timotheus: Dass die zwey vnd vierzig anhaltische Argument/ wider der Vbiquisten Trewme noch fest stehen. Heidelberg, 1584, S. 207. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/kirchner_argument_1584/211>, abgerufen am 26.11.2024.