Kentz, Paul: Güldener Handwercksboden. Leipzig, 1629.Gottes Gaben seyn. nutzliche Handwercks Wahren vnnd Werckzeug/ sonder-lich von Eysen/ Aexten/ Messern vnd andern dergleichen/ zu- brechten. Weil dann Gott der HErr/ einig vnd allein/ durch sei- Der erste Künstler vnd Arbeitet/ vnter dem Volck Got- Es ist ja alles/ HErr/ dein geschenck vnd Gab/ Mein Leib/ Seel/ alles/ was ich kan vnd hab/ In diesem armen Leben/ Damit ichs brauch zum Lobe dein/ Zu dienst vnd Nutz deß Nechsten mein/ Wöllest mir dein Gnade geben. Vnd F
Gottes Gaben ſeyn. nutzliche Handwercks Wahren vnnd Werckzeug/ ſonder-lich von Eyſen/ Aexten/ Meſſern vnd andern dergleichen/ zu- brechten. Weil dann Gott der HErꝛ/ einig vnd allein/ durch ſei- Der erſte Kuͤnſtler vnd Arbeitet/ vnter dem Volck Got- Es iſt ja alles/ HErꝛ/ dein geſchenck vñ Gab/ Mein Leib/ Seel/ alles/ was ich kan vnd hab/ In dieſem armen Leben/ Damit ichs brauch zum Lobe dein/ Zu dienſt vnd Nutz deß Nechſten mein/ Woͤlleſt mir dein Gnade geben. Vnd F
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Gottes Gaben ſeyn.
nutzliche Handwercks Wahren vnnd Werckzeug/ ſonder-
lich von Eyſen/ Aexten/ Meſſern vnd andern dergleichen/ zu-
brechten.
Weil dann Gott der HErꝛ/ einig vnd allein/ durch ſei-
ne Gnade Weißheit vnd Verſtand gibt/ Kuͤnſtliche vnd Fleiſ-
ſige Handarbeit zu machen/ auch die hierzu gehoͤrige vnd noͤ-
tige materialien ſchafft/ ſo iſt vnnd bleibt er auch billich aller
ehrlichen/ nutzlichen vnd nothwendigen Kuͤnſte vnnd Hand-
wercke/ vnd deren Arbeiter/ einiger vnd Oberſter Patron vnd
Zunfftherꝛ/ vnd iſt Heydniſch vnnd Abgoͤttiſch/ wann man
jeder Kunſt oder Handwercks Zunfft einen beſondern Heili-
gen zum Patron vorſtellen wolte/ wie etwa vor dieſem ge-
ſchehen.
Der erſte Kuͤnſtler vnd Arbeitet/ vnter dem Volck Got-
tes/ welchen Goet ſelbſt beruffen/ iſt geweſen vnnd hat geheiſ-
ſen Bezaleel, das heiſt/ vmbra Dei, Gottes Schatten; An-
zudeuten/ daß alle ehrliche Kuͤnſtler vnnd Handwercker/ in
Gottes Schutz/ Schtrm/ vnd Schatten ſeyn/ vnnd jhn zum
einigen vnd gewiſſen Patron haben/ den ſie durch fleiſſig Ge-
bet taͤglich erſuchen/ vnd die verliehene Gnade mit Danck er-
kennen ſollen/ damit jhrer Haͤnde Werck gefoͤrdert werden/
vnd gedeyen dabey ſeyn moͤge. Wie jhnen dann auch ſo wol/
als andern/ vorgeſungen wird:
Exod. 31.
Es iſt ja alles/ HErꝛ/ dein geſchenck vñ Gab/
Mein Leib/ Seel/ alles/ was ich kan vnd hab/
In dieſem armen Leben/
Damit ichs brauch zum Lobe dein/
Zu dienſt vnd Nutz deß Nechſten mein/
Woͤlleſt mir dein Gnade geben.
Vnd
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