Holtzmann, Georg: Leich: vnd Leydtpredigt/ Aus dem schönen Gleichnüß Christi/ Luce am 13. Vom Feigenbaum/ etc. Magdeburg, 1613.Wie verhelt sich denn / fürs dritte / der Weingärtner? Das findet sich auch fein in vorgestalter Gleichnüß: Der Weingärtner antwortet vnd sprach: HErr / Laß jhn noch dis Jahr / biß daß ich vmb jhn grabe / vnnd betünge jhn / ob er wolt Frucht bringen. Hiermit wird zuverstehen gegeben die IntertercessioIntercessio binitoris, mediatoris Christi. die vorbitliche Vnterhandlung des Mitters Jesu Christi / der hat nicht allein von Ewigkeit hero / für das Menschliche Geschlecht bey seinem lieben Vater gebeten / daß wir in jhm erwehlet / vnd Lieb gemacht worden seyn? Sondern auchEphes. 1. am Tage seines Fleisches / am Stam des heiligen Creutzes / wie auch kurtz vor seinem bittern Leyden vnnd Sterben hat er gebet /Luc. 23. vnd flehen mit starckem Geschrey / vnd threnen GOTT seinemIoh. 17. vnd vnserm Vater für die arme Sünder / als faule vntraghafftigeEbre. 5. Feigenbäume / geopffert? Vnd sitzet noch heutiges Tages / als vnser ewiger vnvergenglicher Hoherpriester / zu GOTTes rechtenRom. 8. & Ebre. 7. Hand / vertrit vnd verbitt vns mit vnaußprechlichem Säufftzen / Daher er auch Selig machen kan / noch jmmerdar die durch jhn zu GOTT kommen. ibidem. Ja lieben Leut / wann es ohne dieses vnsers Himlischen Hohenpriesterß trewhertzige vnd stetige Vorbit wehre / so hette GOTt lengst / nach seinem gerechten gerichte / vnd vnserm Verdienst / mit seiner Zornaxt vnnd Grimschwerd vns / als Fruchtlose / faule böse Bäume / vmbgehawen / außgerottet / vnd zum hellischen Fewr verworffen / Daß wir aber noch gehen vnd stehen / vns regen vnnd bewegen / GOttes Wort haben / lehren vnnd hören / des dancken wir billig von grund vnseers Hertzen / dem Sorgfeltigen Weingärtner vnd trewen Menschenhüter JEsu CHristo / der erhelt vns / nicht allein durch sein krefftiges Wort vnd Vorbit / sondern er vmbgräbet / betünget vndEbre. 7. arbeitet an vns in seinem heiligen Predigampt / durchs Wort GOttes / vnnd die heiligen Sacramenta / mit stetigem Vermahnen2 Cor. 5. / Warnen / Dräwen / Verheissen / Schrecken / Trösten / Bit- Wie verhelt sich denn / fürs dritte / der Weingärtner? Das findet sich auch fein in vorgestalter Gleichnüß: Der Weingärtner antwortet vnd sprach: HErr / Laß jhn noch dis Jahr / biß daß ich vmb jhn grabe / vnnd betünge jhn / ob er wolt Frucht bringen. Hiermit wird zuverstehen gegeben die IntertercessioIntercessio binitoris, mediatoris Christi. die vorbitliche Vnterhandlung des Mitters Jesu Christi / der hat nicht allein von Ewigkeit hero / für das Menschliche Geschlecht bey seinem lieben Vater gebeten / daß wir in jhm erwehlet / vñ Lieb gemacht worden seyn? Sondern auchEphes. 1. am Tage seines Fleisches / am Stam des heiligen Creutzes / wie auch kurtz vor seinem bittern Leyden vnnd Sterben hat er gebet /Luc. 23. vnd flehen mit starckem Geschrey / vnd threnen GOTT seinemIoh. 17. vnd vnserm Vater für die arme Sünder / als faule vntraghafftigeEbre. 5. Feigenbäume / geopffert? Vnd sitzet noch heutiges Tages / als vnser ewiger vnvergenglicher Hoherpriester / zu GOTTes rechtenRom. 8. & Ebre. 7. Hand / vertrit vnd verbitt vns mit vnaußprechlichem Säufftzen / Daher er auch Selig machen kan / noch jmmerdar die durch jhn zu GOTT kommen. ibidem. Ja lieben Leut / wann es ohne dieses vnsers Himlischen Hohenpriesterß trewhertzige vnd stetige Vorbit wehre / so hette GOTt lengst / nach seinem gerechten gerichte / vnd vnserm Verdienst / mit seiner Zornaxt vnnd Grimschwerd vns / als Fruchtlose / faule böse Bäume / vmbgehawen / außgerottet / vnd zum hellischen Fewr verworffen / Daß wir aber noch gehen vnd stehen / vns regen vnnd bewegen / GOttes Wort haben / lehren vnnd hören / des dancken wir billig von grund vnseers Hertzen / dem Sorgfeltigen Weingärtner vnd trewen Menschenhüter JEsu CHristo / der erhelt vns / nicht allein durch sein krefftiges Wort vñ Vorbit / sondern er vmbgräbet / betünget vndEbre. 7. arbeitet an vns in seinem heiligen Predigampt / durchs Wort GOttes / vnnd die heiligen Sacramenta / mit stetigem Vermahnen2 Cor. 5. / Warnen / Dräwen / Verheissen / Schrecken / Trösten / Bit- <TEI> <text> <body> <div> <pb facs="#f0027"/> <p>Wie verhelt sich denn / fürs dritte / der Weingärtner? 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Wie verhelt sich denn / fürs dritte / der Weingärtner? Das findet sich auch fein in vorgestalter Gleichnüß: Der Weingärtner antwortet vnd sprach: HErr / Laß jhn noch dis Jahr / biß daß ich vmb jhn grabe / vnnd betünge jhn / ob er wolt Frucht bringen. Hiermit wird zuverstehen gegeben die Intertercessio mediatoris Christi. die vorbitliche Vnterhandlung des Mitters Jesu Christi / der hat nicht allein von Ewigkeit hero / für das Menschliche Geschlecht bey seinem lieben Vater gebeten / daß wir in jhm erwehlet / vñ Lieb gemacht worden seyn? Sondern auch am Tage seines Fleisches / am Stam des heiligen Creutzes / wie auch kurtz vor seinem bittern Leyden vnnd Sterben hat er gebet / vnd flehen mit starckem Geschrey / vnd threnen GOTT seinem vnd vnserm Vater für die arme Sünder / als faule vntraghafftige Feigenbäume / geopffert? Vnd sitzet noch heutiges Tages / als vnser ewiger vnvergenglicher Hoherpriester / zu GOTTes rechten Hand / vertrit vnd verbitt vns mit vnaußprechlichem Säufftzen / Daher er auch Selig machen kan / noch jmmerdar die durch jhn zu GOTT kommen. ibidem. Ja lieben Leut / wann es ohne dieses vnsers Himlischen Hohenpriesterß trewhertzige vnd stetige Vorbit wehre / so hette GOTt lengst / nach seinem gerechten gerichte / vnd vnserm Verdienst / mit seiner Zornaxt vnnd Grimschwerd vns / als Fruchtlose / faule böse Bäume / vmbgehawen / außgerottet / vnd zum hellischen Fewr verworffen / Daß wir aber noch gehen vnd stehen / vns regen vnnd bewegen / GOttes Wort haben / lehren vnnd hören / des dancken wir billig von grund vnseers Hertzen / dem Sorgfeltigen Weingärtner vnd trewen Menschenhüter JEsu CHristo / der erhelt vns / nicht allein durch sein krefftiges Wort vñ Vorbit / sondern er vmbgräbet / betünget vnd arbeitet an vns in seinem heiligen Predigampt / durchs Wort GOttes / vnnd die heiligen Sacramenta / mit stetigem Vermahnen / Warnen / Dräwen / Verheissen / Schrecken / Trösten / Bit-
Intercessio binitoris,
Ephes. 1.
Luc. 23.
Ioh. 17.
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Rom. 8. & Ebre. 7.
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