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Hofmann, Daniel: Leichpredigt, bey der Begrebniß ... Herrn Joachim Mynsingers von Frudeck. Magdeburg, 1588.

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schlossen / wer sich auch blind erkennet / dem sagt er / sey dieser Heiland bereitet / als wolt er sagen / kein sündiger mensch soll sich durch mein Exempel / das mich GOtt mit was sonderlichs begnadet hat / in dem / Das er mir meines Lebens auffenthalt zugesagt hat / biss ich seinen Christ mit leiblichen augen gesehen / von der gemeinschafft des heils sondern lassen / sondern wissen dz es Gottes werck ist / das der mensch seine sünde siehet / vnd wil das man daraus ferner lerne / wie nötig einem jeden der Heyland sey / welcher leuchtet im finstern durch sein wort / welchsmein sonderbar exempel also warhaff tig bekrefftiget / vnd derwegen auff das so GOtt vom heil aller völcker geredet hat / jederman weiset / mit nich ten aber dauon ableitet.

Vnd das man sich desto weniger abschrecken lasse / als wer er Israels trost also / das er dir nicht angienge / welche nicht nach dem fleisch Israeliten weren / nennet er jhn ein Liecht zu erleuchten die Heiden / das ist / dem Preiss Israels gehet dardurch nichts abe / sondern zu / das die Heyden sich zum Heylandt samlen / dann das sind nit Gottes kinder / die nach dem fleisch Kinder sind Abrahams vnd Israels / sondern die kinder der verheis sung werden für samen gerechnet / Rom 9. Demnach so wird Israel durch die gleubigen Heiden vermehret / vnd erfüllet / vnd erlangt also seinen preis / dauon Israel selbst propheceyet hat / dem Siloch vnd Jungfrawen kinde / werden die völcker vnd heiden anhangen / Gen 49.

schlossen / wer sich auch blind erkennet / dem sagt er / sey dieser Heiland bereitet / als wolt er sagen / kein sündiger mensch soll sich durch mein Exempel / das mich GOtt mit was sonderlichs begnadet hat / in dem / Das er mir meines Lebens auffenthalt zugesagt hat / biss ich seinen Christ mit leiblichen augen gesehen / von der gemeinschafft des heils sondern lassen / sondern wissen dz es Gottes werck ist / das der mensch seine sünde siehet / vnd wil das man daraus ferner lerne / wie nötig einem jedẽ der Heyland sey / welcher leuchtet im finstern durch sein wort / welchsmein sonderbar exempel also warhaff tig bekrefftiget / vnd derwegen auff das so GOtt vom heil aller völcker geredet hat / jederman weiset / mit nich ten aber dauon ableitet.

Vnd das man sich desto weniger abschrecken lasse / als wer er Israels trost also / das er dir nicht angienge / welche nicht nach dem fleisch Israeliten weren / nennet er jhn ein Liecht zu erleuchten die Heiden / das ist / dem Preiss Israels gehet dardurch nichts abe / sondern zu / das die Heyden sich zum Heylandt samlen / dann das sind nit Gottes kinder / die nach dem fleisch Kinder sind Abrahams vnd Israels / sondern die kinder der verheis sung werden für samen gerechnet / Rom 9. Demnach so wird Israel durch die gleubigen Heiden vermehret / vnd erfüllet / vnd erlangt also seinen preis / dauon Israel selbst propheceyet hat / dem Siloch vnd Jungfrawen kinde / werdẽ die völcker vñ heiden anhangen / Gen 49.

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Zitationshilfe: Hofmann, Daniel: Leichpredigt, bey der Begrebniß ... Herrn Joachim Mynsingers von Frudeck. Magdeburg, 1588, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/hofmann_leichpredigt_1588/30>, abgerufen am 21.11.2024.