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Heidegger, Gotthard: Mythoscopia Romantica oder Discours Von den so benanten Romans. Zürich, 1698.

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Discours von den Rom.
In Ioh.
Tract. IX.
nus recht gehabt hat zusagen/ Non
solum sapit, quod ibi legis, sed
etiam Inebriat:
Die Heil.
Schrifft schmeckt dem Gemüth
nicht allein wol/ sonder sie macht
es gleichsam ganz truncken und
entzückt.

August. de
Vera R.
c.
51.

CLXVIII. Omissis igitur
& repudiatis nugis theatricis &
poeticis, divinarum Scriptura-
rum tractatione & consideratio-
ne pascamus animum atque po-
temus, vanae curiositatis fame ac
siti fessum, & aestuantem, & ina-
nibus phantasmatibus, tanquam
pictis epulis, frustra refici satiari-
que cupientem: Hoc vere libe-
rali & ingenuo ludo salubriter
erudiamur; si nos miracula spe-
ctaculorum & pulchritudo dele-
ctant, illam desyderemus videre
sapientiam, quae pertendit a fine
usque in finem fortiter, & dispo-
nit omnia suaviter.

Das ist:

Wann demnach unser Gemüth
von dem begirrlichen Hunger
und Durst nach vorwitzigen Ei-
telkeiten nichts anders einern-

det/

Diſcours von den Rom.
In Ioh.
Tract. IX.
nus recht gehabt hat zuſagen/ Non
ſolùm ſapit, quod ibi legis, ſed
etiam Inebriat:
Die Heil.
Schrifft ſchmeckt dem Gemuͤth
nicht allein wol/ ſonder ſie macht
es gleichſam ganz truncken und
entzuͤckt.

Auguſt. de
Vera R.
c.
51.

CLXVIII. Omiſſis igitur
& repudiatis nugis theatricis &
poeticis, divinarum Scriptura-
rum tractatione & conſideratio-
ne paſcamus animum atque po-
temus, vanæ curioſitatis fame ac
ſiti feſſum, & æſtuantem, & ina-
nibus phantaſmatibus, tanquam
pictis epulis, fruſtra refici ſatiari-
que cupientem: Hoc verè libe-
rali & ingenuo ludo ſalubriter
erudiamur; ſi nos miracula ſpe-
ctaculorum & pulchritudo dele-
ctant, illam deſyderemus videre
ſapientiam, quæ pertendit à fine
uſque in finem fortiter, & diſpo-
nit omnia ſuaviter.

Das iſt:

Wann demnach unſer Gemuͤth
von dem begirꝛlichen Hunger
und Durſt nach vorwitzigen Ei-
telkeiten nichts anders einern-

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[220/0268] Diſcours von den Rom. nus recht gehabt hat zuſagen/ Non ſolùm ſapit, quod ibi legis, ſed etiam Inebriat: Die Heil. Schrifft ſchmeckt dem Gemuͤth nicht allein wol/ ſonder ſie macht es gleichſam ganz truncken und entzuͤckt. In Ioh. Tract. IX. CLXVIII. Omiſſis igitur & repudiatis nugis theatricis & poeticis, divinarum Scriptura- rum tractatione & conſideratio- ne paſcamus animum atque po- temus, vanæ curioſitatis fame ac ſiti feſſum, & æſtuantem, & ina- nibus phantaſmatibus, tanquam pictis epulis, fruſtra refici ſatiari- que cupientem: Hoc verè libe- rali & ingenuo ludo ſalubriter erudiamur; ſi nos miracula ſpe- ctaculorum & pulchritudo dele- ctant, illam deſyderemus videre ſapientiam, quæ pertendit à fine uſque in finem fortiter, & diſpo- nit omnia ſuaviter. Das iſt: Wann demnach unſer Gemuͤth von dem begirꝛlichen Hunger und Durſt nach vorwitzigen Ei- telkeiten nichts anders einern- det/

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Zitationshilfe: Heidegger, Gotthard: Mythoscopia Romantica oder Discours Von den so benanten Romans. Zürich, 1698, S. 220. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/heidegger_mythoscopia_1698/268>, abgerufen am 22.11.2024.