Glauber, Johann Rudolf: Furni Philosophici. Bd. 5. Amsterdam, 1649.Fünfter Theil ben/ vnter die wahre Philosophische solutiones nichtgehören/ sondern als schädlich zu verwerffen/ vnd als Gifft zu fliehen seyn. Habe derohalben vielen jrrenden zur nachrichtung Die Juden ärgerten sich auch an Christo/ weilen gantz
Fuͤnfter Theil ben/ vnter die wahre Philoſophiſche ſolutiones nichtgehoͤren/ ſondern als ſchaͤdlich zu verwerffen/ vnd als Gifft zu fliehen ſeyn. Habe derohalben vielen jrrenden zur nachrichtung Die Juden aͤrgerten ſich auch an Chriſto/ weilen gantz
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Fuͤnfter Theil
ben/ vnter die wahre Philoſophiſche ſolutiones nicht
gehoͤren/ ſondern als ſchaͤdlich zu verwerffen/ vnd als
Gifft zu fliehen ſeyn.
Habe derohalben vielen jrrenden zur nachrichtung
alhier davon etwas melden wollen. Wolle derohalben
jhme niemand einbilden/ als wann ein ſolch gering-
ſchaͤtzig Weſen nicht mehr als corroſiviſche ſpiritus
verrichten ſolte; Jch/ fuͤr mein Perſohn/ habe mir ſelber
von erſt nicht einbilden koͤnnen/ daß in eim ſo veraͤcht-
lichen Menſtruo ſolche kraͤften verborgen weren/ ſo
lang vnd viel/ biß ich durch die Experientz/ die wahrheit
vnd moͤglichkeit geſehen vnd erfahren habe/ vnnd gehet
alhier eben alſo zu/ gleich wie es nun in der gantzen
Welt her gehet/ nemlich/ daß von jederman nur das an-
ſehnliche geliebet vnd geſucht/ hergegen aber das gerin-
ge verworffen vnd nicht geacht wird/ da doch die Natur
al jhr Weſen in ſchlechtheit verrichtet/ man muß ſich
derowegen nicht daran kehren vnd ein ding gering ach-
ten/ weilen es nicht bekandt vnd groß iſt.
Die Juden aͤrgerten ſich auch an Chriſto/ weilen
Er ſo aͤrmlich gebohren vnd gering lebete/ welcher doch
alles in allem war/ ſie ſahen vnd merckten wol/ daß Er
ſolche Zeichen vnd Wunder thaͤte/ welche kein anderer/
als der verheiſſene Meſſias thun konte/ dannoch blieben
ſie bey jhrer halßſtarrigkeit beharlich/ nur darumb/ weil
ſeine geſtalt ſo veraͤchtlich war/ vnd ſo Er nicht menſch-
liche Natur vnnd eine geringe geſtalt haͤtte an ſich ge-
nommen/ ſo haͤtte Er vnſer Mittler vnnd Verſuͤhner
zwiſchen Gott nicht ſeyn koͤnnen/ dann durch den Fall
Adams waren wir gantz von Gott geſcheiden/ alſo daß
wir in Suͤnden verhartet/ vnnd der Hoͤllen vnd Tode
gantz
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