Felgenhauer, Paul: Das Büchlein Iehi Or, oder Morgenröthe der Weißheit. [Amsterdam], 1640.Morgenröthe der Weißheit. geschaffen werden/ also vollkommen/ daß ergar nicht hette sündigen können/ vhrsach ist/ weil seine mas gewicht vnd zahl/ solches durchaus nicht kuntte mitbringen/ vhrsach/ denn er wahr nicht aus GOTT gebohren/ sondern hatte seine Principia, ausser GOTT, wiewohl aber durch GOTT: Was aber anß GOTT vnnd seinem Sahmen gebohren ist/ dasselbe kan nicht sündigen/ vhrsach/ dann es ist aus GOTT gebohren/ welcher vnmuglich sündigen kan. Also wirdt offenbahr/ der vberschwengliche vnterscheidt/ vnter der Schöpfung/ die zwar sehr guth ist/ vnter der vernewerung/ die da geschicht in vnd an der alten Creatur/ vermittelst dem Geist GOT- TES, vnnd vnter der Newen Geburth von Oben herab aus GOTT, die es alleine ist/ so da Kinder vnd Erben GOTTES, vnd Mit- Erben CHRISTI machet/ der welt vnnd jhren weisen verborgen. Dieweil denn die Engell bestehen aus GOTT
Morgenroͤthe der Weißheit. geſchaffen werden/ alſo vollkommen/ daß ergar nicht hette ſuͤndigen koͤnnen/ vhrſach iſt/ weil ſeine mas gewicht vnd zahl/ ſolches durchaus nicht kuntte mitbringen/ vhrſach/ denn er wahr nicht aus GOTT gebohren/ ſondern hatte ſeine Principia, auſſer GOTT, wiewohl aber durch GOTT: Was aber anß GOTT vnnd ſeinem Sahmen gebohren iſt/ daſſelbe kan nicht ſuͤndigen/ vhrſach/ dann es iſt aus GOTT gebohren/ welcher vnmuglich ſuͤndigen kan. Alſo wirdt offenbahr/ der vberſchwengliche vnterſcheidt/ vnter der Schoͤpfung/ die zwar ſehr guth iſt/ vnter der vernewerung/ die da geſchicht in vnd an der alten Creatur/ vermittelſt dem Geiſt GOT- TES, vnnd vnter der Newen Geburth von Oben herab aus GOTT, die es alleine iſt/ ſo da Kinder vnd Erben GOTTES, vnd Mit- Erben CHRISTI machet/ der welt vnnd jhren weiſen verborgen. Dieweil denn die Engell beſtehen aus GOTT
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Morgenroͤthe der Weißheit.
geſchaffen werden/ alſo vollkommen/ daß er
gar nicht hette ſuͤndigen koͤnnen/ vhrſach iſt/
weil ſeine mas gewicht vnd zahl/ ſolches
durchaus nicht kuntte mitbringen/ vhrſach/
denn er wahr nicht aus GOTT gebohren/
ſondern hatte ſeine Principia, auſſer GOTT,
wiewohl aber durch GOTT: Was aber anß
GOTT vnnd ſeinem Sahmen gebohren iſt/
daſſelbe kan nicht ſuͤndigen/ vhrſach/ dann es
iſt aus GOTT gebohren/ welcher vnmuglich
ſuͤndigen kan. Alſo wirdt offenbahr/ der
vberſchwengliche vnterſcheidt/ vnter der
Schoͤpfung/ die zwar ſehr guth iſt/ vnter der
vernewerung/ die da geſchicht in vnd an der
alten Creatur/ vermittelſt dem Geiſt GOT-
TES, vnnd vnter der Newen Geburth von
Oben herab aus GOTT, die es alleine iſt/ ſo
da Kinder vnd Erben GOTTES, vnd Mit-
Erben CHRISTI machet/ der welt vnnd
jhren weiſen verborgen.
Dieweil denn die Engell beſtehen aus
Windt/ Fewer vnd Liecht/ vnd der fall Lu-
cifers jhnen zur hoͤchſtẽ warnung da ſtehet/
ſo bedecken ſie auch jhre fuͤſſe vnd Angeſicht
fuͤr GOTT, mit furcht vnd zittern/ vnnd be-
ſchaͤmen ſich vielmehr ſelbſt/ auf daß ſie
Gnade fuͤr dem HERRN HERRN finden:
Weill ſie denn eine fewerflamme ſeindt/
zum ſchutz vnd nutz den frommen/ vnd zum
tode vnnd verderben den gottloſen/ ſo iſt
GOTT
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