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Felgenhauer, Paul: Das Büchlein Iehi Or, oder Morgenröthe der Weißheit. [Amsterdam], 1640.

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Morgenröthe der Weißheit.
ger Othem/ vnd vnterscheidet sich demnach
von GOTT, alß ein lebendiger Othem o-
der Seele von dem Lebendig machendem
Geiste.

Der Lebendige Othem/ Seele/ oder das
Leben aller Dinge/ Jst seinem Vhrsprung
nach/ auß der Natur/ der Geist aber auß
GOTT, nemblich nach seinem Maß/ vnd der
Leib auß den Elementen; der Geist vnd die
Seele oder das Leben vnterscheiden sich al-
so/ alß GOTT, der das ewige Leben, vnd der
Lebendigmachende Geist Selber ist/ vnnd
das Leben von keinem andern hat/ denn Er
selbst der Geist ist: vnd als die Lebendige
Seele/ als die das Leben nicht auch von vnd
auß vnd durch sich selbst hat/ sondern auß
dem Geist/ der Alles lebendig machet/ des-
sen Othem das Leben ist: So ist nun dises
Seelisch/ daß nemblich sein leben nicht von
sich selbst/ sondern von dem Geist hat/ vnd
das danicht ein Geist/ sondern nur ein O-
them ist.

Alle Dinge/ die da jmmer seind in jhrem
Wesen/ haben die Speise jhrer Seelen vnd
lebens auß der Natur/ vnd solches zwar vom
Himmel/ durch den Wind vnd Lufft/ von
welchem Alles was Othem hat/ lebet vnd
gespeiset wird/ alß durch den außgehendem
Othem des Worts im Andern Principio
begrieffen/ denn das Wort GOTTES speiset

allen

Morgenroͤthe der Weißheit.
ger Othem/ vnd vnterſcheidet ſich demnach
von GOTT, alß ein lebendiger Othem o-
der Seele von dem Lebendig machendem
Geiſte.

Der Lebendige Othem/ Seele/ oder das
Leben aller Dinge/ Jſt ſeinem Vhrſprung
nach/ auß der Natur/ der Geiſt aber auß
GOTT, nemblich nach ſeinem Maß/ vnd der
Leib auß den Elementen; der Geiſt vnd die
Seele oder das Leben vnterſcheiden ſich al-
ſo/ alß GOTT, der das ewige Leben, vnd der
Lebendigmachende Geiſt Selber iſt/ vnnd
das Leben von keinem andern hat/ denn Er
ſelbſt der Geiſt iſt: vnd als die Lebendige
Seele/ als die das Leben nicht auch von vnd
auß vnd durch ſich ſelbſt hat/ ſondern auß
dem Geiſt/ der Alles lebendig machet/ deſ-
ſen Othem das Leben iſt: So iſt nun diſes
Seeliſch/ daß nemblich ſein leben nicht von
ſich ſelbſt/ ſondern von dem Geiſt hat/ vnd
das danicht ein Geiſt/ ſondern nur ein O-
them iſt.

Alle Dinge/ die da jmmer ſeind in jhrem
Weſen/ haben die Speiſe jhrer Seelen vnd
lebens auß der Natur/ vñ ſolches zwar vom
Himmel/ durch den Wind vnd Lufft/ von
welchem Alles was Othem hat/ lebet vnd
geſpeiſet wird/ alß durch den außgehendem
Othem des Worts im Andern Principio
begrieffen/ denn das Wort GOTTES ſpeiſet

allen
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[26/0030] Morgenroͤthe der Weißheit. ger Othem/ vnd vnterſcheidet ſich demnach von GOTT, alß ein lebendiger Othem o- der Seele von dem Lebendig machendem Geiſte. Der Lebendige Othem/ Seele/ oder das Leben aller Dinge/ Jſt ſeinem Vhrſprung nach/ auß der Natur/ der Geiſt aber auß GOTT, nemblich nach ſeinem Maß/ vnd der Leib auß den Elementen; der Geiſt vnd die Seele oder das Leben vnterſcheiden ſich al- ſo/ alß GOTT, der das ewige Leben, vnd der Lebendigmachende Geiſt Selber iſt/ vnnd das Leben von keinem andern hat/ denn Er ſelbſt der Geiſt iſt: vnd als die Lebendige Seele/ als die das Leben nicht auch von vnd auß vnd durch ſich ſelbſt hat/ ſondern auß dem Geiſt/ der Alles lebendig machet/ deſ- ſen Othem das Leben iſt: So iſt nun diſes Seeliſch/ daß nemblich ſein leben nicht von ſich ſelbſt/ ſondern von dem Geiſt hat/ vnd das danicht ein Geiſt/ ſondern nur ein O- them iſt. Alle Dinge/ die da jmmer ſeind in jhrem Weſen/ haben die Speiſe jhrer Seelen vnd lebens auß der Natur/ vñ ſolches zwar vom Himmel/ durch den Wind vnd Lufft/ von welchem Alles was Othem hat/ lebet vnd geſpeiſet wird/ alß durch den außgehendem Othem des Worts im Andern Principio begrieffen/ denn das Wort GOTTES ſpeiſet allen

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Zitationshilfe: Felgenhauer, Paul: Das Büchlein Iehi Or, oder Morgenröthe der Weißheit. [Amsterdam], 1640, S. 26. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/felgenhauer_jehior_1640/30>, abgerufen am 27.11.2024.