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Felgenhauer, Paul: Das Büchlein Iehi Or, oder Morgenröthe der Weißheit. [Amsterdam], 1640.

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Morgenröhte der Weißheit.
get/ bezeuget vnnd gelehret/ daß vnnd was
GOTT sey/ auch wer Er sey/ aber ohne Wort/
Rede vnd sprechen/ mag weder Lehre noch
Zeugnüß/ noch ein darzeigen seyn/ alßdann
auch in der Vernunfft/ vnd auß derselben
offenbahr ist: Darumm ist freylich das Wort/
der Anfang Gottes gegen vns/ auß welchem
auch alles Zeugnüß/ Nahmen vnnd Offen-
bahrung GOTTES herfleusset/ als auß den
Tieffen GOTTES, die da bestehen in jhrem
selbst eigenen Geist/ Wind vnd Wasser.

Der Nahme GOTTES nun ist nur Einer
nach dem Wesen/ welchen aber niemand ken-
net/ dann allein dieser/ auff welchen Er ge-
schrieben ist mit dem lebendigen Buchstaben
des Geistes GOTTES vnd seines VVORTS,
wesentlich/ welches ist CHRISTVS, vnnd die
da seines Wesens seind.

Diese seind es/ in welchen das VVORT
wesentlich wohnet/ vnnd die da seine Herrlig-
[k]eit sehen in einem Liecht vnnd Auge/ das
sonst niemandt sehen kan. Alle Nahmen
GOTTES kommen allein in diesem Einigen
Nahmen zusammen/ dann die gantze Fülle
der Gottheit wohnet Leibhafftig in deme
[verlorenes Material - 1 Zeichen fehlt]nnen/ der da heißt Alpha vnd Omega. Zachar.
4. 9. Coloss. 2. 9. Wer nun diesen sihet/ der
[si]het auch GOTT vnd den Vatter/ vnnd das
Leibhafftige Wort/ vnnd den lebendigma-
[ch]enden Geist. Johan. 14. 9. 1. Johan. 1.

1. Co-

Morgenroͤhte der Weißheit.
get/ bezeuget vnnd gelehret/ daß vnnd was
GOTT ſey/ auch wer Er ſey/ aber ohne Wort/
Rede vnd ſprechen/ mag weder Lehre noch
Zeugnuͤß/ noch ein darzeigen ſeyn/ alßdann
auch in der Vernunfft/ vnd auß derſelben
offenbahr iſt: Darum̃ iſt freylich das Wort/
der Anfang Gottes gegen vns/ auß welchem
auch alles Zeugnuͤß/ Nahmen vnnd Offen-
bahrung GOTTES herfleuſſet/ als auß den
Tieffen GOTTES, die da beſtehen in jhrem
ſelbſt eigenen Geiſt/ Wind vnd Waſſer.

Der Nahme GOTTES nun iſt nur Einer
nach dem Weſen/ welchen aber niemand ken-
net/ dann allein dieſer/ auff welchen Er ge-
ſchrieben iſt mit dem lebendigen Buchſtaben
des Geiſtes GOTTES vñ ſeines VVORTS,
weſentlich/ welches iſt CHRISTVS, vnnd die
da ſeines Weſens ſeind.

Dieſe ſeind es/ in welchen das VVORT
weſentlich wohnet/ vnnd die da ſeine Herꝛlig-
[k]eit ſehen in einem Liecht vnnd Auge/ das
ſonſt niemandt ſehen kan. Alle Nahmen
GOTTES kommen allein in dieſem Einigen
Nahmen zuſammen/ dann die gantze Fuͤlle
der Gottheit wohnet Leibhafftig in deme
[verlorenes Material – 1 Zeichen fehlt]nnen/ der da heißt Alpha vnd Omega. Zachar.
4. 9. Coloſſ. 2. 9. Wer nun dieſen ſihet/ der
[ſi]het auch GOTT vnd den Vatter/ vnnd das
Leibhafftige Wort/ vnnd den lebendigma-
[ch]enden Geiſt. Johan. 14. 9. 1. Johan. 1.

1. Co-
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[21/0025] Morgenroͤhte der Weißheit. get/ bezeuget vnnd gelehret/ daß vnnd was GOTT ſey/ auch wer Er ſey/ aber ohne Wort/ Rede vnd ſprechen/ mag weder Lehre noch Zeugnuͤß/ noch ein darzeigen ſeyn/ alßdann auch in der Vernunfft/ vnd auß derſelben offenbahr iſt: Darum̃ iſt freylich das Wort/ der Anfang Gottes gegen vns/ auß welchem auch alles Zeugnuͤß/ Nahmen vnnd Offen- bahrung GOTTES herfleuſſet/ als auß den Tieffen GOTTES, die da beſtehen in jhrem ſelbſt eigenen Geiſt/ Wind vnd Waſſer. Der Nahme GOTTES nun iſt nur Einer nach dem Weſen/ welchen aber niemand ken- net/ dann allein dieſer/ auff welchen Er ge- ſchrieben iſt mit dem lebendigen Buchſtaben des Geiſtes GOTTES vñ ſeines VVORTS, weſentlich/ welches iſt CHRISTVS, vnnd die da ſeines Weſens ſeind. Dieſe ſeind es/ in welchen das VVORT weſentlich wohnet/ vnnd die da ſeine Herꝛlig- keit ſehen in einem Liecht vnnd Auge/ das ſonſt niemandt ſehen kan. Alle Nahmen GOTTES kommen allein in dieſem Einigen Nahmen zuſammen/ dann die gantze Fuͤlle der Gottheit wohnet Leibhafftig in deme _nnen/ der da heißt Alpha vnd Omega. Zachar. 4. 9. Coloſſ. 2. 9. Wer nun dieſen ſihet/ der ſihet auch GOTT vnd den Vatter/ vnnd das Leibhafftige Wort/ vnnd den lebendigma- chenden Geiſt. Johan. 14. 9. 1. Johan. 1. 1. Co-

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Zitationshilfe: Felgenhauer, Paul: Das Büchlein Iehi Or, oder Morgenröthe der Weißheit. [Amsterdam], 1640, S. 21. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/felgenhauer_jehior_1640/25>, abgerufen am 27.11.2024.