Felgenhauer, Paul: Das Büchlein Iehi Or, oder Morgenröthe der Weißheit. [Amsterdam], 1640.Morgenröthe der Weißheit. Obere/ vnd das Obere wie das Vntere/ daßnemlich keinß wieder das ander sey/ ob sie schon auch also sehr vnterschieden seindt/ als GOTT vnd Creatur/ Geist vnd Seele/ Him- mel vnd Erde/ so ist dennoch einß in dem an- dern/ das eine wirdt durchs ander erkant/ vnd das eine durch das ander gerechtfertti- get/ vnd zwar im Geist vnd in der warheit. Forschet nun vnd Sehet/ Prüfet vnd erfah- ret/ höret/ mercket vnnd vrtheilet/ alle jhr Weisen/ was dies fur eine weisheit/ war- heit vnnd Geist sey/ so in diesem Büchlein furgestelt ist. Die Narren wissen nichts von der weisheit vnnd kennen jhren weg nicht; Die Lügner nichts von der warheit vnnd wissen jhr Principium nicht/ vnnd die Seeli- schen viehischen vnd vngeistlichen nichts von dem Geist/ ob sie schon seinen Wind wehen vnd sausen hören/ so wissen sie doch nicht/ von wannen er kompt/ vnd wohin er fehret: Darumb siehe nicht auf Menschen/ frag vnd forsche nicht nach mir/ der ich je nichts bin/ vnd gaffe nicht auf das bilde/ vnd ge- dencke dasselbe etwan anzubeten/ wie alle die auf Erden wohnen/ thun/ Apocal. 13. son- dern nur allein nach dem Geist frage/ for- sche/ vnd fürchte den/ denn der allein ists der alleß richtet vnd richten wird im Wort der warheit vnd gerechtigkeit/ denselben soltu eh- re/ vnd wieder Jhn weder gedencke/ rede noch thun/
Morgenroͤthe der Weißheit. Obere/ vnd das Obere wie das Vntere/ daßnemlich keinß wieder das ander ſey/ ob ſie ſchon auch alſo ſehr vnterſchieden ſeindt/ als GOTT vnd Creatur/ Geiſt vnd Seele/ Him- mel vnd Erde/ ſo iſt dennoch einß in dem an- dern/ das eine wirdt durchs ander erkant/ vnd das eine durch das ander gerechtfertti- get/ vnd zwar im Geiſt vnd in der warheit. Forſchet nun vnd Sehet/ Pruͤfet vnd erfah- ret/ hoͤret/ mercket vnnd vrtheilet/ alle jhr Weiſen/ was dies fur eine weisheit/ war- heit vnnd Geiſt ſey/ ſo in dieſem Buͤchlein furgeſtelt iſt. Die Narren wiſſen nichts von der weisheit vnnd kennen jhren weg nicht; Die Luͤgner nichts von der warheit vnnd wiſſen jhr Principium nicht/ vnnd die Seeli- ſchen viehiſchen vnd vngeiſtlichen nichts von dem Geiſt/ ob ſie ſchon ſeinen Wind wehen vnd ſauſen hoͤren/ ſo wiſſen ſie doch nicht/ von wannen er kompt/ vnd wohin er fehret: Darumb ſiehe nicht auf Menſchen/ frag vnd forſche nicht nach mir/ der ich je nichts bin/ vnd gaffe nicht auf das bilde/ vnd ge- dencke daſſelbe etwan anzubeten/ wie alle die auf Erden wohnen/ thun/ Apocal. 13. ſon- dern nur allein nach dem Geiſt frage/ for- ſche/ vnd fuͤrchte den/ denn der allein iſts der alleß richtet vnd richten wird im Wort der warheit vnd gerechtigkeit/ denſelben ſoltu eh- re/ vnd wieder Jhn weder gedencke/ rede noch thun/
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Morgenroͤthe der Weißheit.
Obere/ vnd das Obere wie das Vntere/ daß
nemlich keinß wieder das ander ſey/ ob ſie
ſchon auch alſo ſehr vnterſchieden ſeindt/ als
GOTT vnd Creatur/ Geiſt vnd Seele/ Him-
mel vnd Erde/ ſo iſt dennoch einß in dem an-
dern/ das eine wirdt durchs ander erkant/
vnd das eine durch das ander gerechtfertti-
get/ vnd zwar im Geiſt vnd in der warheit.
Forſchet nun vnd Sehet/ Pruͤfet vnd erfah-
ret/ hoͤret/ mercket vnnd vrtheilet/ alle jhr
Weiſen/ was dies fur eine weisheit/ war-
heit vnnd Geiſt ſey/ ſo in dieſem Buͤchlein
furgeſtelt iſt. Die Narren wiſſen nichts von
der weisheit vnnd kennen jhren weg nicht;
Die Luͤgner nichts von der warheit vnnd
wiſſen jhr Principium nicht/ vnnd die Seeli-
ſchen viehiſchen vnd vngeiſtlichen nichts von
dem Geiſt/ ob ſie ſchon ſeinen Wind wehen
vnd ſauſen hoͤren/ ſo wiſſen ſie doch nicht/
von wannen er kompt/ vnd wohin er fehret:
Darumb ſiehe nicht auf Menſchen/ frag
vnd forſche nicht nach mir/ der ich je nichts
bin/ vnd gaffe nicht auf das bilde/ vnd ge-
dencke daſſelbe etwan anzubeten/ wie alle die
auf Erden wohnen/ thun/ Apocal. 13. ſon-
dern nur allein nach dem Geiſt frage/ for-
ſche/ vnd fuͤrchte den/ denn der allein iſts der
alleß richtet vnd richten wird im Wort der
warheit vnd gerechtigkeit/ denſelben ſoltu eh-
re/ vnd wieder Jhn weder gedencke/ rede noch
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