Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 10. Straßburg, 1673.
Die Erste Predigt. Von Der Quell des Schlüssel-Gewalts. GEliebte in Christo. Wann der treue Zeug und Erst- von
Die Erſte Predigt. Von Der Quell des Schluͤſſel-Gewalts. GEliebte in Chriſto. Wann der treue Zeug und Erſt- von
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Vom Gewalt der Schluͤſſel.
nen/ hoͤret er dich nicht/ ſo nim̃ noch einen oder
zween zu dir/ auff daß alle Sach beſtehe auff
zweyer oder dreyer Zeugen Munde: Hoͤret er
die nicht/ ſo ſage es der Gemeine/ hoͤret er die
Gemeine nicht/ ſo halte ihn als einen Heyden
und Unchriſten. Warlich ich ſage euch/ was
ihr auff Erden binden werdet/ ſoll auch im
Himmel gebunden ſeyn/ und was ihr auff Erd-
en loͤſen werdet/ ſoll auch im Himmel loß ſeyn.
Jch ſage euch/ wo zween unter euch eins wer-
den/ auff Erden/ warum es iſt das ſie bitten
wollen/ das ſoll ihnen widerfahren von meinem
Vater im Himmel. Dann wo zween oder
drey verſamlet ſeynd in meinem Namen da bin
ich mitten unter ihnen.
Die Erſte Predigt.
Von
Der Quell des Schluͤſſel-Gewalts.
GEliebte in Chriſto. Wann der treue Zeug und Erſt-
gebohrne von den Todten/ der Fuͤrſt und Koͤnig auff
Erden/ JEſus Chriſtus/ Apoc. I, v. 8. von ſich ruͤhmet:
Jch bin das A und das O/ der Anfang und das
Ende/ ſo redet er zwar fuͤrnemlich von ſich/ und von ſeiner
unwandelbaren ewigen Gottheit; geſtalt dann Er der
Herr ſelbs ſolches v. 17. und c. 22/ 13. alſo gloſſiret: Jch bin der Erſte
und der Letſte. Und dieſen Glauben zu bekennen/ haben die Chriſten
zur Zeit der Arianiſchen Ketzerey/ in ihre Grab-Steine dieſe zween Buch-
ſtaben Α. Ω. laſſen ſchneiden/ zu bezeugen/ ſie ſeyen auff den Glauben ge-
ſtorben/ der da glaubet/ Chriſtus ſeye das A und O. Es wird aber da-
mit die erſte und dritte Perſon keines wegs außgeſchloſſen/ ſondern was
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