Dannhauer, Johann Conrad: Catechismvs-Milch. Bd. 8. Straßburg, 1666.Predigt. worden/ das Blut gesprützt/ theils proprie, in dem Triumph der Höllen-fahrt/ da er den Schweinen und Hunden geprediget/ die das edle Brod vor diesem mit Füssen getretten/ und ihm Stein für Brod geben. II. Erscheinet Christus Hospes obsignatus, als ein versigelter Denselben hat GOtt der Vater versigelt/ das ist auch ebentheurlich und Zugleicher Weiß/ wie Haman/ als er seine Vergicht- und Blut-Brief/ werde G g g g g g 2
Predigt. worden/ das Blut geſpruͤtzt/ theils propriè, in dem Triumph der Hoͤllen-fahrt/ da er den Schweinen und Hunden geprediget/ die das edle Brod vor dieſem mit Fuͤſſen getretten/ und ihm Stein fuͤr Brod geben. II. Erſcheinet Chriſtus Hoſpes obſignatus, als ein verſigelter Denſelben hat GOtt der Vater verſigelt/ das iſt auch ebentheurlich und Zugleicher Weiß/ wie Haman/ als er ſeine Vergicht- uñ Blut-Brief/ werde G g g g g g 2
<TEI> <text> <body> <div n="1"> <p><pb facs="#f0995" n="971"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#b">Predigt.</hi></fw><lb/> worden/ das Blut geſpruͤtzt/ theils <hi rendition="#aq">propriè,</hi> in dem Triumph der Hoͤllen-<lb/> fahrt/ da er den Schweinen und Hunden geprediget/ die das edle Brod<lb/> vor dieſem mit Fuͤſſen getretten/ und ihm Stein fuͤr Brod geben.</p><lb/> <p><hi rendition="#aq">II.</hi> Erſcheinet Chriſtus <hi rendition="#aq">Hoſpes obſignatus,</hi> <hi rendition="#fr">als ein verſigelter<lb/> Gaſt/ den der Vater verſigelt/</hi> ſtehet in vorhergehenden Worten/<lb/> Joh. 6/ 27. Er hat ihm als ſeinem Legaten Brieff und Sigel angehengt/<lb/> und mit Credentz-Schreiben nicht allein wol verwahrt; ſondern auch<lb/> dermaſſen <hi rendition="#aq">characteriſi</hi>ret und bezeichnet/ daß man ihn wol kennen und<lb/> fuͤr den <hi rendition="#aq">Chriſtis larvatis</hi> den vermutheten Meſſias-Koͤnigen unterſchei-<lb/> den koͤnnen; Dann gleichwie ein groſſer Koͤnig ſeinen Sigel-Ring hat und<lb/> Pitſchter/ damit er die Credentz-Brief ſeiner Legaten und Geſandten pit-<lb/> ſchirt/ daß man gewiß ſey/ dieſer/ und kein anderer ſey/ den man fuͤr des<lb/> Koͤnigs Geſandten annehmen ſoll. <hi rendition="#aq">vid. Luth. Tom. 2. Isleb. p. 149. f.</hi> 2.</p><lb/> <cit> <quote>Denſelben hat GOtt der Vater verſigelt/ das iſt auch ebentheurlich und<lb/> ſeltzam geredet/ daß GOtt hab den Sohn/ ſo Menſch iſt/ oder der dieſe Speiſe<lb/> und Kornmeiſter/ der Becker/ Kellner und Vorrath iſt/ JEſum Chriſtum/ zum<lb/> Sigel gemacht/ den meyne ich/ den wil ich/ da hat GOtt ſein Sigel auffgedruckt/<lb/> und ſeine Brieffe uͤber gegeben/ daß er der ſey. Es iſt aber ein <hi rendition="#aq">Hebraica phraſis,</hi><lb/> daß unſer HErꝛ GOtt auch ein Finger-Reiff/ Petſchier und Sigel am Daumen<lb/> habe/ damit er zuſigelt/ wann er Brieffe ſchreibt und außſchicket. Solches <hi rendition="#fr">S</hi>igel<lb/> ſoll Chriſtus ſeyn und kein anderer/ verwirfft und verdammt hiemit alle andere<lb/> Sigel: das iſt ein ſtarck Wort/ welches aus dermaſſen weit umb ſich greiffet/<lb/> daß wer da wil ewiglich leben/ der muͤſſe dieſe Speiſe haben/ welche der Sohn<lb/> gebe/ und in dem Sohn der da verſigelt iſt/ ſich finden laſſen/ ſonſt wo er den<lb/> nicht hat/ ſo wird er des ewigen Lebens fehlen. Dann allhie iſt das Sigel<lb/> und Zeugnuͤß darauff gedruckt.</quote> <bibl/> </cit><lb/> <p>Zugleicher Weiß/ wie Haman/ als er ſeine <hi rendition="#fr">Vergicht- uñ Blut-Brief/<lb/> daß nemlich auff einen Tag in allen Laͤndern des Koͤnigs<lb/> Ahaſveros/ nemlich am dreyzehenden Tag des zwoͤlfften<lb/> Monden/ das iſt der Mond Adar/ alle Juden in allen Laͤn-<lb/> dern des Koͤnigs vertilgt/ erwuͤrgt und umbgebracht wuͤr-<lb/> den/ beyde Jung und Alt/ Kinder und Weiber/ mit des Koͤ-<lb/> nigs Ring verſigelt wurden/</hi> Eſth. c. 3/ 12. 13. <hi rendition="#fr">Dann die Schrifft/<lb/> die ins Koͤnigs Namen geſchrieben/ und mit des Koͤnigs<lb/> Ring verſigelt wurden/ durffte niemand widerruffen.</hi> cap. 8/ 8.<lb/> Alſo iſt auch dieſer Gaſt und Geſandter des himmliſchen Vaters/ den er<lb/> uns vom Himmel herab geſendet/ verſigelt und verbriefft <hi rendition="#aq">I. Literis V.<lb/> Teſt.</hi> mit der <hi rendition="#fr">Schrifft des A. Teſtaments/</hi> da alle Umbſtaͤnde be-<lb/> zeichnet ohn allen Betrug und Gefaͤhrde. Dann fragſt du 1. <hi rendition="#fr">Wann<lb/> der Meſſias kommen werde?</hi> So antwortet Jacob: <hi rendition="#fr">der</hi> <hi rendition="#aq">Schilo</hi><lb/> <fw place="bottom" type="sig"><hi rendition="#fr">G g g g g g</hi> 2</fw><fw place="bottom" type="catch"><hi rendition="#fr">werde</hi></fw><lb/></p> </div> </body> </text> </TEI> [971/0995]
Predigt.
worden/ das Blut geſpruͤtzt/ theils propriè, in dem Triumph der Hoͤllen-
fahrt/ da er den Schweinen und Hunden geprediget/ die das edle Brod
vor dieſem mit Fuͤſſen getretten/ und ihm Stein fuͤr Brod geben.
II. Erſcheinet Chriſtus Hoſpes obſignatus, als ein verſigelter
Gaſt/ den der Vater verſigelt/ ſtehet in vorhergehenden Worten/
Joh. 6/ 27. Er hat ihm als ſeinem Legaten Brieff und Sigel angehengt/
und mit Credentz-Schreiben nicht allein wol verwahrt; ſondern auch
dermaſſen characteriſiret und bezeichnet/ daß man ihn wol kennen und
fuͤr den Chriſtis larvatis den vermutheten Meſſias-Koͤnigen unterſchei-
den koͤnnen; Dann gleichwie ein groſſer Koͤnig ſeinen Sigel-Ring hat und
Pitſchter/ damit er die Credentz-Brief ſeiner Legaten und Geſandten pit-
ſchirt/ daß man gewiß ſey/ dieſer/ und kein anderer ſey/ den man fuͤr des
Koͤnigs Geſandten annehmen ſoll. vid. Luth. Tom. 2. Isleb. p. 149. f. 2.
Denſelben hat GOtt der Vater verſigelt/ das iſt auch ebentheurlich und
ſeltzam geredet/ daß GOtt hab den Sohn/ ſo Menſch iſt/ oder der dieſe Speiſe
und Kornmeiſter/ der Becker/ Kellner und Vorrath iſt/ JEſum Chriſtum/ zum
Sigel gemacht/ den meyne ich/ den wil ich/ da hat GOtt ſein Sigel auffgedruckt/
und ſeine Brieffe uͤber gegeben/ daß er der ſey. Es iſt aber ein Hebraica phraſis,
daß unſer HErꝛ GOtt auch ein Finger-Reiff/ Petſchier und Sigel am Daumen
habe/ damit er zuſigelt/ wann er Brieffe ſchreibt und außſchicket. Solches Sigel
ſoll Chriſtus ſeyn und kein anderer/ verwirfft und verdammt hiemit alle andere
Sigel: das iſt ein ſtarck Wort/ welches aus dermaſſen weit umb ſich greiffet/
daß wer da wil ewiglich leben/ der muͤſſe dieſe Speiſe haben/ welche der Sohn
gebe/ und in dem Sohn der da verſigelt iſt/ ſich finden laſſen/ ſonſt wo er den
nicht hat/ ſo wird er des ewigen Lebens fehlen. Dann allhie iſt das Sigel
und Zeugnuͤß darauff gedruckt.
Zugleicher Weiß/ wie Haman/ als er ſeine Vergicht- uñ Blut-Brief/
daß nemlich auff einen Tag in allen Laͤndern des Koͤnigs
Ahaſveros/ nemlich am dreyzehenden Tag des zwoͤlfften
Monden/ das iſt der Mond Adar/ alle Juden in allen Laͤn-
dern des Koͤnigs vertilgt/ erwuͤrgt und umbgebracht wuͤr-
den/ beyde Jung und Alt/ Kinder und Weiber/ mit des Koͤ-
nigs Ring verſigelt wurden/ Eſth. c. 3/ 12. 13. Dann die Schrifft/
die ins Koͤnigs Namen geſchrieben/ und mit des Koͤnigs
Ring verſigelt wurden/ durffte niemand widerruffen. cap. 8/ 8.
Alſo iſt auch dieſer Gaſt und Geſandter des himmliſchen Vaters/ den er
uns vom Himmel herab geſendet/ verſigelt und verbriefft I. Literis V.
Teſt. mit der Schrifft des A. Teſtaments/ da alle Umbſtaͤnde be-
zeichnet ohn allen Betrug und Gefaͤhrde. Dann fragſt du 1. Wann
der Meſſias kommen werde? So antwortet Jacob: der Schilo
werde
G g g g g g 2
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools
|
URL zu diesem Werk: | https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus08_1666 |
URL zu dieser Seite: | https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus08_1666/995 |
Zitationshilfe: | Dannhauer, Johann Conrad: Catechismvs-Milch. Bd. 8. Straßburg, 1666, S. 971. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus08_1666/995>, abgerufen am 16.07.2024. |