Dannhauer, Johann Conrad: Catechismvs-Milch. Bd. 8. Straßburg, 1666.Predigt. Die Zwey und dreissigste Predigt/ Von Der tödtenden Krafft/ Würckung und Nutzbarkeit der Heiligen Tauff. GEliebte in Christo. Eine dreyfache Tauff- ma- Achter Theil. U u u u u
Predigt. Die Zwey und dreiſſigſte Predigt/ Von Der toͤdtenden Krafft/ Wuͤrckung und Nutzbarkeit der Heiligen Tauff. GEliebte in Chriſto. Eine dreyfache Tauff- ma- Achter Theil. U u u u u
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Predigt.
Die
Zwey und dreiſſigſte Predigt/
Von
Der toͤdtenden Krafft/ Wuͤrckung und Nutzbarkeit
der Heiligen Tauff.
GEliebte in Chriſto. Eine dreyfache Tauff-
Gab meynet St. Petrus der heroiſche und großmuͤ-
muͤthige Apoſtel/ wann er in der Hertz-brechenden
durchtringenden Pfingſt-Predigt Act. 2. ſeine Zuhoͤ-
rer und Pfingſt-Schuͤler unter andern mit dieſen
Worten anſpricht/ und ſagt: Ein jeglicher laſſe
ſich tauffen auf den Nahmen JEſu Chriſti/
zur Vergebung der Sůnd/ ſo werdet ihr empfahen die Gab
deß H. Geiſtes. Dann gleichwie von alters her allzeit uͤblich geweſen/
daß die Tauff-Zeugen/ Pfettern und Goͤtteln/ ihren Taͤuffling/ den ſie auß
der Tauff gehoben/ zum Denck-Zeichen mit allerhand Tauff-Geſchenck/
Gotts, Pfenning/ Schau-Pfenning/ Goͤttel-Rock oder Peltz verſehen
und berathen; Alſo verſpricht St. Petrus von den drey him̃liſchen Tauff-
Zeugen/ Vater/ Wort und Geiſt/ ſonderlich dem treuen war-
hafftigen Zeugen JEſu Chriſto/ er werde an ihm nichts ermangeln
laſſen/ er werde auch ſchencken ein GOttes-Gab/ einen hohen unerſchaͤtzli-
chen Schatz/ hoͤher und koͤſtlicher als alle Schaͤtze im Himmel und auf Er-
den/ die Quell aller chariſmatum und Gaben/ ja die hoͤchſte Gab: Dann
was iſt hoͤher/ heiliger und koͤſtlicher als der H. Geiſt/ der vom Vater
und Sohn von Ewigkeit außgegangen/ gleicher Herꝛligkeit und ewiger
Majeſtaͤt? der da iſt donum catholicum, eine reiche allgemeine
Welt-Gab/ die nicht kaͤrglich ſondern reichlich uͤber alle Welt/ bis ans
Ende der Welt außgegoſſen wird. Es hat zwar der HErꝛ Chriſtus da-
zumal ſeine Juͤnger damit regalirt/ neulich da ſie die Feuer-Tauff em-
pfangen/ nemlich mit Mund und Weißheit in mancherley Sprachen die
ma-
Act. 2, 36.
Achter Theil. U u u u u
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