Dannhauer, Johann Conrad: Catechismvs-Milch. Bd. 8. Straßburg, 1666.Die dreyzehende auch mit gutem Exempel vor/ bedenckt welch ein Mühlstein-schwere Sün-de sey das Aergernüß. O wie lieblich sind solche Füsse derer Bo- ten/ die da Friede verkündigen/ guts predigen/ Heil verkün- digen/ die da sagen zu Zion/ dein GOtt ist König! Esa. 52/ 7. Die durch das Jammerthal gehen/ und machen daselbst Brunnen/ und die Lehrer werden mit viel Segen geschmückt/ sie erhalten einen Sieg nach dem andern/ daß man sehen muß/ der rechte GOtt sey zu Zion/ Ps. 84/ 7. seq. Wie schön lautet die sequentz und obsequentz/ wann im Gegentheil glaube
Die dreyzehende auch mit gutem Exempel vor/ bedenckt welch ein Muͤhlſtein-ſchwere Suͤn-de ſey das Aergernuͤß. O wie lieblich ſind ſolche Fuͤſſe derer Bo- ten/ die da Friede verkuͤndigen/ guts predigen/ Heil verkuͤn- digen/ die da ſagen zu Zion/ dein GOtt iſt Koͤnig! Eſa. 52/ 7. Die durch das Jammerthal gehen/ und machen daſelbſt Brunnen/ und die Lehrer werden mit viel Segen geſchmuͤckt/ ſie erhalten einen Sieg nach dem andern/ daß man ſehen muß/ der rechte GOtt ſey zu Zion/ Pſ. 84/ 7. ſeq. Wie ſchoͤn lautet die ſequentz und obſequentz/ wann im Gegentheil glaube
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Die dreyzehende
auch mit gutem Exempel vor/ bedenckt welch ein Muͤhlſtein-ſchwere Suͤn-
de ſey das Aergernuͤß. O wie lieblich ſind ſolche Fuͤſſe derer Bo-
ten/ die da Friede verkuͤndigen/ guts predigen/ Heil verkuͤn-
digen/ die da ſagen zu Zion/ dein GOtt iſt Koͤnig! Eſa. 52/ 7.
Die durch das Jammerthal gehen/ und machen daſelbſt
Brunnen/ und die Lehrer werden mit viel Segen geſchmuͤckt/
ſie erhalten einen Sieg nach dem andern/ daß man ſehen
muß/ der rechte GOtt ſey zu Zion/ Pſ. 84/ 7. ſeq.
Wie ſchoͤn lautet die ſequentz und obſequentz/ wann im Gegentheil
auch getreue Lehrer und Prediger von ihren Zuhoͤrern ruͤhmen/ ſagen und
ſchreiben koͤnnen/ wie Paulus von denen zu Theſſalonich 1. Theſſ. 1/ 6. ſeq.
Jhr ſeyd unſer Nachfolger worden/ und deß HErꝛn/ und
habt das Wort auffgenommen unter vielen Truͤbſalen/ mit
Freuden im heiligen Geiſt/ alſo daß ihr worden ſeyd ein Fůr-
bild allen Glaubigen. Und wiederum 1. Theſſ. 2/ 13. Da ihr em-
pfinget von uns das Wort Goͤttlicher Predigt/ nahmet ihrs
auff nicht als Menſchen Wort/ ſondern (wie es denn war-
hafftig iſt) als Gottes Wort/ welcher auch wuͤrcket in euch/
die ihr glaubet/ denn ihr ſeyd Nachfolger worden/ lieben Bruͤ-
der der Gemeine Gottes in Chriſto JEſu. Wer euch auff-
nimmet/ ſagt Chriſtus/ der nimmet mich auff/ und wer mich
aufnimt/ der nimt den auff/ der mich geſand hat. Hilff Gott/
(*) wie ein groſſer ſeliger Herꝛ iſt der/ der Gottes Wort gern
hoͤret und lieſet/ daß er ſolche groſſe herꝛliche Gaͤſte ſtets bey
ſich hat/ als den Vater/ Sohn und H. Geiſt. O verfluchter
Unglaube/ O elende Welt/ daß du ſolche Gaͤſte verachteſt/
ja verfolgeſt/ und dafuͤr den Teuffel und Tod zu Gaſt bitteſt/
ja zu Herren haben wilt. Wie gar ein unaußſprechlicher
Schatz iſt der Glaube; Wie gar ein unbegreifflicher Schade
iſt der Unglaube? Und wiederum Luc. 10. ſagt der HErꝛ: Wer
euch hoͤret/ der hoͤret mich. Welche unaußſprechliche Gnade
iſts (ſchreibt Lutherus hieruͤber (*)) daß Gott durch ſein Wort mit
uns redet/ und ſo gnaͤdig mit uns redet/ daß er uns dadurch
ſeinen ſeligen Frieden und ewiges Reich verkuͤndiget und an-
beut. Ach HErꝛ GOtt warum ſind wir denn nicht ſtoltz und
hoffaͤrtig/ und ruͤhmen uns/ daß wir GOtt hoͤren mit uns
reden ſo hertzlich und freundlich von ewigem Friede/ Leben
und Seligkeit? O pfui dich/ du ſchaͤndlicher leidiger Un-
glaube
(*) vid.
Luth.
Tom. 9.
Witt. p.
505.
Matth. 10.
(*) Tom. 9.
Witt. p.
508.
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