Dannhauer, Johann Conrad: Catechismvs-Milch. Bd. 8. Straßburg, 1666.Die zwölffte Predigt. HErr kennet die Seinen; Laß zweifflen von der Gnaden-Wahl/ die kei- IV. Mit welchem Vermögen ich auch diesen Text anjetzo obsignire Cate- Hülffe/ und zu sein selbst Tödtunge/ wo das geschicht/ da wird die ewige Herr-
ligkeit nicht außbleiben. Die zwoͤlffte Predigt. HErr kennet die Seinen; Laß zweifflen von der Gnaden-Wahl/ die kei- IV. Mit welchem Vermoͤgen ich auch dieſen Text anjetzo obſignire Cate- Huͤlffe/ und zu ſein ſelbſt Toͤdtunge/ wo das geſchicht/ da wird die ewige Herr-
ligkeit nicht außbleiben. <TEI> <text> <body> <div n="1"> <pb facs="#f0224" n="200*[]"/> <fw place="top" type="header"> <hi rendition="#b">Die zwoͤlffte Predigt.</hi> </fw><lb/> <note xml:id="seg2pn_5_2" prev="#seg2pn_5_1" place="foot" n="*"> <hi rendition="#fr">Huͤlffe/ und zu ſein ſelbſt Toͤdtunge/ wo das geſchicht/ da wird die ewige Herr-<lb/> ligkeit nicht außbleiben.</hi> </note><lb/> <p>HErr kennet die Seinen; Laß zweifflen von der Gnaden-Wahl/ die kei-<lb/> ne ſatte <hi rendition="#aq">Fundamenta</hi> haben; Laßt Pabſt und Tuͤrcken toben und wuͤ-<lb/> ten/ wuͤrgen und toͤdten/ ſie koͤnnen mir doch mein himmliſch Erb nicht<lb/> nehmen/ ſie koͤnnen mich nicht zweymahl toͤdten/ GOtt kennet die Sei-<lb/> nen/ Niemand wird mich auß ſeiner Hand reiſſen/ dann GOtt kennet<lb/> ſeine Schaaf mit Namen. Aber es ſteht auch dabey 2. Tim. 2/ 19. Es<lb/> trette ab von der Ungerechtigkeit/ wer den Namen Chriſti nennet: Dar-<lb/> um ſo ſihe zu/ daß du auch beſteheſt ſtandhafft im Glauben. Adam iſt<lb/> gefallen im Paradiß/ Judas in Chriſti Schul/ <hi rendition="#aq">Ergo.</hi> wer da ſtehet/ ſehe<lb/> wol zu/ daß er nicht falle. Waͤr Jechonia ein Siegel-Ring an meiner<lb/> rechten Hand/ ſo lieb und werth als Zorobabel/ Hagg. 2/ 24. So wolt ich<lb/> ihn doch herab reiſſen/ Jer. 22/ 24. Darum wer in der Gnaden-Schooß<lb/> und ἀσυλίᾳ bleiben will/ der nehme die <hi rendition="#aq">regulam pacti</hi> der Kundſchaff-<lb/> ter in acht/ er knuͤpffe feſt den rothen Faden an die Hertzens-Fenſter/ und<lb/> bleibe im Hauſe Rahab/ das iſt/ in der Kirchen/ und halte ſich an dieſe drey<lb/> Zeugen/ ſo wird ihn der Wuͤrger nicht ruͤhren.</p><lb/> <p><hi rendition="#aq"><hi rendition="#g">IV</hi>.</hi> Mit welchem Vermoͤgen ich auch dieſen Text anjetzo <hi rendition="#aq">obſigni</hi>re<lb/> und verſigle/ mit demuͤthigſtem Danck/ gegen der Hoͤchſten Majeſtaͤt<lb/> GOttes/ fuͤr alle die Gnad und Geiſt/ fuͤr das ςόμα καὶ σοφίαν, fuͤr Kraͤfften<lb/> Leibs und Gemuͤths/ es iſt ja HErr dein Geſchenck und Gab/ Leib/ Seel<lb/> und alles was ich hab/ in dieſem armen Leben/ daß ichs gebrauch zum Lo-<lb/> be dein/ zu Nutz und Dienſt deß Naͤchſten mein/ darzu haſt du mir Gnade<lb/> geben. Wir dancken dir auch/ O HErr/ umb dieſen edlen Sigel-Schatz<lb/> ſelbſten/ daß wir ihn noch unverſehrt und unverruckt haben/ mit Bitt/ er<lb/> wolle uns dieſes <hi rendition="#aq">palladium</hi> und <hi rendition="#aq">trifolium</hi> der drey Zeugen ferner erhal-<lb/><hi rendition="#c">ten/ daß ſie uns behuͤten/ an unſerm Ende/ wann wir heimfahren auß<lb/> dieſem Elende/ daß ſie uns verſprechen fuͤr dem ſtrengen<lb/> Richter-Stuhl Chriſti/ daß wir deren<lb/> genieſſen in Ewigkeit/<lb/><hi rendition="#g">AMEN</hi>.</hi></p> </div><lb/> <milestone rendition="#hr" unit="section"/><lb/> <fw place="bottom" type="catch"> <hi rendition="#fr">Cate-</hi> </fw><lb/> </body> </text> </TEI> [200*[]/0224]
Die zwoͤlffte Predigt.
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HErr kennet die Seinen; Laß zweifflen von der Gnaden-Wahl/ die kei-
ne ſatte Fundamenta haben; Laßt Pabſt und Tuͤrcken toben und wuͤ-
ten/ wuͤrgen und toͤdten/ ſie koͤnnen mir doch mein himmliſch Erb nicht
nehmen/ ſie koͤnnen mich nicht zweymahl toͤdten/ GOtt kennet die Sei-
nen/ Niemand wird mich auß ſeiner Hand reiſſen/ dann GOtt kennet
ſeine Schaaf mit Namen. Aber es ſteht auch dabey 2. Tim. 2/ 19. Es
trette ab von der Ungerechtigkeit/ wer den Namen Chriſti nennet: Dar-
um ſo ſihe zu/ daß du auch beſteheſt ſtandhafft im Glauben. Adam iſt
gefallen im Paradiß/ Judas in Chriſti Schul/ Ergo. wer da ſtehet/ ſehe
wol zu/ daß er nicht falle. Waͤr Jechonia ein Siegel-Ring an meiner
rechten Hand/ ſo lieb und werth als Zorobabel/ Hagg. 2/ 24. So wolt ich
ihn doch herab reiſſen/ Jer. 22/ 24. Darum wer in der Gnaden-Schooß
und ἀσυλίᾳ bleiben will/ der nehme die regulam pacti der Kundſchaff-
ter in acht/ er knuͤpffe feſt den rothen Faden an die Hertzens-Fenſter/ und
bleibe im Hauſe Rahab/ das iſt/ in der Kirchen/ und halte ſich an dieſe drey
Zeugen/ ſo wird ihn der Wuͤrger nicht ruͤhren.
IV. Mit welchem Vermoͤgen ich auch dieſen Text anjetzo obſignire
und verſigle/ mit demuͤthigſtem Danck/ gegen der Hoͤchſten Majeſtaͤt
GOttes/ fuͤr alle die Gnad und Geiſt/ fuͤr das ςόμα καὶ σοφίαν, fuͤr Kraͤfften
Leibs und Gemuͤths/ es iſt ja HErr dein Geſchenck und Gab/ Leib/ Seel
und alles was ich hab/ in dieſem armen Leben/ daß ichs gebrauch zum Lo-
be dein/ zu Nutz und Dienſt deß Naͤchſten mein/ darzu haſt du mir Gnade
geben. Wir dancken dir auch/ O HErr/ umb dieſen edlen Sigel-Schatz
ſelbſten/ daß wir ihn noch unverſehrt und unverruckt haben/ mit Bitt/ er
wolle uns dieſes palladium und trifolium der drey Zeugen ferner erhal-
ten/ daß ſie uns behuͤten/ an unſerm Ende/ wann wir heimfahren auß
dieſem Elende/ daß ſie uns verſprechen fuͤr dem ſtrengen
Richter-Stuhl Chriſti/ daß wir deren
genieſſen in Ewigkeit/
AMEN.
Cate-
* Huͤlffe/ und zu ſein ſelbſt Toͤdtunge/ wo das geſchicht/ da wird die ewige Herr-
ligkeit nicht außbleiben.
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