Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus-Milch. Bd. 6. Straßburg, 1657.Die Vier und Funffzigste (Erste) Die Vier und Funffzigste Predigt/ Vber den dritten Articul. Textus Esaiae 66, v. ult. Vnd sie werden hinaus gehen/ und schauen die Die Erste Predigt/ Von der Frage/ ob eine Hölle seye? GEliebte in Christo: Es ist ja ein wahres und billich- 2. Propheta megas, Ein grosser Prophet/ von reichem er ein
Die Vier und Funffzigſte (Erſte) Die Vier und Funffzigſte Predigt/ Vber den dritten Articul. Textus Eſaiæ 66, v. ult. Vnd ſie werden hinaus gehen/ und ſchauen die Die Erſte Predigt/ Von der Frage/ ob eine Hoͤlle ſeye? GEliebte in Chriſto: Es iſt ja ein wahres und billich- 2. Propheta μέγας, Ein groſſer Prophet/ von reichem er ein
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Die Vier und Funffzigſte (Erſte)
Die Vier und Funffzigſte Predigt/
Vber den dritten Articul.
Von der Hoͤll und ewigem Tode.
Textus Eſaiæ 66, v. ult.
Vnd ſie werden hinaus gehen/ und ſchauen die
Leichnam der Leute/ die an mir mißhandelt
haben: dann ihr Wurm wird nicht ſterben/
und ihr Feuer wird nicht verloͤſchen/ und
werden allem Fleiſch ein Greuel ſeyn.
Die Erſte Predigt/
Von der Frage/ ob eine Hoͤlle ſeye?
GEliebte in Chriſto: Es iſt ja ein wahres und billich-
maͤſſiges elogium und Lob-Spruch/ damit der
weiſe Zucht-Lehrer Syrach c. 48. parentiret dem
theuren/ geiſtreichen und hocherleuchten Pro-
pheten Eſaiæ/ von dem er ſchreibet: Eſaias war
ein groſſer und warhafftiger Prophet in ſeiner Weiſſagung.
Er war 1. Propheta, ein Prophet/ das iſt/ nicht nur ins gemein
ein groſſer Lehrer und Liecht der Juͤdiſchen Kirchen Altes Teſtaments/ ein
oraculum ἔμψυχον und lebendiges Jnſtrument von dem Heiligen Geiſt
getrieben; ſondern begabet mit dem Schmuck der Weiſſagung/ der da
verkuͤndiget das Zukuͤnfftige und Verborgene/ ehe es kam; Ein rechter
Seher/ ein Hoͤrer Goͤttlicher Rede/ und der die Erkaͤntnuͤß
des Hoͤchſten hat/ die Offenbarung des Allmaͤchtigen geſe-
hen/ dem die Augen eröffnet worden/ wann er niedergekniet.
Syr. 48, 25.
Num. 24,
16.
2. Propheta μέγας, Ein groſſer Prophet/ von reichem
Geiſt/ nicht ſo wohl wegen ſeines Adels und fuͤrnehmen Standes/ dann
er ein
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