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Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.

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Predigt.
nen Volcks überredet/ daß sie ihr Haab vnd Gut nehmen vnd ihm nachfol-
geten an den Jordan/ dann er gab sich auß für einen Propheten/ vnd ver-
maß sich er wolte mit einem Wort den Fluß zertheilen/ daß sie gar leicht hin-
durch gehen könten/ vnd betrog also sehr viel. Aber Fadus verschaffte/ daß
sie nichts gewonnen mit ihrer Narrheit/ commendirt etliche Compagnien
Reuter/ welche vnversehens sie überfielen/ viel auß ihnen vmbbrachten/ viel
lebendig fiengen/ vnd vnter ihnen den Theudam selbst/ welchem sie den
Kopff abschlugen/ vnd gen Jerusalem brachten. Ein anderer/ der sich * Ben-* apud Eu-
seb. l. 4, 6.
Iustin. Mar-
tyr.
apolog
ad Anton.
pium. Nun.

24, 17.

chochab oder den Sternen-sohn genennet/ hat die Weissagung Bileams
von dem Stern/ der auß Jacob außgehensolle/ auff sich gezogen/ ihm durch
Fürschub eines alten berühmten Rabbin Akiba genandt/ einen Anhang
gemacht/ vnd sich für den Messiam außgegeben/ der aber die blinden Juden
jämmerlich auffs eyß geführet/ vnd dem Keyser Adriano auff die Fleisch-
banck geliffert. Von diesen vnd dergleichen Abentheurern vnd verführern
hat Christus selbst geweissaget vnd gesagt/ Jch bin kommen in meinesIoh. 5, 43.
Vatters Namen/ vnd ihr nehmet mich nicht an; So ein ander
wird kommen in seinem eygen Namen/ den werdet ihr anneh-
men.

Damit nun niemand verführet werde/ niemand die Larve für die
Person ergreiffe/ niemand deß rechten Messiae verfähle/ so hat Gott[verlorenes Material - Zeichen fehlt] c. 6, 27.
der himmlische Vatter denselben versiegelt/ das ist/ nicht nur wol ver-
wahret/ denselben abgesondert vnd geheiliget/ sondern auch mit gewissen/
vnfehlbaren/ zusammenstimmenden characteren vnd Merckmalen bezeich-
net/ darauß ohne Betrug vnd Gefährde/ hell vnd klar abzunehmen/ daß
Jesus von Nazareth der Jungfrauen Mari
ae Sohn seye dersel-
be Christus vnd Messias/
von dem der Mund aller Propheten geweis-
saget/ davon biß dato im andern Articul deß Christlichen Glaubens
weitläufsiger vnd außführlicher Bericht geschehen. die gantze demonstra-
tion
vnd beweiß wollen wir setzen auff einen einigen syllogismum
vnd kräfftige Schlußred/ dero Vorsatz die oracula vnd Weissa-
gungen deß Alten Testaments/ der nachsatz die Historien vnd
Erfahrungen
begreiffen wird. Gott helffe/ daß wir diesen wahren vnd
einigen Heyland recht erkennen/ recht ergreiffen/ recht behalten/ vns seiner
im Leben vnd Sterben recht trösten/ vnd durch ihn dermal eins einig vnd
ewig selig werden mögen! Amen.

Wann
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Predigt.
nen Volcks uͤberredet/ daß ſie ihr Haab vnd Gut nehmen vnd ihm nachfol-
geten an den Jordan/ dann er gab ſich auß fuͤr einen Propheten/ vnd ver-
maß ſich er wolte mit einem Wort den Fluß zertheilen/ daß ſie gar leicht hin-
durch gehen koͤnten/ vnd betrog alſo ſehr viel. Aber Fadus verſchaffte/ daß
ſie nichts gewonnen mit ihrer Narrheit/ commendirt etliche Compagnien
Reuter/ welche vnverſehens ſie uͤberfielen/ viel auß ihnen vmbbrachten/ viel
lebendig fiengen/ vnd vnter ihnen den Theudam ſelbſt/ welchem ſie den
Kopff abſchlugen/ vnd gen Jeruſalem brachten. Ein anderer/ der ſich * Ben-* apud Eu-
ſeb. l. 4, 6.
Iuſtin. Mar-
tyr.
apolog
ad Anton.
pium. Nũ.

24, 17.

chochab oder den Sternen-ſohn genennet/ hat die Weiſſagung Bileams
von dem Stern/ der auß Jacob außgehenſolle/ auff ſich gezogen/ ihm durch
Fuͤrſchub eines alten beruͤhmten Rabbin Akiba genandt/ einen Anhang
gemacht/ vnd ſich fuͤr den Meſſiam außgegeben/ der aber die blinden Juden
jaͤmmerlich auffs eyß gefuͤhret/ vnd dem Keyſer Adriano auff die Fleiſch-
banck geliffert. Von dieſen vnd dergleichen Abentheurern vnd verfuͤhrern
hat Chriſtus ſelbſt geweiſſaget vnd geſagt/ Jch bin kommen in meinesIoh. 5, 43.
Vatters Namen/ vnd ihr nehmet mich nicht an; So ein ander
wird kommen in ſeinem eygen Namen/ den werdet ihr anneh-
men.

Damit nun niemand verfuͤhret werde/ niemand die Larve fuͤr die
Perſon ergreiffe/ niemand deß rechten Meſſiæ verfaͤhle/ ſo hat Gott[verlorenes Material – Zeichen fehlt] c. 6, 27.
der him̃liſche Vatter denſelben verſiegelt/ das iſt/ nicht nur wol ver-
wahret/ denſelben abgeſondert vnd geheiliget/ ſondern auch mit gewiſſen/
vnfehlbaren/ zuſammenſtimmenden characteren vnd Merckmalen bezeich-
net/ darauß ohne Betrug vnd Gefaͤhrde/ hell vnd klar abzunehmen/ daß
Jeſus von Nazareth der Jungfrauen Mari
æ Sohn ſeye derſel-
be Chriſtus vnd Meſſias/
von dem der Mund aller Propheten geweiſ-
ſaget/ davon biß dato im andern Articul deß Chriſtlichen Glaubens
weitlaͤufſiger vnd außfuͤhrlicher Bericht geſchehen. die gantze demonſtra-
tion
vnd beweiß wollen wir ſetzen auff einen einigen ſyllogismum
vnd kraͤfftige Schlußred/ dero Vorſatz die oracula vnd Weiſſa-
gungen deß Alten Teſtaments/ der nachſatz die Hiſtorien vnd
Erfahrungen
begreiffen wird. Gott helffe/ daß wir dieſen wahren vnd
einigen Heyland recht erkennen/ recht ergreiffen/ recht behalten/ vns ſeiner
im Leben vnd Sterben recht troͤſten/ vnd durch ihn dermal eins einig vnd
ewig ſelig werden moͤgen! Amen.

Wann
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[1369/0853] Predigt. nen Volcks uͤberredet/ daß ſie ihr Haab vnd Gut nehmen vnd ihm nachfol- geten an den Jordan/ dann er gab ſich auß fuͤr einen Propheten/ vnd ver- maß ſich er wolte mit einem Wort den Fluß zertheilen/ daß ſie gar leicht hin- durch gehen koͤnten/ vnd betrog alſo ſehr viel. Aber Fadus verſchaffte/ daß ſie nichts gewonnen mit ihrer Narrheit/ commendirt etliche Compagnien Reuter/ welche vnverſehens ſie uͤberfielen/ viel auß ihnen vmbbrachten/ viel lebendig fiengen/ vnd vnter ihnen den Theudam ſelbſt/ welchem ſie den Kopff abſchlugen/ vnd gen Jeruſalem brachten. Ein anderer/ der ſich * Ben- chochab oder den Sternen-ſohn genennet/ hat die Weiſſagung Bileams von dem Stern/ der auß Jacob außgehenſolle/ auff ſich gezogen/ ihm durch Fuͤrſchub eines alten beruͤhmten Rabbin Akiba genandt/ einen Anhang gemacht/ vnd ſich fuͤr den Meſſiam außgegeben/ der aber die blinden Juden jaͤmmerlich auffs eyß gefuͤhret/ vnd dem Keyſer Adriano auff die Fleiſch- banck geliffert. Von dieſen vnd dergleichen Abentheurern vnd verfuͤhrern hat Chriſtus ſelbſt geweiſſaget vnd geſagt/ Jch bin kommen in meines Vatters Namen/ vnd ihr nehmet mich nicht an; So ein ander wird kommen in ſeinem eygen Namen/ den werdet ihr anneh- men. * apud Eu- ſeb. l. 4, 6. Iuſtin. Mar- tyr. apolog ad Anton. pium. Nũ. 24, 17. Ioh. 5, 43. Damit nun niemand verfuͤhret werde/ niemand die Larve fuͤr die Perſon ergreiffe/ niemand deß rechten Meſſiæ verfaͤhle/ ſo hat Gott der him̃liſche Vatter denſelben verſiegelt/ das iſt/ nicht nur wol ver- wahret/ denſelben abgeſondert vnd geheiliget/ ſondern auch mit gewiſſen/ vnfehlbaren/ zuſammenſtimmenden characteren vnd Merckmalen bezeich- net/ darauß ohne Betrug vnd Gefaͤhrde/ hell vnd klar abzunehmen/ daß Jeſus von Nazareth der Jungfrauen Mariæ Sohn ſeye derſel- be Chriſtus vnd Meſſias/ von dem der Mund aller Propheten geweiſ- ſaget/ davon biß dato im andern Articul deß Chriſtlichen Glaubens weitlaͤufſiger vnd außfuͤhrlicher Bericht geſchehen. die gantze demonſtra- tion vnd beweiß wollen wir ſetzen auff einen einigen ſyllogismum vnd kraͤfftige Schlußred/ dero Vorſatz die oracula vnd Weiſſa- gungen deß Alten Teſtaments/ der nachſatz die Hiſtorien vnd Erfahrungen begreiffen wird. Gott helffe/ daß wir dieſen wahren vnd einigen Heyland recht erkennen/ recht ergreiffen/ recht behalten/ vns ſeiner im Leben vnd Sterben recht troͤſten/ vnd durch ihn dermal eins einig vnd ewig ſelig werden moͤgen! Amen. _ c. 6, 27. Wann l l l l

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Zitationshilfe: Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654, S. 1369. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/dannhauer_catechismus05_1654/853>, abgerufen am 23.11.2024.