Dannhauer, Johann Conrad: Catechismus Milch. Bd. 5. Straßburg, 1654.Die Vier vnd funfftzigste Rom. 1. 30.12. 4, 2. Cor. 5, 10.die Zeit der Vnwissenheit übersehen/ nun aber gebeut er allen Menschen an allen Enden busse zu thun. So wird nun ein iegli- cher für sich selbs Gott Rechenschafft geben/ dann wir müssen alle offenbar werden für dem Richterstul Christi/ auff daß ein ieg- licher empfahe/ nach dem er gehandelt hat bey Leibes leben/ es sey Apoc. 20, 12.gut oder böse; grosse vnd kleine; Jch sahe/ spricht Johannes in seiner Offenbahrung/ die Toden beyde groß vnd klein/ stehen für Gott vnd die Bücher wurden auffgethan. Die Gottlosen/ vnd auch die Frommen/ aber diese nicht zur verdamnuß. Es wird in Apostolischen Geschichten einsen gedacht/ der heist Fe- ankom-
Die Vier vnd funfftzigſte Rom. 1. 30.12. 4, 2. Cor. 5, 10.die Zeit der Vnwiſſenheit uͤberſehen/ nun aber gebeut er allen Menſchen an allen Enden buſſe zu thun. So wird nun ein iegli- cher fuͤr ſich ſelbs Gott Rechenſchafft geben/ dann wir muͤſſen alle offenbar werden fuͤr dem Richterſtul Chriſti/ auff daß ein ieg- licher empfahe/ nach dem er gehandelt hat bey Leibes leben/ es ſey Apoc. 20, 12.gut oder boͤſe; groſſe vnd kleine; Jch ſahe/ ſpricht Johannes in ſeiner Offenbahrung/ die Toden beyde groß vnd klein/ ſtehen fuͤr Gott vnd die Buͤcher wurden auffgethan. Die Gottloſen/ vnd auch die Frommen/ aber dieſe nicht zur verdamnuß. Es wird in Apoſtoliſchen Geſchichten einſen gedacht/ der heiſt Fe- ankom-
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Die Vier vnd funfftzigſte
die Zeit der Vnwiſſenheit uͤberſehen/ nun aber gebeut er allen
Menſchen an allen Enden buſſe zu thun. So wird nun ein iegli-
cher fuͤr ſich ſelbs Gott Rechenſchafft geben/ dann wir muͤſſen
alle offenbar werden fuͤr dem Richterſtul Chriſti/ auff daß ein ieg-
licher empfahe/ nach dem er gehandelt hat bey Leibes leben/ es ſey
gut oder boͤſe; groſſe vnd kleine; Jch ſahe/ ſpricht Johannes in ſeiner
Offenbahrung/ die Toden beyde groß vnd klein/ ſtehen fuͤr Gott
vnd die Buͤcher wurden auffgethan. Die Gottloſen/ vnd auch die
Frommen/ aber dieſe nicht zur verdamnuß.
Rom. 1. 30.
12. 4,
2. Cor. 5, 10.
Apoc. 20,
12.
Es wird in Apoſtoliſchen Geſchichten einſen gedacht/ der heiſt Fe-
lix/ ſampt ſeinem weib der Druſilla/ derſelbe wird ſonderlich citiret vnd pro-
duciret von dem Apoſtel Paulo/ als ein illuſtre exemplum, ein helles Mu-
ſter der jenigen/ die in jenem Gericht Rechenſchafft geben muͤſſen. Nach et-
lichen Tagen/ nach dem Paulus verhõret worden/ kam Felix
mit ſeinem Weib Druſilla/ die eine Juͤdin war/ vnd fordert
Paulum/ vnd hõret ihn vom Glauben an Chriſto. Da aber
Paulus redet von der Gerechtigkeit/ vnd von der Keuſchheit/
vnd von dem zukuͤnfftigen Gerichte/ erſchrack Felix/ vnd ant-
wortet: Gehe hin auff dißmal/ wann ich gelegene Zeit habe/ will
ich dich laſſen ruffen. Dieſer Felix war wol nomine reque Felix, ein
ſeltzamer Gluͤckvogel/ der von Antonia deß Keyſers Claudii Frau Mutter
auß dem Koth der Erden/ auß dem Stand der leibeigenen Knechtſchafft/ in
den hohen Adel eines Keyſerlichen gefreyten oder Roͤmiſchen Freyherrn er-
haben worden. Das war die janua fortunæ, die Thuͤr ſeines gluͤcks dadurch
er eingangen vnd gradatim je laͤnger/ je hoͤher geſtiegen/ biß er gar der Roͤ-
miſche Landpfleger in Judeâ ὁ κράτιϛος ein hochmoͤgender Potentat vñ Ober-
ſter Richter worden: zwar ein verſtaͤndiger Richter/ der den weg der Juͤdi-
ſchẽ vnd Chriſtlichen Religion wol gewuſt/ vnd es nit gemacht wie Gallion
zu Corintho/ der ſich der Religions Streitigkeit nichts wolte annehmen;
vmb ſo viel deſto mehr hat St. Paulus vnerſchrocken vor ihm ſich verant-
wortet; Er fuͤhret einen Schein ſonderbarer Gerechtigkeit/ in dem er beyden
Part heyen beyde Ohren oͤffnet/ Paulum alsdann zu hoͤren ſich erbotten/
wann ſeine Anklaͤger auch wuͤrden bey der ſtelle ſeyn: Er ließ von ſich leuch-
ten einen Glaſt der Richterlichen Klugheit/ in dem er nicht alsbald hinein
plumbt/ vnd die Sach auß dem ſtegreiff außmacht/ ſondern Zeit gewinnet/
den endlichen Spruch auffziehend/ biß der Oberhauptmann Lyſias auch
ankom-
Act. 24, 24.
25.
c. 18, 14. 15.
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